  • 11. Data: 2017-10-07 01:07:35
    Temat: Re: Kamera termowizyjna FLIR ONE
    Od: Tornad <w...@a...com>

    W dniu sobota, 7 października 2017 00:23:03 UTC+2 użytkownik Jarosław Sokołowski
    napisał:

    > Ale to jednak pirometr, a nie "zwykły termometr". Całkirm co innego,
    > zważywszy na zasadę działania.
    > Jarek

    Chyba to jest to samo. Albo pod nazwa termometr bezdotykowy.
    Znalazlem strone na której takie lub podobne "cuda" sa pokazane. W międzyczasie
    dowiedzialem się ile ten mój kupiony w USA, kosztowal 44.95 dolara. Czyli ceny
    w Polsce sa zbliżone.

    http://www.nokaut.pl/pirometry/

    Na tej stronie pokazane sa również kamery termowizyjne, które raczej z uwagi
    na cene sa dla przecietnego Kowalskiego niedostępne. Chyba, ze ktoś chce
    swiadczyc usługi to po paru latach inwestycja mu się zwroci.

    Pzdr
    Tornad

  • 12. Data: 2017-11-02 14:27:35
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

> [...]
    > na cene sa dla przecietnego Kowalskiego niedostępne. Chyba, ze ktoś chce
    > swiadczyc usługi to po paru latach inwestycja mu się zwroci.

    Aż mnie zainteresowałeś. Jak długo trwa pomiar? Działa to punktowo czy
    możesz "światełkiem" przesuwać po ścianie i na bieżąco oglądać wynik?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 13. Data: 2017-11-02 15:16:13
    Od: g...@g...com

    W dniu piątek, 6 października 2017 21:12:22 UTC+2 użytkownik Tornad napisał:
    > na imieniny dostałem prezent. Był to zwykly termometr ale taki
    > nowoczesny, potrafiący mierzyc temperature zdalnie. Ma okienko na którym te
    > temperature z dokladnosci do 0.1 stopnia się odczytuje i smuge swiatla
    > laserowego umozliwajaca dokładne nacelowanie aparatu na miejsce, w którym te
    > temperature chce się zmierzyc. I to działa.

    ktoś zautomatyzował taki proces:
    https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2398928.html

  • 14. Data: 2017-11-03 10:38:38
    Od: r...@g...com

    W dniu sobota, 7 października 2017 00:16:15 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:

    > za 100zł w lidlu takie było :)

    $10 na aliexpress.

  • 15. Data: 2017-11-07 15:33:27
    Od: l...@g...com

    Miałem to cudo, pokazywał różności, w końcu się zepsuł, dobrze, że paragon znalazłem.