  • 171. Data: 2015-03-24 23:37:08
    Temat: Re: Jak poprawi? akustyk??
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 24 Mar 2015 23:19:09 +0100, Jarosław Sokołowski napisał(a):

    > Ani chybi, bo moje wigilijne tulipany, to dopiero ledwie ledwie.
    > Wiosna zjawiskiem jest nieprzewidywalnym -- trwa trzy miesiące,
    > a nigdy nie wiadomo, co kiedy wywinie. Koty zresztą naturę mają
    > podobną. Niby marzec, a one jakoś tak w tym roku wyjątkowo ciche
    > i spokojne. Wzmożonego gubienia włosia też u nich jeszcze nie widzę.

    Powyrywały sobie pewnie już dawno - z żałości nad Twymi dowcipasami.
    --

    Ikselka
    pewni siebie.

  • 172. Data: 2015-03-25 15:49:53
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    > Ani chybi, bo moje wigilijne tulipany, to dopiero ledwie ledwie.

    Tulipany potrzebują więcej czasu. Moje wychynęły już dawno temu, ale
    jeszcze nie kwitną, może do świąt zdążą. Natomiast te hiacynty raz-dwa i
    już są kolorowe pełną gębą.

    Ewa

  • 173. Data: 2015-03-25 15:58:20
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pani Ewa napisała:

    > Tulipany potrzebują więcej czasu. Moje wychynęły już dawno temu, ale
    > jeszcze nie kwitną, może do świąt zdążą. Natomiast te hiacynty raz-dwa
    > i już są kolorowe pełną gębą.

    Chyba żeby akurat białe były. Ja ostatnio takie właśnie miałem.

    --
    Jarek

  • 174. Data: 2015-03-25 16:09:21
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    > Chyba żeby akurat białe były. Ja ostatnio takie właśnie miałem.

    Mam różowe, fioletowe i białe też.

    Ewa

  • 175. Data: 2015-03-25 16:55:04
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pani Ewa napisała:

    > Mam różowe, fioletowe i białe też.

    No to one kolorowe najwyżej półgębkiem, te trzecie.

    --
    Jarek

  • 176. Data: 2015-03-25 19:19:42
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    > No to one kolorowe najwyżej półgębkiem, te trzecie.

    Ta ich biel to taka bardziej kremowo-zielona.

    Ewa

  • 177. Data: 2015-03-25 19:21:23
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 25 Mar 2015 16:55:04 +0100, Jarosław Sokołowski napisał(a):

    > No to one kolorowe najwyżej półgębkiem, te trzecie.

    Akurat białe są kolorowe pełną gębą - addytywnie.
    --
    Ikselka
    Lemingom mówię NIE!