  • 1. Data: 2011-12-16 22:02:26
    Temat: JanuszK podobno u Ciebie wieje?
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Witam.

    Czytam net i zdaje sie, ze na poludniu mocno wieje?
    Podobno w Zakopanem 140km/h. To nie zarty. Trzymam za Was kciuki chlopaki.

    Pozdro.. TK

  • 2. Data: 2011-12-16 22:34:57
    Temat: Re: JanuszK podobno u Ciebie wieje?
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 16 Gru, 23:02, "Maniek4" <r...@l...pl> wrote:
    > Witam.
    >
    > Czytam net i zdaje sie, ze na poludniu mocno wieje?
    > Podobno w Zakopanem 140km/h. To nie zarty. Trzymam za Was kciuki chlopaki.

    To u mnie. Musialo ostro wiac jak bylem w robocie:) Po tym ze cos jest
    nie tak zorientowalem sie jak przejezdzalem obok okolicznej budowy
    myjni samochodowej ktora byla otoczona siatka, a na niej czarna folia.
    Folii brak - cala wywialo. Potem jade dalej - na okolicznym polu walal
    sie od dluzszego czasu kawalek weza ogrodowego - tym razem lezal na
    srodku drogi. A mi sprzed garazu zwialo gabke do mycia auta :D

    Tyle wiesci co do wiatru z poludnia :D
    pozdr.

    --
    Adam

  • 3. Data: 2011-12-16 23:11:42
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl>

    U sasiadki mojej ze starej szopy polecialo troche dachówek.
    Ale jeszcze nie jest tak zle jak w 2005r. kiedy to mi blaszak do góry nogami
    wywrócilo. Zdazyl sie jeszcze przeleciec jakies 40metrów i zatrzymal sie 10m
    od chalupy sasiada.
    Dzisiaj nie mielismy pradu gdzies od 11:00 do 21:30

    Marek

  • 4. Data: 2011-12-17 08:36:55
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 16-12-2011 o 23:02:26 Maniek4 <r...@l...pl> napisał(a):

    > Witam.
    >
    > Czytam net i zdaje sie, ze na poludniu mocno wieje?
    > Podobno w Zakopanem 140km/h. To nie zarty. Trzymam za Was kciuki
    > chlopaki.
    No już się uspokoiło ale wczoraj wiało sakaramencko, dużą ciężką
    wycieraczkę spod drzwi wejściowych mi wywiało w pola :(
    Dobrze że na dach dałem ciężką dachówkę cementową i mam mocną
    więźbę dobrze zamocowaną do stropu bo bym się bał tych wiatrów,
    może nie samego wiatru a uderzeń wiatru które potrafią odrywać
    różne rzeczy.
    Prądu nie było dwa razy bo wiało 2 dni i po każdej nocy coś naparawiali.
    A tutaj gdzie mieszkam na zboczu góry jest wywiewisko, mam piekny widok
    na całe Bielsko :) ale i nic mnie prawie nie zasłania :(

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 5. Data: 2011-12-17 08:38:55
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 17-12-2011 o 00:11:42 4CX250 <tarnusmtv@poaeta.?onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > Dzisiaj nie mielismy pradu gdzies od 11:00 do 21:30
    > No to też nie źle :) a jak tam kolektory wytrzymują wiatr?
    a raczej ich mocowanie? nie wyrywa się? bo taki kolektor
    to trochę skrzydła jest, pytam bo sam chcę założyć takie ale się
    trochę boję wiatrów jakie u mnie panują.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 6. Data: 2011-12-17 10:07:04
    Od: Robert G <r...@g...pl>

    Użytkownik Maniek4 napisał:
    > Witam.
    >
    > Czytam net i zdaje sie, ze na poludniu mocno wieje?
    > Podobno w Zakopanem 140km/h. To nie zarty. Trzymam za Was kciuki chlopaki.

    Wczoraj po południu dawało porządnie...
    W nocy jednak się uspokoiło. Rano obszedłem chałupę i obejrzałem dach...
    żadnych uszkodzeń - tylko wycieraczkę na tarasie trochę sponiewierało :-).

    Mam w sąsiedztwie domu kilka drzew, a ciut dalej kilkanaście od
    południa, a wiało właśnie stamtąd. Myślę, że takie drzewa w rozsądnej
    odległości to dość skuteczna ochrona przed niszczycielskim działaniem
    wiatru.

    Teraz już spokojnie, ale śnieg zaczął sypać.

    pozdr
    Robert G.

  • 7. Data: 2011-12-18 23:39:24
    Od: b...@k...math.uni.lodz.pl

    4CX250 pisze:
> [...]
    > wywrócilo. Zdazyl sie jeszcze przeleciec jakies 40metrów i zatrzymal sie 10m

    Blaszaki to trzeba do gruntu mocować, nie to co u mnie - przy wichurach
    3 tygodnie temu wywiało go za ogrodzenie
    http://drozd.uni.lodz.pl/~bajcik/foto/domek/2011.11.
    28-blaszak/DSC00005.JPG

    nawet sławojka nie dała rady ;)
    http://drozd.uni.lodz.pl/~bajcik/foto/domek/2011.11.