  • 11. Data: 2019-08-02 23:41:42
    Temat: Re: Klimatyzacja do łazienki
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Zostan alkoholikiem. Bedzie miala inny powod do narzekania.

  • 12. Data: 2019-08-03 10:32:18
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .07.2019 o 20:58 Jacek <k...@a...com> pisze:

    > Jest pomysł, aby zabudować klimatyzację w łazience. Łazienka nie ma okna
    > i w lecie bywa tam gorąco i duszno. Klimatyzacja miałaby tez w zimie
    > pełnić funkcję grzania, co rzadko jest potrzebne, ale się zdarza.
    > Fachman, który zajmuje się montażem odradza ten pomysł. Twierdzi, że
    > kondensacja wilgoci będzie zabójcza dla elektroniki i taka klimatyzacja
    > długo nie pochodzi.
    > Wentylację mam dobrą. Wprawdzie po dłuższym gorącym prysznicu zaparowują
    > lustra, ale za 5 minut są z powrotem suche.
    > Co sądzicie o klimatyzacji w łazience? Dać sobie spokój, czy robić?
> [...]

    Jak duża jest ta łazienka? - miszkałem kiedyś w domku w którym była klima
    w łazience (split), łazienka miała z 15m2. Ja ją używałem właśnie w
    sytuacji "po kąpieli" gdy trzeba było postać przy lustrze a panowała
    "parówa". Split w 2-3 minuty robił przyjemną atmosferę. Co do trwałości -
    brak danych. Mieszkałem tam 2 tygodnie na urlopie, na oko klima miała
    kilka lat (mniej niż dziesięć) - LG inverter.
    Podstawowym jej zadaniem było pewnie grzanie w zimie (była to południowa
    Hiszpania).

    Ja, jakbym miał taką sytuację jak Ty to bym robił, świety spokój więcej
    warty niż 3-4k PLN.

    TG