  • 11. Data: 2018-08-14 23:40:07
    Temat: Re: Koszt utrzymania mieszkania
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Mylisz najem okazjonalny z najmem w budynkach z mieszkaniami do najmu i tych w
    ktorych mieszkaja wlasciciele albo spoldzielcy. Krojenie studentow na kase za
    wynajecie im mieszkania to od prl standard. Inna sprawa ze ma uzasadnienie
    ekonomiczne. Wynajecie zgranej paczce studentow mieszkania na dwa lata konczy sie
    remontem kapitalnym i kupieniem nowego wyposazenia przed wynajeciem nastepnej ekipie.
    Wynajecie na stale mieszkania z niskim czynszem w kamienicy jest mozliwe ale trudne.
    Nie dlatego ze takich mieszkan nie ma. W kamienicy w ktorej mieszkam sa teraz trzy
    wolne ladne mieszkania. Ale zeby je wynajac potrzebna jest mocna rekomendacja. I to
    nie w gotowce. Jeszcze kilka lat i w takich kamienicach jak mieszkam wroci
    przedwojenny zawod stroza lub portiera jak kto woli. Ogrodnik od zieleni i kwiatkow
    juz jest. Lodz to specyficzne miasto. Wedlug prognoz demograficznych z lat
    osiemdziesiatych dzisiaj mialo tu zyc poltora miliona ludzi. Zeby zapewnic transport
    na poczatku lat osiemdziesiatych byly przymiarki do metra. Zylo tutaj prawie milion
    ludzi przed slynna transformacja. Dzisiaj zyje siedemset piecdziesiat tysiecy a za
    trzydziesci lat wedlug nowych prognoz demograficznych ma zyc pol miliona ludzi, tyle
    co przed wojna.

  • 12. Data: 2018-08-14 23:45:06
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2018-08-14 o 22:01, Adam Sz. pisze:

    > On zdaje się pisze o kosztach utrzymania (czynsz), a Ty o kosztach
    > wynajmu - to jakby dwie zupełnie różne sprawy :)

    Czy aby na pewno?

    > Wynajmowane mieszkanie w prywatnej kamienicy 80m? + ok 16-18m? w piwnicy 482,17 z
    woda i smieciami.

    Pisze chyba o wynajmowanym mieszkaniu o powierzchni 80m2 za niecałe
    500zł z wliczoną wodą i śmieciami?
    Chyba chodzi o to mieszkanie w którym mieszka, a o którym kiedyś pisał,
    że płaci czynsz rzędu 150 czy 200zł?
    Nie chce mi się szukać jego wypowiedzi, ale śmierdzi mi tu kłamstwem :)

  • 13. Data: 2018-08-15 00:03:02
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

> [...]
    remontem kapitalnym i kupieniem nowego wyposazenia przed wynajeciem nastepnej ekipie.

    Bzdury piszesz. Widziałem te rzekomo zdewastowane mieszkania przez
    studentów. Poza tym wynajmując mieszkanie musiałem zapłacić kaucję to
    jeszcze podpisywać weksle. Po każdym wynajmie dokonywane są oględziny i
    jeżeli są jakiekolwiek zniszczenia czy choćby nawet tylko ściana
    pobrudzona to trzeba zapłacić za jej pomalowanie.
    Nie wiem skąd Ty czerpiesz swoje informacje, ale są one nieprawdziwe.

  • 14. Data: 2018-08-15 00:14:31
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Twoje za to sa prawdziwe bo poparte przykladami z zycia. Ale jakos do tej pory nie
    mozesz uwiarygodnic przykladem z zycia przepisu na kilogramowy chleb w ktorym do
    zrobienia ciasta brales 0,8 kg wody i cala woda odparowywala w dwustu stopniach. I
    tyle w temacie twoich opowiesci dziwnych tresci klamco i oszuscie.

  • 15. Data: 2018-08-15 07:25:07
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

> [...]
    tyle w temacie twoich opowiesci dziwnych tresci klamco i oszuscie.

    Jako obronę stosujesz zmianę tematu i kłamliwy atak. Świadczy to tylko o
    tym, że kłamiesz i zmyślasz historie.

  • 16. Data: 2018-08-15 07:45:32
    Od: collie <c...@v...pl>

    Mitomania <<chorobliwa skłonność do opowiadania nieprawdziwych
    lub wyolbrzymionych historii na swój temat>>
    o mitomański o mitomaństwo o mitoman o mitomanka
    (SJP PWN)

    Mitomania żI, DCMs. ~nii, lm D. ~nii, a. ~nij,
    psych. <<skłonność do zmyślań, do opowiadania fantastycznych,
    kłamliwych historii, zdarzająca się u histeryków>>
    (SJP Doroszewskiego)

    Mitomania - patologiczna skłonność do kłamania, zatajania
    prawdy i opowiadania zmyślonych historii, przedstawiających
    najczęściej opowiadającego w korzystnym świetle. Mitomania
    różni się tym od zwykłego kłamstwa, że osoba opowiadająca
    sama nie jest w stanie oddzielić prawdy od własnej fantazji.
    Zespół opisał jako pierwszy Anton Delbrück.
    (Wikipedia)

  • 17. Data: 2018-08-15 08:46:20
    Od: collie <c...@v...pl>

    Postscriptum:

    Bałuty mieszczą się na Piotrkowskiej, albo odwrotnie.

    To największą Łodzi troską,
    jak Łódź zmieścić na Piotrkowską.
    (Jan Sztaudynger)

  • 18. Data: 2018-08-15 10:44:27
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    Mieszkanie w bloku z 1996, o dziwo bardzo dobrze zbudowane
    (poza elektryką), koszt ogrzewania około 2000 na rok, tragedii
    nie było (ciepło "z miasta"). Użytkowa 65m2.
    Czynsz 500 zeta/miesiąc, zawiera zaliczkę na ogrzewanie,
    wszystkie duperelne opłaty, fundusz remontowy i zaliczkę na wodę.
    Wrocław.

    L.

  • 19. Data: 2018-08-15 12:25:54
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Spodobalo by ci sie w Lodzi. Jest zakaz trzymania psow na lancuchach i budy na zime
    musza byc ocieplone.

  • 20. Data: 2018-08-15 15:06:31
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 15.08.2018 12:25, Zenek Kapelinder pisze:

    > Spodobalo by ci sie w Lodzi. Jest zakaz trzymania psow na lancuchach i budy na zime
    musza byc ocieplone.

    Uderz w stół...

    A jak już o Łodzi mowa: dwa lata mieszkałem na Widzewie
    i rok przy Parku Sienkiewicza. Nigdy więcej. :)