  • 31. Data: 2010-03-10 20:35:00
    Temat: Re: Jaki jest pobór prądu
    Od: "." <b...@b...pl>

    Użytkownik "Irokez" napisał w wiadomości

    > Po lekcji Polskiego zapraszam na Fizykę.

    przyganiał kocioł garnkowi a sam smoli - może się spotkacie na korkach z
    polskiego ;)

  • 32. Data: 2010-03-11 19:40:53
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "." <b...@b...pl> napisał w wiadomości

    > przyganiał kocioł garnkowi a sam smoli - może się spotkacie na korkach z
    > polskiego ;)
    Shift mi czasami Się zapada

    ;)

    --
    Irokez

  • 33. Data: 2010-05-17 06:43:20
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "maniek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    t.googlegroups.com...
    Mam zamontowanych 8 halogenów 50W każdy,które są podłączone pod
    zasilacz 24V.Jak obliczyć jaki jest pobór prądu tych halogenów?

    ---------

    Z grubsza tak.

    50W to 0,050 kWh

    Taki halogen bierze 0,05 kWh przez godzinę jego pracy.

    Koszt kilowatogodziny w jednej taryfie to około 50 groszy.

    Dochodza straty transformatora, ale dla Twoich potrzeb je pomijasz.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 34. Data: 2010-05-27 14:55:06
    Od: geyb <g...@g...pl>

    W dniu 17.05.2010 08:43, Jan Werbiński pisze:
> [...]
    > Koszt kilowatogodziny w jednej taryfie to około 50 groszy.
    > Dochodza straty transformatora, ale dla Twoich potrzeb je pomijasz.

    Wróćcie do podręcznika z fizyki dla szkoły podstawowej, gdzie są opisane
    związki pomiędzy napięciem, natężniem, oporem, mocą i energią. Jak
    czytam powyższe bzdury to zaczynam wątpić w demokrację...

    g.

  • 35. Data: 2010-05-27 15:04:05
    Od: Panslavista <p...@i...pl>

  • 36. Data: 2010-05-27 15:15:08
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Panslavista" <p...@i...pl> wrote in message

    Jasiu, wypiłem dzisiaj więcej niż ty, ale niepierdoliłbym takich bzdur.

  • 37. Data: 2010-05-27 16:45:59
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "geyb" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Wróćcie do podręcznika z fizyki dla szkoły podstawowej, gdzie są opisane
    > związki pomiędzy napięciem, natężniem, oporem, mocą i energią. Jak czytam
    > powyższe bzdury to zaczynam wątpić w demokrację...

    Napisz coś mądrego. Najlepiej merytorycznie. Może przestaniesz być chcącym
    zaistnieć szumem?
    Chyba że Twoja epopeja dotyczy jednej literki?
    Mógłbyś się rozpisać na ten temat w kilku tomach?

  • 38. Data: 2010-05-27 16:46:19
    Temat: Re: Jaki jest pobór pr?du
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
    > "Panslavista" <p...@i...pl> wrote in message
    >
    > Jasiu, wypiłem dzisiaj więcej niż ty, ale niepierdoliłbym takich bzdur.

    A jednak pierdolisz...

  • 39. Data: 2010-05-27 19:21:39
    Od: Panslavista <p...@i...pl>

    Jan Werbiński wrote:

    > Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

    > A jednak pierdolisz...

    Od kiedy 50W (moc) to 0,05kWh (praca)?

  • 40. Data: 2010-05-27 20:17:45
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    > Od kiedy 50W (moc) to 0,05kWh (praca)?

    Od godziny.

    No pospieszyłem się z dodaniem literki "h" zbyt wcześnie, bo myślami byłem
    już dalej. Tak przeczuwałem, że o to cała afera. Od razu musiały wypłynąć
    szumowiny, co tylko chcą zaistnieć na czyimś malutkim błędzie, zamiast
    poprawić.

    Nikt nie powie merytorycznie, jak prosto policzyć zużycie, ale mądralińskich
    tu pełno.
    Jak już jesteście tacy dokładni, to Wam powiem, że w dupę możecie sobie tą
    Waszą wiedzę wsadzić. Gdybyście mieli trochę większe od poziomu forum Onetu
    pojęcie, to byście zauważyli, że popełniłem więcej błędów. Nie używałem
    liczb urojonych, a przecież mamy tu prąd zmienny.

    Zadziałała pułapka na idiotów. Zauważyliście oczywisty błąd. Wychyliliście
    się ze świętym oburzeniem. Nikt nie wykazał się prawdziwą wiedzą.