  • 51. Data: 2009-01-23 15:43:11
    Temat: Re: Koszt ogrzania domu na przełomie roku
    Od: "Kudlaty" <t...@n...onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej R." <a...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:glc96g$bbr$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> [...]
    > 1) Cena gazu (z wszystkimi składnikami) jest funkcją ilości gazu
    > zakupionego, a więc zużywający mniej gazu zapłaci cenę wyższą, zużywający
    > więcej - cenę niższą.
    > 2) Cena gazu może się różnić w zależności od długości okresu
    > rozliczeniowego, przy czym w dostatecznie długim okresie (kilkadziesiąt
    > rachunków) niedokładności kompensują się.
    >
    > Przy średnim zużyciu gazu na ogrzanie domu jednorodzinnego cena gazu w
    > taryfie W-3 brutto kształtuje się na poziomie około 1,75 zł za 1 metr
    > sześcienny (w okresie grzewczym). W okresie letnim wzrasta do około 1,85

    Dlatego waznym jest aby miec taryfe W-2 a zeby nie przekraczac ilosci gazu
    na rok (1200m3)
    Latem miec solary
    Zima wode grzac gazem, kominkiem/piecem na drewno.

    Pozdrawiam

  • 52. Data: 2009-01-24 20:22:10
    Od: JanuszK <J...@m...o2.pl>

    Maniek4 wrote:
    > Użytkownik "JanuszK" <J...@m...o2.pl> napisał w wiadomości

    > Ciesz sie widokiem gor. :-)
    >
    > Pozdro.. TK

    No mam :) Szyndzielnia, Magura, Skrzyczne te z daleka oglądam, a blisko
    to mam Gaiki takie na 600m :)

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 53. Data: 2009-01-24 21:48:01
    Od: "Maniek4" <t...@p...fm>

    > No mam :) Szyndzielnia, Magura, Skrzyczne te z daleka oglądam, a blisko to
    > mam Gaiki takie na 600m :)

    No i szczyt Klimczoka za Szyndzielnia :-)
    Lubie te wislane okolice, tylko mam troche daleko. :-( W przyszlym roku jak
    najmlodszy podrosnie to zima sprobuje do Szczyrku na narty wpasc, maluchy
    pouczyc i siebie przy okazji z zona. Prawdopodobnie wlasnie do Szczyrku zima
    z dzieciakami dobrze jest przyjechac z uwagi na dobre dla poczatkujacych
    warunki. Bywasz czasem, duzy tlok na malych stokach?? Ja znam te okolice od
    dziecka, ale z innej pory roku.

    Pozdro.. TK

  • 54. Data: 2009-01-25 11:58:18
    Od: Usrobo <u...@o...pl>

    Kudlaty pisze:

> [...]
    > gazu na rok (1200m3)
    > Latem miec solary
    > Zima wode grzac gazem, kominkiem/piecem na drewno.

    Ja to policzyłem i taryfę W-3 opłaca się mieć jeśli na rok zużywamy
    ponad 3000m3 gazu. (im więcej od 3000 tym bardziej się oplaca, im mniej
    tym bardziej jestesmy w plecy)

    (wyliczenia całkowite z opłatami zmiennymi i abonamentem za 12 miesiecy)
    plik excel do wglądu

    Michał

  • 55. Data: 2009-01-25 21:38:15
    Od: JanuszK <J...@m...o2.pl>

    Maniek4 wrote:
> [...]
    > z dzieciakami dobrze jest przyjechac z uwagi na dobre dla poczatkujacych
    TAk byłem parę razy, wchodziłęm na skrzyczne i magurę i raz schodziłem z
    klimczoka do szczyrku.

    duzy tlok na malych stokach??
    Niestety (albo stety :) dzięki temu się jeszcze nie połamałem) nie
    jeżdzę na nartach.
    Ja znam te okolice od
    > dziecka, ale z innej pory roku.
    No ja głównie lato i jesień, głównie szyndzielnia, dębowiec.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 56. Data: 2009-01-25 21:54:46
    Od: "Maniek4" <t...@p...fm>

    > TAk byłem parę razy, wchodziłęm na skrzyczne i magurę i raz schodziłem z
    > klimczoka do szczyrku.
    >
    > duzy tlok na malych stokach??
    > Niestety (albo stety :)

    No to mnie pocieszyles. :-(

    Pozdro.. TK

  • 57. Data: 2009-01-25 22:10:57
    Od: "JKK" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Maniek4" <t...@p...fm> napisał w wiadomości

    > No to mnie pocieszyles. :-(

    A czego się spodziewać, jak jednocześnie
    mają ferie (m. in.) Warszawa (jeszcze) i Śląsk (już) ;-)

    Pzdr

    JKK

  • 58. Data: 2009-01-26 08:18:37
    Od: "Maniek4" <t...@p...fm>

    Użytkownik "JKK" <j...@i...fm> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Maniek4" <t...@p...fm> napisał w wiadomości

    > A czego się spodziewać, jak jednocześnie
    > mają ferie (m. in.) Warszawa (jeszcze) i Śląsk (już) ;-)

    No niby tak, tylko ze tak jest wszedzie. :-(
    Za niedaleka granica znacznie lepiej.

    Pozdro.. TK