  • 1. Data: 2019-06-03 19:18:41
    Temat: Jaki material - mrozo- i wodo- odporne
    Od: ArekM <a...@g...com>

    Witam!

    Potrzebny mi jest materiał to wypełnienia przestrzeni miedzy dwoma poziomami.
    Potrzebuje materiału, który:
    - będzie odporny na mróz
    - będzie wodoszczelny
    - będzie dobrze łączył się z betonem i styropianem
    - będzie umożliwiał zrobienie warstwy o grubości miedzy 5 a 20 mm
    - będzie na tyle plastyczny ze uformuje to na spadek i sie nie wyleje

    Mógłbym to zaciapac klejem ko kafelek i pomalować folia w płynie. A jakieś inne
    pomysły? Szerokość to circa 5-8 cm, wiec silikon odpada - za dużo wejdzie :))

    --
    PozdrawiAM

  • 2. Data: 2019-06-03 19:31:21
    Od: Kris <k...@g...com>

    Klej do kafelek

  • 3. Data: 2019-06-03 19:45:37
    Temat: Re: Jaki material - mrozo- i wodo- odporne
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 3.06.2019 19:31, Kris pisze:

    > Klej do kafelek

    Mianownik (kto? co?): kafelek kafelki
    Dopełniacz (kogo? czego?): kafelka kafelków
    Celownik (komu? czemu?): kafelkowi kafelkom
    Biernik (kogo? co?): kafelek kafelki
    Narzędnik (z kim? z czym?): kafelkiem kafelkami
    Miejscownik (o kim? o czym?): kafelku kafelkach
    Wołacz (hej!): kafelku kafelki

  • 4. Data: 2019-06-03 20:20:14
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 3 czerwca 2019 19:45:39 UTC+2 użytkownik collie napisał:

> [...]
    > Biernik (kogo? co?): kafelek kafelki
    > Narzędnik (z kim? z czym?): kafelkiem kafelkami
    > Miejscownik (o kim? o czym?): kafelku kafelkach

    A co to jest kafelek?

  • 5. Data: 2019-06-03 20:25:23
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 3.06.2019 20:20, Kris pisze:

    > A co to jest kafelek?

    Liczba pojedyncza. Nieuku.

  • 6. Data: 2019-06-03 23:56:54
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Kufelek to maly kufel. Rowerek to maly rower. Obstawiam ze kafelek to maly kafel.

  • 7. Data: 2019-06-05 11:34:47
    Od: e...@g...com

    Po śląsku kachel, stąd piec kaflowy nazywany jest na Śląsku kachlokiem.

  • 8. Data: 2019-06-05 19:33:29

    Jakiś bitum (jak do dylatacji poziomych)?
    Lub tiokol (jak do dylatacji pionowych)?

    -----