  • 1. Data: 2013-03-25 21:25:34
    Temat: Koszt budowy malego sklepu - pytania laika
    Od: "Tomaszek" <w...@b...o_n_e.t.pl>

    Witam,
    Mam kawalek ziemi i chce postawic niewielki sklep, pomoze mi ktos w
    obliczeniach?
    Wielkosc sklepu 12 m x 8 m
    Jaki bedzie koszt wykonania fundamentów, postawienia scian z suporexu,
    wybudowanie taniego stropu. Jaki przyjac koszt na ocieplenie styro +
    przecietny tynk?
    Interesuje mnie koszt stanu surowego

    Dziekuje i pozdrawiam

  • 2. Data: 2013-03-25 21:59:19
    Temat: Re: Koszt budowy malego sklepu - pytania laika
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 25 marca 2013 21:25:34 UTC+1 użytkownik Tomaszek napisał:

    > Jaki bedzie koszt wykonania fundament�w, postawienia scian z suporexu,
    >
    > wybudowanie taniego stropu. Jaki przyjac koszt na ocieplenie styro +
    >
    > przecietny tynk?
    >
    > Interesuje mnie koszt stanu surowego

    Może wyjść 50tys zł a może 150 tys zł

  • 3. Data: 2013-03-26 08:59:29
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "Tomaszek" <w...@b...o_n_e.t.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jaki bedzie koszt wykonania fundamentów, postawienia scian z suporexu,
    > wybudowanie taniego stropu. Jaki przyjac koszt na ocieplenie styro +

    Jak ty się martwisz o marny koszt wybudowania czegoś takiego, to lepiej się
    zastanów poważnie nad całością. Czekają cię podatki, pozwolenia, koncesje
    itd a potem kontrole, kontrole, kontrole.Na sam towar potrzeba do
    przeciętnego sklepu minimum 300tys a gdzie wyposażenie?

    Marek

  • 4. Data: 2013-03-26 14:17:17
    Od: Bolko <s...@g...com>

> [...]
    >
    > Jaki bedzie koszt wykonania fundament�w, postawienia scian z suporexu,
    >
    > wybudowanie taniego stropu. Jaki przyjac koszt na ocieplenie styro +

    Według norm KRN wychodzi od 1,5 do 2,5 kzł / m2
    Kiedyś liczyłem takie coś (z grubsza) daj maila to ci wysle

  • 5. Data: 2013-03-26 16:38:27
    Od: k...@g...com

> [...]
    >
    > Jaki bedzie koszt wykonania fundament�w, postawienia scian z suporexu,
    >
    > wybudowanie taniego stropu. Jaki przyjac koszt na ocieplenie styro +

    Po co Ci fundamenty do budynku co ma jedną kondygnację? W Łodzi jak budowano
    kamienice to wiele z nich nie ma fundamentów. I stoją do dzisiaj. Jest typ masztu
    telefonii komórkowej. Przy trzydziestu metrach wysokości nie ma fundamentu. Podstawa
    jest przyciśnięta do wyrównanej ziemi betonowymi klockami. Podstawa to 2m x 2m.
    Wykopać rów na szpadel po obwodzie. W to zbrojony beton. Na tym z czegoś lekkiego i
    taniego ściany.

  • 6. Data: 2013-03-26 16:56:36
    Od: k...@g...com

> [...]
    >
    > Jaki bedzie koszt wykonania fundament�w, postawienia scian z suporexu,
    >
    > wybudowanie taniego stropu. Jaki przyjac koszt na ocieplenie styro +

    Jak Cie urządza wysokość w środku 265 to kup trzy używane kontenery. Postawisz na
    ziemi. Unikniesz dużej części papierologi bo obiekt nie związany z podłożem. Zamiast
    murarzy zatrudnisz jednego ślusarza, Przywiezie spawarkę i przecinarkę plazmową. W
    tydzień pospawa kontenery ze sobą i wytnie wszystko co przeszkadza. Na allegro
    widziałem kontenery po 9 tysięcy.

  • 7. Data: 2013-03-26 16:58:25
    Od: "mcs" <...@...pl>

    ps.com...
    napisał:
> [...]
    klockami. Podstawa to 2m x 2m. Wykopać rów na szpadel po obwodzie. W to
    zbrojony beton. Na tym z czegoś lekkiego i taniego ściany.

    Na bałuckich piaskach może się sprawdzić ;-). Jak tak zrobi w glinie to może
    się zdziwić.

    pozdrawiam
    mcs

  • 8. Data: 2013-03-26 17:16:08
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 26 marca 2013 16:58:25 UTC+1 użytkownik mcs napisał:
> [...]
    >
    > napisa?:

    > Po co Ci fundamenty do budynku co ma jedn? kondygnacj?? W ?odzi jak budowano
    >
    > kamienice to wiele z nich nie ma fundament?w. I stoj? do dzisiaj. Jest typ
    >
    > masztu telefonii kom?rkowej. Przy trzydziestu metrach wysoko?ci nie ma
    >
    > fundamentu. Podstawa jest przyci?ni?ta do wyr?wnanej ziemi betonowymi
    >
    > klockami. Podstawa to 2m x 2m. Wykopa? r?w na szpadel po obwodzie. W to
    >
    > zbrojony beton. Na tym z czego? lekkiego i taniego ?ciany.
    >

    > Na ba?uckich piaskach mo?e si? sprawdzi? ;-). Jak tak zrobi w glinie to mo?e

    To niech sprawdzi.

  • 9. Data: 2013-03-26 18:52:00
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 26 Mar, 08:59, "4CX250" <t...@p...ornet.pl> wrote:
    > Jak ty si martwisz o marny koszt wybudowania czego takiego, to lepiej si
    > zastan w powa nie nad ca o ci . Czekaj ci podatki, pozwolenia, koncesje
    > itd a potem kontrole, kontrole, kontrole.Na sam towar potrzeba do
    > przeci tnego sklepu minimum 300tys a gdzie wyposa enie?

    Masz szklaną kulę? Może on chce postawić i wynająć komuś? :>

    L.

  • 10. Data: 2013-03-26 19:13:21
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2013-03-26 16:56, k...@g...com pisze:
> [...]
    tydzień pospawa kontenery ze sobą i wytnie wszystko co przeszkadza. Na allegro

    Ale on pyta o koszty postawienia sklepu, a nie baraku.