  • 1. Data: 2011-06-12 08:34:31
    Temat: Kominek z kamienia
    Od: Popik <s...@w...pl>

    Witam jesienia zaczelem budowac kominek z kamienia w wiacie, palenisko
    otwarte , material otoczaki , skończyłem go teraz i okazało sie ze jak
    rozpaliłem, cement w srodku zrobił sie jak piasek , kruszy sie mam obawy
    czy ten kominek się nie rozleci co mam robić , rozebtac ?

  • 2. Data: 2011-06-12 13:29:39
    Temat: Re: Kominek z kamienia
    Od: Marek <m...@g...com>

    On 12 Cze, 10:34, Popik <s...@w...pl> wrote:
> [...]
    > rozpaliłem, cement w srodku zrobił sie jak piasek , kruszy sie mam obawy
    > czy ten kominek się nie rozleci co mam robić , rozebtac ?

    Rozebrac, kupic cement glinowy ( odporny na wysokie temperatury) i
    ponownie wymurowac.

  • 3. Data: 2011-06-12 16:09:19
    Od: "Bogdan" <b...@p...onet.pl>

    zaprawa szamotowa

    Bogdan

  • 4. Data: 2011-06-13 10:15:36
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-06-12 10:34, Popik pisze:
> [...]
    > rozpaliłem, cement w srodku zrobił sie jak piasek , kruszy sie mam obawy
    > czy ten kominek się nie rozleci co mam robić , rozebtac ?

    Kiedyś zdun to był bardzo dobry zawód - już wiesz dlaczego - nawet
    jeżeli zrobisz to na odpowiedniej zaprawie to i tak nie wiesz czy będzie
    ci ciągnął ten kominek jak trzeba, chyba, że to bardziej palenisko niż
    kominek

    Ariusz

  • 5. Data: 2011-06-13 18:45:44
    Od: Marek <m...@g...com>

    On 12 Cze, 15:29, Marek <m...@g...com> wrote:

    > Rozebrac, kupic cement glinowy ( odporny na wysokie temperatury) i
    > ponownie wymurowac.

    Pamietaj tylko, ze ta zaprawa z cementu glinowego (szamotowa) nie jest
    odporna na mrozy ( peka).