  • 11. Data: 2017-11-07 07:08:48
    Temat: Re: Klucz kwadrat 32 mm
    Od: cef <c...@i...pl>

    > Stal zeby sie hartowala musi miec odpowiedni sklad. Taka co na zwykle stalowe rury
    idzie mozesz sobie hartowac ile razy chcesz i sie nie zahartuje. Minimum w gatunku 45
    musi byc.

    Ale jest wystarczająco dużo węgla, żeby zahartować.
    Po wielokroć hartowaliśmy części z St3S i podobnych
    (pomijając jakieś blachy do obróbki plastycznej)
    Problemem jest odkształcanie, pękanie i inne wady

  • 12. Data: 2017-11-07 09:20:35
    Od: JKK <n...@s...pl>

    W dniu 07.11.2017 o 07:08, cef pisze:

    > Ale jest wystarczająco dużo węgla, żeby zahartować.
    > Po wielokroć hartowaliśmy części z St3S i podobnych
    > (pomijając jakieś blachy do obróbki plastycznej)
    > Problemem jest odkształcanie, pękanie i inne wady

    ==============
    Kupcie już ten klucz w sklepie.
    Pozdrawiam - JK

  • 13. Data: 2017-11-07 11:31:39
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    > Zelaza moga miec tyle samo. Zwyle rury wegla maja mniej.

    Przepraszam, pomyliłem się - oczywiście, że węgla mniej.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 14. Data: 2017-11-07 11:34:20
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-11-07 o 09:20, JKK pisze:

    > Kupcie już ten klucz w sklepie.
    > Pozdrawiam - JK

    Już kupiony :)

    Ale zawsze jeszcze możemy podyskutować o "lepszości" Brinella, Rockwela
    czy Vickersa ;)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam