  • 21. Data: 2019-08-12 18:01:40
    Temat: Re: Kostka na podsypce piaskowo cementowej
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Bzdura.. Roślinki rosną w piasku który i tak wsypiesz pomiędzy kostki,
    > czegokolwiek nie dasz pod spód. Nawet jakbyś jakimiś kamyczkami uzupełnił
    > to chwast i tak na tym urośnie :D
    >
    > A jak dasz beton pod spód to stojąca woda tylko będzie paliwem dla tych
    > roślinek :D

    Trololololo, a tak w ogóle to o jakim przedziale czasowym tutaj
    rozmawiamy z tą roślinnością? Bo ja mam kostkę od zeszłego maja i mnie
    nawet źdźbło na 140m2 kostki nie wyrosło.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 22. Data: 2019-08-12 20:46:48
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .08.2019 o 18:01 Mateusz Bogusz <m...@o...pl> pisze:

    > Trololololo, a tak w ogóle to o jakim przedziale czasowym tutaj
    > rozmawiamy z tą roślinnością? Bo ja mam kostkę od zeszłego maja i mnie
    > nawet źdźbło na 140m2 kostki nie wyrosło.

    Poczekaj z 5 lat - będziesz kosił kostkę kosiarką. U mnie w fugach mech i
    zielsko pojawiło się po 3-4 latach. Teraz mam już je co roku, im bardziej
    ustronne miejsce - tym bardziej zarasta.
    Ja ze dwa razy w roku jadę po kostce podkaszarką żyłkową, wyrwywanie z
    korzeniami jest upierdliwe i psuje fugi.
    Randapu itp. nie chcę używać.

    TG

  • 23. Data: 2019-08-12 21:34:44
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 12 sierpnia 2019 18:01:46 UTC+2 użytkownik Mateusz Bogusz
    napisał:

    > Trololololo, a tak w ogóle to o jakim przedziale czasowym tutaj
    > rozmawiamy z tą roślinnością? Bo ja mam kostkę od zeszłego maja i mnie
    > nawet źdźbło na 140m2 kostki nie wyrosło.

    Poczekaj - wyrośnie jeszcze krzak jak nie będziesz niszczył :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 24. Data: 2019-08-13 21:19:44
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Poczekaj - wyrośnie jeszcze krzak jak nie będziesz niszczył :D

    Obiecuje że wrzucę wtedy zdjęcie :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 25. Data: 2019-08-13 22:00:14
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Tuesday, August 13, 2019 at 9:19:52 PM UTC+2, Mateusz Bogusz wrote:

    > Obiecuje że wrzucę wtedy zdjęcie :-)

    U mnie 3-5 lat tez nic nie roslo, pozniej... bez roundapa sie nie da :(
    Przy brzegach trawsko + chwasty, cala reszta mech czy jakies inne porosty, ktore
    myjka cisnieniowa troche wyplukuje.

  • 26. Data: 2019-08-13 23:35:40
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 13.08.2019 o 22:00, WS pisze:

    > U mnie 3-5 lat tez nic nie roslo, pozniej... bez roundapa sie nie da :(
    > Przy brzegach trawsko + chwasty, cala reszta mech czy jakies inne porosty, ktore
    myjka cisnieniowa troche wyplukuje.

    Gdy to zielone cholerstwo podnosi łeb i wśród kostki, nie ma co
    bawić się w półśrodki typu Roundup, myjka ciśnieniowa, czy miotacz
    ognia (ostatnio do nabycia w Lidlu). Tu potrzebne są całe środki:
    zrobić wylewkę B20 na całym gumnie i chwatit. Żeby nie było niczego.

  • 27. Data: 2019-08-13 23:50:17
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Tuesday, August 13, 2019 at 11:36:19 PM UTC+2, collie wrote:

> [...]
    > ognia (ostatnio do nabycia w Lidlu). Tu potrzebne są całe środki:
    > zrobić wylewkę B20 na całym gumnie i chwatit. Żeby nie było niczego.

    No, niestety, ale jak juz rosnie to niszczy kostke. Inne srodki niewiele daja.
    Testowalem wyrywanie (korzenie niestety zostaja) + myjka. Szkoda zachodu... Dziala
    jedynie calkowite ubicie badziewia, a do tego potrzeba chemii :(

  • 28. Data: 2019-08-14 08:26:43
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 13 sierpnia 2019 23:50:18 UTC+2 użytkownik WS napisał:
> [...]
    jedynie calkowite ubicie badziewia, a do tego potrzeba chemii :(

    Ja raz do roku wypłukuję myjka zielska z fug najdokładniej jak się da razem z piachem
    i innym szajsem co w fugach siedzi.
    I tak wypłukane fugi zasypuję świeżym piaskiem z plaży
    I na kolejne miesiące jest spokój
    Wada tylko że przez pierwsze kilka dni ten piasek się na butach do domu wnosi a le da
    się z tym żyć

  • 29. Data: 2019-08-15 12:13:47
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Szczególnie jak masz np. plac to spadek wychodzi że cho cho

    Przejdź się na parking jakiegoś sklepu wielkopowierzchniowego i zobacz
    jak się to robi.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 30. Data: 2019-08-15 12:40:30
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .08.2019 o 12:13 Mateusz Bogusz <m...@o...pl> pisze:

    > Przejdź się na parking jakiegoś sklepu wielkopowierzchniowego i zobacz
    > jak się to robi.

    Inna liga, studzienki, kolektory ściekowe, przepompownie...

    TG