  • 1. Data: 2019-05-31 15:05:30
    Temat: reklamacja i naprawa żle zamontowanego okna HS
    Od: uciu <a...@g...com>

    Witam reklamowałem żle zamontowane okno HS.
    Rama opadł środkiem, przez co podczas otwierania okna słychć głośne trzaski - wg mnie
    pracuje góry profil ramy.
    Dom zamieszkały, zrobione już wszystkie tynki, podłogi itp.
    Okno ma być ponoć poddyblowane bo opadło.
    Jak to jest z naprawą szkód po takiej akcji?
    Rozumie,zę trzeba będzie wokół skuć tynk. (był montaż z wysunięciem w styro).
    Pewnie rozwalą mi tez elewację z zewnątrz...
    Na oknie jest roleta elektryczna.

    Kto płaci za szkody?
    Dom ubezpieczony w PZU - pewnie łatwiej będzie uzyskać od nich odszkodowanie niż
    bujać się z firmą, która montowała okna?
    Poza tym, firma, która montowała, mówi że to wina producenta i ma przyjechać jakiś
    gościu by to sprawdzić.

    Z jednej strony, najdroższe okno w domu wiec powino chodzić cicho i płynnie.
    Z drugiej strony nie wiem czy nie lepiej zaakceptrować trzaski niż rozwalać elewację
    (na elewacji w tym miejscu jest klinkier) i tynk wewnątrz domu...

    uciu

  • 2. Data: 2019-06-01 23:00:14
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 31.05.2019 15:05, uciu wrote:

    > Kto płaci za szkody?

    Ubezpieczyciel wykonawcy płaci.
    Kiedyś auto po naprawie zepsuło mi się w innym mieście. Pojechałęm do
    serwisu i tam uzgodnili, że zapłaci PZU tego warsztatu, w którym
    robiłem. 14.000 PLN naprawa, pracownik źle zmontował skrzynię.