  • 21. Data: 2010-10-26 04:32:59
    Temat: Re: Kosa mechaniczna Stihl - ktora?
    Od: mayky <m...@c...pl>

    > Jest jeszcze tylko pytanko - co standardowo wchodzi w sklad np. takiej
    > 130-tki przy zakupie, a co trzeba jeszcze pozniej dokupic?
    >
    > Albo inaczej - w co powinno sie zaopatrzyc zeby miec wszystko co
    > potrzebne do zabawy taka kosa (zylka, olej do mieszanki, jakies
    > szelki, noz, etc)?

    olej do mieszanki, smar do przekladni , zapasowa żyłka się przyda ,
    ja dokupiłem 3 ząb i taki zmyslny stihlowski
    "lejek" , tzn nakreca się toto na karnisterek
    ma eleganckie doszczelnienie , tak ze nie jestes
    w stanie przelać i "obrzygać" calej kosy mieszanką
    przy tankowaniu.

    Usłyszałem że mieszanka nie może stać dłużej jak 3 miesiące -
    ktoś to potwierdzi ????

    Mayky

  • 22. Data: 2010-10-26 07:34:23
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 25 Paź, 22:29, "J_K_K" <J...@i...fm> wrote:

    > Widocznie przypadłość osobnicza :-)
    > Ja swoją zawsze odpalam na ssaniu
    > i w miarę nagrzewania ssanie stopniowo wyłączam.

    Calkiem mozliwe... nawet zastanawialem sie jakis czas, czy nie jest
    cos zle poskladane, bo nawet zaraz po odpaleniu wlaczenie ssania
    powoduje nierowna prace silnika, a po przekroczeniu 1/2 - 2/3 zakresu
    silnik gasnie....
    Ale opanowalem metode 100% odpalania i jedno pociagniecie mniej czyli
    "zysk" ~2 sek/miesiac wymagal wiecej zabawy niz to warte... ;)

    WS

    PS. moze to ssanie potrzebne jest w nizszych temp.? ja ponizej +10
    chyba nigdy nie odpalalem, ale po co kosa w zimie? ;)

  • 23. Data: 2010-11-02 07:45:13
    Od: o...@n...pl

    WS <L...@c...pl> wrote:

    > ja kupowalem za 650PLN w maju 2008, dokladnie takiego to juz chyba nie
    > produkuja... ale to cos typu BC 4535
    >
    > http://www.alko.pl/garten-hobby/katalog/pielegnacja/
    kosy/album/
    > http://allegro.pl/i1276387838.html
    >
    > WS
    >
    > PS. mam do tego spalinowa (Castel?) z Castoramy z napedem za ~1kPLN z
    > 6KM silnikiem B&S od ponad 8 lat i na moje 18ar wystarczaja, dzialaja
    > do tej pory, pomimo tego, ze nawet kretowiska tym wyrownuje ;)
    > W sumie taniej niz taki Stihl ;)

    Rzucilem okiem na ta AL-KO BC 4535. Troche to ona wazy - 9kG.
    Cenowo faktycznie atrakcyjna. Ale ta waga wydaje mi sie chyba za duza
    jak na mnie.

    A uzywal ktos moze takich - Kawasaki:

    - KBH 27A
    - KBH 35A

    Ta 27-ka jest wyjatkowo lekka i cenowo atrakcyjniejsza od sthila.
    Pytanie tylko czy ta lekkosc nie jest kosztem wydajnosci/jakosci?

  • 24. Data: 2010-11-03 09:23:37
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 2 Lis, 08:45, o...@n...pl wrote:

    > Rzucilem okiem na ta AL-KO BC 4535. Troche to ona wazy - 9kg.
    > Cenowo faktycznie atrakcyjna. Ale ta waga wydaje mi sie chyba za duza
    > jak na mnie.

    troche wazy ;)
    ale te, o ktore pytales tez specjalnie lekkie nie sa: 5.9 i 6.3 kg
    odpowiednio, ale jak podaja w katalogu "bez narzędzia tnącego/osłony",
    do tego dolicz głowice tnąca z zestawu (AutoCut 25-2) 1.2kg (wg
    katalogu) + oslona ??? i masz juz ponad 7.5kg...

    WS

  • 25. Data: 2010-11-08 09:39:26
    Od: o...@n...pl

    WS <L...@c...pl> wrote:

    > troche wazy ;)
    > ale te, o ktore pytales tez specjalnie lekkie nie sa: 5.9 i 6.3 kg
    > odpowiednio, ale jak podaja w katalogu "bez narz?dzia tn?cego/os?ony",
    > do tego dolicz g?owice tn?ca z zestawu (AutoCut 25-2) 1.2kg (wg
    > katalogu) + oslona ??? i masz juz ponad 7.5kg...

    ...i tu wlasnie mnie troche zastanawia rozbieznosc informacji na temat
    ile wazy np. taka KBH 27A - bo spotkalem sie z takimi wartosciami: 4.2,
    4.8 i tak jak piszesz 5.9kg.

    W instrukcji podali 4.8 (bez narzedzi tnacych, szelek, uprzezy i bez paliwa).

    Z waga takiego sprzetu to niestety ale musze sie liczyc.
    Podobno to najlzejsza zabawka w tej klasie :)