  • 11. Data: 2016-02-11 07:09:05
    Temat: Odp: Kosa spalinowa na 50 arów
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "wolim" wiesza makaron:

    > Pewnie koszą to konserwatorzy szkolni, albo konserwator i wuefista. Oni
    > zawsze mają problemy, nic się nie da i do tego jeszcze kradną paliwo.

    Dlatego pewnie skończyłeś edukacje na siedmiu klasach, by nie mieć z tą
    swołoczą do czynienia.

    > 10 arów to godzina koszenia dla średnio wykwalifikowanego kosiarza.

    Dawaj mi tego gościa. Zatrudnię go za każde pieniądze!

    >Bo kosić, jak i pić, trza umić.

    Bo pierd..lić też trza umieć.

  • 12. Data: 2016-02-11 13:45:18
    Temat: Re: Kosa spalinowa na 50 arów
    Od: tomekp <t...@a...ma.kota.pl>

    > Proszę o pomoc w wyborze spośród tych trzech. A może jakaś inna jest
    > godna uwagi?
    > Pozdrawiam - JanuszWo

    Ja 20 arow obrabiam w 2 - 3 godziny wliczajac odpoczynek. Kosa z marketu
    jakis NAC. Kosztowala chyba niecale 400 pln. Niewygodna okrutnie i
    zepsula sie po 1.99 latach uzywania. Zawiozlem w ramach reklamacji do
    markeru i po 2 tygodniach dostalem kose z wyremontowanym silnikiem.
    Wiec jak uwazasz, mozesz kupic Stihla za 2000 pln albo NAC za 400 pln,
    obie dadza rade.