  • 1. Data: 2012-07-23 12:53:28
    Temat: Konstrukcje pralek, proszki i zapachy
    Od: " Adax" <a...@g...pl>

    Witam, do tej pory korzystałem z wielu pralek i nie mieliśmy problemu z
    zapachami! Obecnie dopiero Dr.Beck pomógł, ale nie rozumiem dlaczego obecnie
    muszę stosować jakiekolwiek środki do pralek, skoro wcześniej nie musiałem. Czy
    to jest sprawa konstrukcji nowoczesnych pralek czy badziewnych proszków do
    prania?

  • 2. Data: 2012-07-23 14:05:37
    Temat: Re: Konstrukcje pralek, proszki i zapachy
    Od: Przesmiewca <o...@o...pl>

    " Adax" <a...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    >to jest sprawa konstrukcji nowoczesnych pralek czy badziewnych proszków do

    To zmien na proszek, ktory wczesniej uzywales - nie ten badziewny... to bedziesz mial
    odpowiedz, czy to wina proszku...

  • 3. Data: 2012-07-24 01:47:32
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    " Adax" jujaf8$qjq$...@i...gazeta.pl

> [...]
    > to jest sprawa konstrukcji nowoczesnych pralek czy badziewnych proszków do

    Ja piorę w pralce nie tylko szmaty, ale i skóry -- dywaniki, buty...
    I nie notuję problemów.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'