  • 81. Data: 2010-12-23 15:05:00
    Temat: Re: Jak zmarnować życie pracując na innych?
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "'Krzysztof'" <k...@a...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:ievo4n$vqr$...@n...onet.pl...

    > To co miała znaczyć Twoja powyższa odpowiedź?

    Był to wyraz silnego wewnętrznego przekonania. :)

  • 82. Data: 2010-12-23 15:07:21
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    .googlegroups.com...
    > na drugi dzien bylo juz wynajete :) Nie slysze tez zeby ktokolwiek
    > mial problem z wynajmem, za to wszedzie wiecznie widuje wiszace
    > ogloszenia o poszukiwanym mieszkaniu do wynajecia..

    Ponad rok temu moi lokatorzy planowali sie przeprowadzić. Dałem więc jedno
    lakoniczne ogloszenie w necie ze mam mieszkanie do wyajecia. uwierz mi wtedy
    odbieralem po kilka telefonów dziennie, a chyba o ogłoszenie gdzies wisi do
    dzisiaj bo jeszcze po ponad roku zdarzaja sie telefony czy sprawa aktualna.
    Lokatorzy zrezygnowali z przeprowadzki i mieszkaja do dzisiaj(juz w sumie
    dwa i poł roku.
    Kilka miesiecy temu po smierci ojca mama została sama w duzym pietrowym domu
    więc pietro postanowilismy wynająć aby pusta chałupa nie stala i aby w piecu
    palil itp. W imieniu mamy dałem ogloszenie ze mam do wynajecia pietro domu.
    W sumie na wsi ale wies duza, na miejscu sklepy, PKP, osrodek zdrowie, cena
    wynajmu atrakcyjna(500zł+ oplaty) itp. Tez kilka telefonow dziennie i
    dzwonią do dzisiaj. Pierwsza rodzina która przyjechała ogladac lokal od reki
    wplacila mammie kase za 3 miesiące aby sie mama nie rozmyślila. Dwa miesiące
    prawie nie mieszkali, sprowadzili się dopiero wczoraj.
    Spokojnie dostalibysmy wiecej jak 500 zł jak teraz widze ale niech jest jak
    jest- nie chodzilo w sumie o kase tylko o to aby ktos tam mieszkał w
    centralnym palil itp.

    > mieszkania to min. 300 tys pln. Coz.. bledy mlodosci :D

    Ja uwazam ze ceny nieruchomości na moim terenie jeszcze pojda w gorę. 50km
    dalej ceny teraz sa jakies 50% wyzsze jak tu gdzie teraz mieszkam. To sie
    musi wyrównac predzej czy poźniej.

    Kris

  • 83. Data: 2010-12-23 15:13:21
    Od: "'Krzysztof'" <k...@a...pl>

    Użytkownik "MarekZ" <b...@a...w.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "'Krzysztof'" <k...@a...pl> napisał w wiadomości grup

    > Był to wyraz silnego wewnętrznego przekonania. :)

    Zatem zmieniam swoją wypowiedź na "Tak, tak, już circa dwa lata temu miałeś
    dokładnie to samo silne wewnętrzne przekonanie" :P

    K.

  • 84. Data: 2010-12-23 15:17:02
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "'Krzysztof'" <k...@a...pl> napisał w wiadomości grup

    > Zatem zmieniam swoją wypowiedź na "Tak, tak, już circa dwa lata temu
    > miałeś dokładnie to samo silne wewnętrzne przekonanie" :P

    A całkiem możliwe. Myślę że miałem także podobne przekonania jeszcze
    wcześniej, a także później. W międzyczasie mogłem mieć także wielokrotnie
    przekonania przeciwne.

    Chyba nie należysz do osób, które ufają, że da się sensownie prognozować
    długoterminowo rynek walutowy?

  • 85. Data: 2010-12-23 16:30:33
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (23.12.2010 16:13), 'Krzysztof' wrote:

    > Użytkownik "MarekZ" <b...@a...w.pl> napisał w wiadomości

    > Zatem zmieniam swoją wypowiedź na "Tak, tak, już circa dwa lata temu
    > miałeś dokładnie to samo silne wewnętrzne przekonanie" :P

    Ale czy przekonanie o 35%owej szansie na coś tam można nazwać silnym?

    p. m.

  • 86. Data: 2010-12-23 16:39:17
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "mvoicem" <m...@g...com> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Ale czy przekonanie o 35%owej szansie na coś tam można nazwać silnym?

    Pewnie. Jest to silne (tak około 99%-owe) przekonanie, że prawdopodobieństwo
    opisanego zdarzenia jest właśnie takie (równe 35%).

  • 87. Data: 2010-12-23 16:40:13
    Od: "Papuso Smurfo" <d...@b...z.wonsami>

    Órzytkownik "MarekZ" napisał:
    > Chyba nie należysz do osób, które ufają, że da się sensownie
    > prognozować długoterminowo rynek walutowy?

    nie tylko się da prognozować, ale nawet da się tforzyć ten tynek walutowy,
    tak własnie robi paru obrzezańcuf co okradają po cichu globalnie naiwniakuf,
    tylko ty nic nie wiesz i wydaje ci się to prognozowaniem, a faktycznie jest
    tak jak oni chcą, skok będzie jutro a spadek pojutsze a ty zafsze na tym
    stracisz, a kto zyska?:O)

  • 88. Data: 2010-12-23 16:40:18
    Od: "Papuso Smurfo" <d...@b...z.wonsami>

    Órzytkownik "Jan Werbinski" napisał:
    > Ogrzewam drugą zimę pompą ciepła. Opłaca się.

    pompą gruntową, czy powietszną, skont ona czerpie ciepło?:O)

    opłaca się tobie, czy opłaca się bardziej nisz palenie węglem?:O)

  • 89. Data: 2010-12-23 17:20:32
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 23 Dec 2010 13:41:02 +0100, Bartek napisał(a):

    > Teraz, rozglądając się za pracą, kieruję się przede wszystkim czasem
    > dojazdu. Dostaję czasami fajne oferty, ale gdy widzę, że firma jest na
    > Karłowicach, albo w okolicach Rynku, to od razu odpuszczam.

    OT: Mógłbyś podać jakiś swój działający adres e-mail? :)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 90. Data: 2010-12-23 17:25:50
    Od: "'Krzysztof'" <k...@a...pl>

    "MarekZ" <b...@a...w.pl> napisał

> [...]
    > przekonania przeciwne.
    > Chyba nie należysz do osób, które ufają, że da się sensownie prognozować

    Oczywiście, że nie. Właśnie dlatego nieodmiennie zadziwiają mnie osoby
    epatujące wszystkich naokoło swoim "silnym wewnętrznym przekonaniem" :) Bo
    czemu miałoby to właściwie służyć? No chyba, że jedynie tzw. paddjerżeniu
    razgawora. Wówczas już się nie czepiam :)

    K.