  • 11. Data: 2018-05-25 00:04:16
    Temat: Re: Kanalizacja
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > chodzi o to odsłonięte kolanko vs. mały przeciek
    > Przetestowane zimą niestety w pewnej przedwojennej kamienicy gdzie
    > pociągnięto rurę płytko a jedna z podłączonych miała właśnie przeciek w
    > kibelku. Zamarzało warstewkami aż zatkało kompletnie.

    Nie zrozumiałem poprzedniego posta - teraz kumam o co ci chodzi.
    Plastikowa rura + kąpiele i nie ma bata by zamarzło na dłużej:)

  • 12. Data: 2018-05-25 04:41:50
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 24 maja 2018 17:15:40 UTC+2 użytkownik Jacek napisał:

    > To zależy, jaki masz spadek. Jak więcej, jak 3% to spokojnie.

    Z 0,5% spadkiem też działa
    Mam ponad 100metrowy odcinek kanalizacji po ułożony z takim spadkiem gdzie początek
    jest ok 40cm pod powierzchnią gruntu
    10 lat już działa bezproblemwo i nigdy nie zamarzło nic

  • 13. Data: 2018-05-25 04:56:41
    Od: e...@g...com

    Potrafi zamarznąć, choć przy obecnych zimach to rzadkie.