  • 11. Data: 2015-08-07 13:05:05
    Temat: Re: Kamera, zapis na dysku nsa może ktos wie?
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 7 sierpnia 2015 12:34:47 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:
    > Ale to jest przeciez zwykla analogowa kamera - jak to chcesz do NASa wpiac? :-)
    > pozdr.
    Właśnie pytam- jak?
    Pewnie się nie da;(.
    A ten rejestrator za stówę co podlinkowałem się nada?

  • 12. Data: 2015-08-07 13:26:16
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 7 sierpnia 2015 13:05:06 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
    > Właśnie pytam- jak?
    > Pewnie się nie da;(.

    No nie da sie. To tak jakbys chcial magnetowid z wyjsciem EURO podlaczyc
    bezposrednio pod np. laptopa :-) Jezeli ten router ma funkcje obslugi kamer,
    to tylko i wylacznie kamer IP - czyli kamer ktore maja wyjscie na zwykla
    komputerowa skretke i przesylaja obraz cyfrowo.

    > A ten rejestrator za stówę co podlinkowałem się nada?

    Do kamery analogowej - nada sie. Tylko taka kamera to ma obraz jak z tego
    wspomnianego wczesniej magnetowidu - wiele tam szczegolow nie zobaczysz :)
    No i nie wiadomo jakie to ma mozliwosci odtwarzania pozniej obrazu / filmu,
    pewnie marne. Jak chcesz dosc tanio miec monitoring sensownej jakosci to
    bier np. taka kamere:

    http://www.cyberbajt.pl/produkt/4125/ubiquiti-aircam
    -kamera-ip-1mphdtv-720p-poe.html

    I do tego jakis np. stary laptop :-) Oprogramowanie jest za free, ma duzo
    mozliwosci i jest proste w obsludze. A kamera przyzwoita. W trzypaku jeszcze
    taniej:

    http://www.cyberbajt.pl/produkt/4128/zestaw-3x-ubiqu
    iti-aircam-kamera-ip-1mphdtv-720p.html

    Do kazdej doprowadzasz tylko zwykla skretke, zasilanie jest przez POE (czyli
    wlasnie przez skretke).
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 13. Data: 2015-08-07 13:29:35
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 7 sierpnia 2015 12:30:44 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Kurcze NASa już mam nie jest w pełni wykorzystany więc wolałbym zapis na nim ale
    jak się nie da to rejestrator kupie i tyle.

    Tylko szkoda pieniedzy na ten przedpotopowy wynalazek co wkleiles. Do
    wspomnianej w poprzednim poscie ubiquiti aircam masz piekny, dedykowany
    rejestrator:

    http://www.ted.net.pl/ubiquiti-networks/ubiquiti-net
    works-airvision-nvr-rejestrator-dla-kamer-aircam.htm

    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 14. Data: 2015-08-07 13:36:25
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 7 sierpnia 2015 13:29:37 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:
    > http://www.ted.net.pl/ubiquiti-networks/ubiquiti-net
    works-airvision-nvr-rejestrator-dla-kamer-aircam.htm
    Dwie kamery i to cos to dwa tysie. Dzięki mam inne hobby.
    Do moich zastosowań przerost formy nad treścią
    Obraz z tej mojej kamery jest bardzo przyzwoitej jakości wczoraj nawet w nocy po
    ciemku testowałem.
    Kamera gratis bo była w przydasiach do tego rejestrator za stówe + dysk do niego(mam
    w przydasiach) i wystarczy.
    Ale dzięki za naświetlenie tematu

  • 15. Data: 2015-08-07 14:06:48
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 7 sierpnia 2015 13:36:26 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Dwie kamery i to cos to dwa tysie. Dzięki mam inne hobby.
    > Do moich zastosowań przerost formy nad treścią

    No zalezy do czego potrzebujesz. Kamera HD zarejestruje dokladnie mordke,
    tablice rejestracyjna i tego typu szczegoly. Twoja raczej nie da rady -
    zarys sylwetki bedzie i tyle - wiele filmow na wykopie np. bylo z kamery
    podobnej do Twojej zamontowanej na suficie w sklepie i generalnie zlodzieja
    nie da sie poznac - rysy twarzy zapikselowane. Wiec taki monitoring to
    tylko kasa w bloto i lepiej w ogole nie monitorowac ;) Za to jak potrzebujesz
    sprawdzic jakim autem (przynajmniej kolor poznasz :)) podjechal ktos, jak Cie
    w domu nie bylo to wystarczy byle co ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 16. Data: 2015-08-07 16:01:26
    Od: Kris <k...@g...com>

    Ej Ty to cudo ponad 600zł kosztuje
    http://sieniepalipl.shoper.pl/pl/p/Kamera-Kopulkowa-
    Wandaloodporna-NVC-BC4405VIR/1398
    więc chyba nie taki szajs

  • 17. Data: 2015-08-07 16:19:27
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 7 sierpnia 2015 16:01:28 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
    > Ej Ty to cudo ponad 600zł kosztuje
    > http://sieniepalipl.shoper.pl/pl/p/Kamera-Kopulkowa-
    Wandaloodporna-NVC-BC4405VIR/1398
    > więc chyba nie taki szajs

    Jak Ci wystarcza jakosc obrazu to spoko :) W sumie wiele zalezy od obiektywu,
    sama rozdzielczosc to nie wszystko (jak to w sprzecie foto bywa :)
    A czy ona tyle kosztuje hm... No nie wiem - moze to jakis archiwalny produkt
    i zapomnieli sciagnac w sklepie :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 18. Data: 2015-08-07 16:29:32
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 7 sierpnia 2015 16:19:28 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:
    > Jak Ci wystarcza jakosc obrazu to spoko :)
    Jest to póki co wykorzystam. Tam gdzie będzie jest i tak do przez skretke będzie
    podłączona więc zmienić na IP zawsze będę mógł.

    >W sumie wiele zalezy od obiektywu,
    > sama rozdzielczosc to nie wszystko (jak to w sprzecie foto bywa :)
    > A czy ona tyle kosztuje hm... No nie wiem - moze to jakis archiwalny produkt
    > i zapomnieli sciagnac w sklepie :-)
    Przy okazji łyknełem wiedzy o co w tych kamerach biega. IP srajpi, przemysłówki,
    skretka, bnc itp;)

  • 19. Data: 2015-08-07 16:31:06
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 7 sierpnia 2015 16:29:34 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Jest to póki co wykorzystam. Tam gdzie będzie jest i tak do przez skretke będzie
    podłączona więc zmienić na IP zawsze będę mógł.

    Znaczy bedziesz jakies dodatkowe adaptery kupowal?
    Bo BNC to wyjscie na koncentryk, nie skretke :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 20. Data: 2015-08-07 16:38:16
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 7 sierpnia 2015 16:31:07 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:
    >Znaczy bedziesz jakies dodatkowe adaptery kupowal?
    > Bo BNC to wyjscie na koncentryk, nie skretke :)

    Kupiłem wczoraj
    Cos w ten deseń
    http://allegro.pl/transformator-video-prosty-cctv-vi
    deo-balun-i5541140780.html