  • 21. Data: 2010-10-22 19:08:00
    Temat: Re: Jakie rozdzielacze do podłogówki?
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    news:i9slec$csh$1@news.onet.pl...

    > Tak.
    > Dlatego ja myślę o możliwości zamknięcia tak zasilania, jak i powrotu - ja
    > tak mam.
    > Nie mam wprawdzie rotametrów, ale mam zaworki tak na zasilaniu, jak i na
    > powrocie i uważam, że to dobre rozwiązanie - zaworkami z zasilania można
    > sobie ustawić proporcje dopływu wody do poszcz. pętli, ale jak są
    > rotametry i mają możliwość zamknięcia na zero, to na powrocie i tak musi
    > być zawór na wypadek wypadku ;-).

    Wypadek wypadku zwykle i tak nie jest brany pod uwage, a wody wyleci tyle co
    naczyniu wyrownawczym w kotle i pozniej powoli z tego co jest wyzej. Prawde
    mowiac lejaca sie woda z uszkodzonej rury to najmniejszy problem takiej
    awarii. :-)

    Pozdro.. TK

  • 22. Data: 2010-10-23 07:54:58
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik Maniek4 napisał:

> [...]
    > mowiac lejaca sie woda z uszkodzonej rury to najmniejszy problem takiej

    No tak, ale dobrze to jakoś bezboleśnie zamknąć... skoro już się
    przedziurawi, żeby reszta instalacji mogła pracować bez problemu - od
    tego są właśnie zawory :-) Tak myślę.