  • 31. Data: 2017-11-08 16:02:36
    Temat: Re: Kociołkwik z kotłami
    Od: l...@g...com

    "Rzecz w tym, że ja jestem raczej ten biedny i palę gazem, a sąsiad obok
    posiadający kilka zabytkowych drogich samochodów, na jesieni sobie lubi
    pozwozić kilka przyczepek starych mebli... "
    Czyli ma drugie hobby, stare meble:-)

  • 32. Data: 2017-11-08 16:06:48
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2017-11-08 o 16:02, l...@g...com pisze:
> [...]
    > posiadający kilka zabytkowych drogich samochodów, na jesieni sobie lubi
    > pozwozić kilka przyczepek starych mebli... "

    I ta pilarka chodząca potem przez pół dnia przez kolejny tydzień, to
    pewnie też hobby... ;)
    No i musi mieć chyba jakiś niezły podziemny magazyn na to wszystko :D

    Pzdr
    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 33. Data: 2017-11-08 17:03:55
    Od: l...@g...com

    No popatrz, do tego stolarz amator(ta pilarka), trzecie hobby. Zdolniacha.

  • 34. Data: 2017-11-08 17:07:28
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 8 Nov 2017 08:03:55 -0800 (PST), l...@g...com

    > No popatrz, do tego stolarz amator(ta pilarka), trzecie hobby. Zdolniacha.

    Dlatego właśnie na takie łajzy jest potrzebny zakaz do momentu
    aż mentalnie tacy nie dorosną do życia w społeczeństwie.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 35. Data: 2017-11-08 18:53:19
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Zauwaz Myjk ze ten niedobry ocalil za wlasne pieniadze kilka zabytkow. Czyli z punktu
    widzenia spoleczenstwa taki najgorszy nie jest.