  • 1. Data: 2019-07-31 20:58:57
    Temat: Klimatyzacja do łazienki
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Jest pomysł, aby zabudować klimatyzację w łazience. Łazienka nie ma okna
    i w lecie bywa tam gorąco i duszno. Klimatyzacja miałaby tez w zimie
    pełnić funkcję grzania, co rzadko jest potrzebne, ale się zdarza.
    Fachman, który zajmuje się montażem odradza ten pomysł. Twierdzi, że
    kondensacja wilgoci będzie zabójcza dla elektroniki i taka klimatyzacja
    długo nie pochodzi.
    Wentylację mam dobrą. Wprawdzie po dłuższym gorącym prysznicu zaparowują
    lustra, ale za 5 minut są z powrotem suche.
    Co sądzicie o klimatyzacji w łazience? Dać sobie spokój, czy robić?
    Jacek

  • 2. Data: 2019-08-02 11:17:40
    Temat: Re: Klimatyzacja do łazienki
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2019-07-31 o 20:58, Jacek pisze:
> [...]
    > lustra, ale za 5 minut są z powrotem suche.
    > Co sądzicie o klimatyzacji w łazience? Dać sobie spokój, czy robić?

    I jak to sobie wyobrażasz?
    Kąpiesz się w ciepłej wodzie a wystające części ciała owiewa zimny zefirek?
    Należysz do "morsów"?

  • 3. Data: 2019-08-02 17:20:23
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 02.08.2019 o 11:17, t-1 pisze:
    > I jak to sobie wyobrażasz?
    > Kąpiesz się w ciepłej wodzie a wystające części ciała owiewa zimny zefirek?
    > Należysz do "morsów"?
    Niekoniecznie tak.

    Żona po kąpieli spędza ok. godziny na suszeniu i układaniu włosów -
    powód nr 1 (częstotliwość 2 x w tygodniu)

    Żona przed wyjściem z domu spędza 30-40 minut przed lustrem, żeby zrobić
    się na bóstwo/nie straszyć ludzi* *niepotrzebne skreślić
    powód nr 2 (częstotliwość 7, czasem 6 razy w tygodniu)

    Łazienka nie ma okna, wentylacja jest w postaci wentylatora kanałowego i
    działa całkiem nieźle ale jak jest gorąco, to nie chłodzi
    powód nr 3 (obiektywny)

    Jacek

  • 4. Data: 2019-08-02 19:33:08
    Od: Sir_Robak <s...@o...pl>

    W dniu 2019-08-02 o 17:20, Jacek pisze:
> [...]
    >
    > Łazienka nie ma okna, wentylacja jest w postaci wentylatora kanałowego i
    > działa całkiem nieźle ale jak jest gorąco, to nie chłodzi

    Kupić suszarkę z 2 trybami latem suszyć zimnym powietrzem zimą gorącym
    prosto tanio i skutecznie ;)

    Robak

  • 5. Data: 2019-08-02 19:41:45
    Od: Jacek <k...@a...com>

    > Kupić suszarkę z 2 trybami latem suszyć zimnym powietrzem zimą gorącym
    > prosto tanio i skutecznie ;)
    >
    > Robak
    Ma taką, ale to podobno nic nie daje.
    Wolę się zgodzić na klimatyzację za 3 tys, niż słuchac marudzenia.
    Jacek

  • 6. Data: 2019-08-02 19:49:16
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Jacek napisał:

    > Ma taką, ale to podobno nic nie daje.
    > Wolę się zgodzić na klimatyzację za 3 tys, niż słuchac marudzenia.

    Na klimatyzację też będzie marudzić.

    Jarek

    --
    Nikt mu nie powie "Czołem, zięciu!"
    Choćby go z córką w sianie zdybał

  • 7. Data: 2019-08-02 22:20:14
    Od: Jacek <k...@a...com>

    > Na klimatyzację też będzie marudzić.
    >
    > Jarek
    Kobiety z wiekiem robią się bardziej marudne, ale zmiana tematu
    marudzenia to już jakiś postęp, a przynajmniej odmiana ;-)
    Jacek

  • 8. Data: 2019-08-02 22:20:53
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu środa, 31 lipca 2019 20:59:01 UTC+2 użytkownik Jacek napisał:
    > Co sądzicie o klimatyzacji w łazience? Dać sobie spokój, czy robić?

    Duszność wynika z wilgotności. Na początek bym spróbował
    osuszacz powietrza (można wypożyczyć za 30 zeta/doba). Brzydkie to
    dziadostwo i brzęczy ale daje radę. Jak osuszenie powietrza zwiększy
    komfort to już będzie jakieś info na przyszłość. Tyle że klamot
    osuszając odrobinę grzeje, więc nie ochłodzi jak klima.

    L.

  • 9. Data: 2019-08-02 23:17:14
    Od: pilocik <p...@t...pl>

    > Żona po kąpieli spędza ok. godziny na suszeniu i układaniu włosów -
    > powód nr 1 (częstotliwość 2 x w tygodniu)

    pytanie za 100 punktów:
    czy musi to robić w łazience ?

    > Żona przed wyjściem z domu spędza 30-40 minut przed lustrem, żeby zrobić
    > się na bóstwo/nie straszyć ludzi*      *niepotrzebne skreślić
    > powód nr 2 (częstotliwość 7, czasem 6 razy w tygodniu)
    jw.

    można przecież wstawić lustro do sypialnia/salon/kuchnia*
    słowo klucz "toaletka kosmetyczna"
    uwierz mi, takie coś wstawione do sypialni w końcu pozwala się swobodnie
    wys**ć :D

  • 10. Data: 2019-08-02 23:32:47
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 2.08.2019 o 23:17, pilocik pisze:

    > można przecież wstawić lustro do sypialnia/salon/kuchnia*
    > słowo klucz "toaletka kosmetyczna"
    > uwierz mi, takie coś wstawione do sypialni w końcu pozwala się swobodnie wys**ć :D

    Sra się w WC. Łazienkowy kompakt służy co najwyżej do siusiania.
    No, chyba że mieszka się w gomułkowskim bloku i nie ma wyboru,
    dysponując tylko łazienką z 2w1.

    I nie ma co wymyślać prochu. Toaletka jest standardowym wyposażeniem
    sypialni, gdzie śpi kobieta, albo gdzie śpi się z kobietą. No, chyba
    że śpi się na wersalce w dużym pokoju, bo mały zajmują dzieci.