  • 21. Data: 2015-09-04 15:53:36
    Temat: Re: Jaka pralka do ok 1200 zł
    Od: Jan Niezbędnik <a...@g...com>

    W dniu 2015-09-03 o 12:31, martun pisze:
    > Jaka pralke polecacie do ok 1200 zl, wkładana z przodu i żeby mozna prać
    > małe ilosci rzeczy.

    kupiłem kilka miesięcy temu do nowego małego mieszkania ARISTON za ~~1000zł

    rewelacyjne programy, obsługa i funkcjonowanie reszta mnie wali

    trwałość pewnie jak każda, rozleci się do 5 lat, jeszcze nie patrzyłem
    do niej do środka czy jest to "serwisowalne" urządzenie

  • 22. Data: 2015-09-04 16:13:09
    Temat: Re: Jaka pralka do ok 1200 zl
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dawid wrote:

    > przed milionami?
    > widzę tu paru idiotów, pisujących bzdury i tyle

    ech ta młodzież dzisejsza taka niedouczona

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 23. Data: 2015-09-04 16:36:30
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Jan Niezbędnik napisał:

    > kupiłem kilka miesięcy temu do nowego małego mieszkania ARISTON za ~~1000zł
    >
    > rewelacyjne programy

    Racja. Nawet Cyfrowy Polsat nie ma równych. Trzymają w napięciu do samego
    końca. Bardzo dobrze dobrany pakiet -- i choć liczba programów mniejsza
    niż w Polsacie, to każdy z osobna bardzo interesujący.

    Jarek

    --
    Pralka kocha pranie
    Kocha też Rafałka

  • 24. Data: 2015-09-04 22:43:34
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2015-09-04 o 08:54, martun pisze:
    > Hmm to może jakiś indesit, samsung, jakiś polecają, no żeby pochodziła z
    > 5 lat bez awarii
    niemal wszystkie pralki są takie same, programy się inaczej nazywają i tyle.
    Ktoś sprzedaje pralki z programem do prania odzieży sportowej :)
    W zasadzie nie patrze na firmę i cenę, jak pisałem ostatnią kupiłem pod
    kątem tego co w dwóch poprzednich mi się popsuło, czyli łożyska.
    Unikam tylko producentów co mnie wkur....li. Dla zasady, po prostu źle
    się czuje jak daje im zarobić i tyle.
    Jak kupie pralkę tanią i popsuje się po 4-5 latach to jeszcze pół biedy,
    ale jak kupie drożyznę z wodotryskiem, którego przestane używać po
    tygodniu i się rozwali po tych 4 latach to dopiero się wkurzyć idzie :)

  • 25. Data: 2015-09-04 22:45:16
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2015-09-04 o 15:16, Dawid pisze:
    > przed milionami?
    > widzę tu paru idiotów, pisujących bzdury i tyle
    A po czym idiota idiotę poznaje?

  • 26. Data: 2015-09-04 23:11:23
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Jawi pisze:

    > Jak kupie pralkę tanią i popsuje się po 4-5 latach to jeszcze pół
    > biedy, ale jak kupie drożyznę z wodotryskiem

    Jeśli chodzi o pralki, to zdecydowanie lepsze są te bez wodotrysku.
    Miałem taką z wodotryskiem za czasów ustroju słusznie minionego --
    i nie polecam.

    Wodotrysk udało się w końcu zalepić epidianem, bo z nabyciem nowej
    pralki były pewne trudności związane z przejściowymi brakami w
    zaopatrzeniu (manifestowały się one tym, że przez ponad pół roku
    trzeba było codzieniie składać swój podpis na liście w Komitecie
    Kolejkowym przed sklepem AGD).

    --
    Jarek

  • 27. Data: 2015-09-05 14:12:38
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 3 września 2015 12:31:35 UTC+2 użytkownik martun napisał:
    > Jaka pralke polecacie do ok 1200 zl, wkładana z przodu i żeby mozna prać
    > małe ilosci rzeczy.
    LG- używamy już z 5 lat i zero problemów

  • 28. Data: 2015-09-06 16:04:38
    Od: Jan Niezbędnik <a...@g...com>

> [...]
    > końca. Bardzo dobrze dobrany pakiet -- i choć liczba programów mniejsza
    > niż w Polsacie, to każdy z osobna bardzo interesujący.

    a bez owijania>?

  • 29. Data: 2015-09-07 12:14:52
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2015-09-04 o 13:44, Irokez pisze:
    > Kupiłem prostą (nie jest NoFrost) lodówkę Bosch KGE39AI30 i tylko czekam
    > aż się zepsuje i ją po prostu wypierdolę przez balkon, bo takiego
    > piszczącego i świergającego podczas pracy totalnego ścierwa to w życiu
    > nie widziałem. Nosi się po całej chałupie maxymalnie wqrwiający mnie

    Potwierdzam, prosta lodówka Bosch (modelu nie pamiętam) wydaje odgłosy
    jakby brygada krasnoludków coś ciągle nawiercała lub do(od)kręcała
    wkrętarką.

    Pozdrawiam

  • 30. Data: 2015-09-07 14:51:03
    Od: krak <s...@g...pl>

    W dniu 2015-09-04 08:54, martun pisze:
    > Hmm to może jakiś indesit, samsung, jakiś polecają, no żeby pochodziła z
    > 5 lat bez awarii

    Zatem kup białą i wykup ubezpieczenie na 5 lat. Teraz co drugi sklep
    oferuję taką polisę. Dla pralki za 900zł to + 110zł.