  • 71. Data: 2018-08-27 21:24:37
    Temat: Re: Koszt utrzymania mieszkania
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2018-08-27 o 20:11, collie pisze:

    > Jak Cię trochę przycisnąć, to zaczynasz kręcić. Napisz po prostu szeptem,
    > że prowadzicie działalność niszową dla instytucji typu Mossad i już.

    Ciekawość to pierwszy stopień do piekła. Jeżeli już tak usilnie chcesz
    wiedzieć to umówmy się po cichu, że pracuję dla Mossadu, FBI oraz CIA.
    Zadowolony? :)

    > A tu już uciekanie się do metody trolla: jak się nie umie rzeczowo
    > odpowiedzieć
    > na pytanie, należy powiedzieć, że interlokutor jest głupi i ma wszy.

    Póki co to ty tu ze mną zadzierasz, pomimo, że jestem jedną z niewielu
    osób, które Cię atakowało.

    > Wcale. W internecie jesteś tylko tym co piszesz: głupio napiszesz, to
    > jesteś
    > głupi, choćbyś pisał, że jesteś po czterech fakultetach i masz narzędzia
    > pro oraz pińcet panienek - czyli owieczek - które jedynie nie potrafią
    > gotować.
    > Serwery newsowe są cierpliwe, tak jak kiedyś papier.

    I zapamiętują jakie bzdury wypisywał niejaki Collie

    > Mógłbym się podpisywać Użyszkodnik, lub Zenek Martyniuk (zbieżność
    > nazwisk
    > i ksywek przypadkowa). Tak byłoby lepiej dla mojego psa rasy collie?

    Choćbyś się podpisywał "mądry" to i tak zaczynam wierzyć w to co piszą o
    Tobie inni.
    Myślę, że dalsza dyskusja z Tobą to strata czasu.

  • 72. Data: 2018-08-27 21:26:52
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2018-08-27 o 21:24, Uzytkownik pisze:
    > Póki co to ty tu ze mną zadzierasz, pomimo, że jestem jedną z niewielu
    > osób, które Cię atakowało.

    Oczywiście miało być:

    Póki co to ty tu ze mną zadzierasz, pomimo, że jestem jedną z niewielu
    osób, które Cię nie atakowały.

  • 73. Data: 2018-08-28 00:37:32
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 27.08.2018 21:24, Uzytkownik pisze:

    > Póki co to ty tu ze mną zadzierasz, pomimo, że jestem jedną z niewielu osób, które
    > Cię atakowało.

    Amicus Plato, sed magis amica veritas.

    > I zapamiętują jakie bzdury wypisywał niejaki Collie

    Przykłady, proszę. Bo inaczej napiszę, też łatwo: na serwerach
    newsowych zostaną na wieki idiotyzmy jakie niejaki Użyszkodnik
    (czy jakoś tak) wypisywał, choćby w dyskursach z Zenkiem Kapelinderem.

    > Choćbyś się podpisywał "mądry" to i tak zaczynam wierzyć w to co piszą o Tobie
    inni.

    Wierz i sprawdzaj, jak mówi rosyjskie przysłowie.

    > Myślę, że dalsza dyskusja z Tobą to strata czasu.

    I vice versa, ale na opinie o Twoich picach na wodę zawsze u mnie możesz
    liczyć. Coś masz z tą wodą, bo już wcześniej Zenek Kapelinder to zauważył.

  • 74. Data: 2018-08-28 07:14:30
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2018-08-28 o 00:37, collie pisze:

    > I vice versa, ale na opinie o Twoich picach na wodę zawsze u mnie możesz
    > liczyć. Coś masz z tą wodą, bo już wcześniej Zenek Kapelinder to
    > zauważył.

    Opinie to tylko może pisać autorytet, specjalista w danej dziedzinie.
    Taki ujadający kundelek jak ty nie jest żadnym autorytetem, aby mógł
    podważać moją wiedzę, a za takiego się uważasz. Jesteś zwykłym
    ujadającym trollem, który atakuje wszystkich. Nawet Zenek się na tobie
    poznał.

  • 75. Data: 2018-08-28 08:30:34
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu wtorek, 28 sierpnia 2018 00:38:18 UTC+2 użytkownik collie napisał:

    > Przykłady, proszę.

    colli, znamy cię jako specjalistę od izolowania bojlera magicznie nieruchomym
    powietrzem :-)

    b.

  • 76. Data: 2018-08-28 08:42:37
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 28 sierpnia 2018 08:30:35 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:

    > colli, znamy cię jako specjalistę od izolowania bojlera magicznie nieruchomym
    powietrzem :-)

    -Od styczników i przekaźników
    -od systemu rozpoznawania znaków w samochodach
    -dużo tego jeszcze można znaleźć
    Praktycznie każdy jego wpis to atak na kogoś lub jakieś inne niemerytoryczne bzdury.
    Wczoraj dla odmiany na pl.rec.ogrody zaczął gównoburzę robić
    Trol najzwyklejszy

  • 77. Data: 2018-08-28 09:31:10
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 28.08.2018 07:14, Uzytkownik pisze:

    > Taki
    > ujadający kundelek jak ty nie jest żadnym autorytetem, aby mógł podważać moją
    > wiedzę

    No jasne, masz wielką wiedzę - jak stąd do tamtej wody, albo jeszcze dalej.
    Tylko pisz jeszcze więcej o swojej wiedzy, o swoich profesjonalnych narzędziach
    i o swoich tajnych firmach, w których jesteś dyrektorem, albo nawet prezesem,
    a nie Frankiem Podajprzynieśpozamiataj. Ale i tak kudy Ci do prawdziwego eksperta
    zwącego się ongiś nomen omen Expertem, pieszczotliwie nazywanego na newsgrupach
    Expierdem. Lecz staraj się, staraj - buławę nosisz w plecaku. Buławę Ekspierda,
    użyszkodniku pl.misc.budowanie.

  • 78. Data: 2018-08-28 13:27:05
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2018-08-28 o 09:31, collie pisze:

> [...]
    > pieszczotliwie nazywanego na newsgrupach
    > Expierdem. Lecz staraj się, staraj - buławę nosisz w plecaku. Buławę

    I tak w porównaniu do ciebie moja wiedza nic nie znaczy. Jak widać
    jesteś miszcz nad miszcze.

    Jesteś jak "pokrzyk wilcza jagoda", zwany "psinką". Warczysz, kąsasz,
    pokrzykujesz, niby nic, a dupę trujesz.

  • 79. Data: 2018-08-28 15:10:39
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 20 sierpnia 2018 23:53:10 UTC+2 użytkownik Mateusz Bogusz
    napisał:

    > Na dom z ziemią to trochę jednak więcej się wydaje. Dodatkowo koszty
    > urządzeń jak piec, pompa w studni, szambo, za 5-10-15 lat wymiana tego i
    > owego.

    Mam wodociąg i kanalizację. Nie mam pieca tylko pompę ciepła - myślę, że
    nim zdąży się popsuć to z nadwyżki odłożyłbym na nową.

    > W bloku wybrane miesiące mogą być wyższe niż w domu, ale jak
    > wyleje szambo -> zgłasza dozorca. Zepsuje się kotłownia osiedlowa ->
    > naprawią. Trzeba wywiercić nową studnie/wymienić pompę -> ponownie się
    > nie przejmujesz. Dach przecieka -> nie wyciągasz na gwałt paru-parunastu
    > tysięcy na naprawę.

    Dlatego wybudowałem nowy dom z dobrych materiałów i myślę, że ja mu już
    żadnych większych remontów robić nie będę musiał :)

    > Dziwne tylko dlaczego mieszkania w blokach rozchodzą się jak ciepłe
    > bułeczki. Biedni ludzie liczyć nie potrafią... :-)

    Osiedla domków też rozchodzą się jak ciepłe bułeczki. Dom z założenia jest
    droższy od mieszkania, a że statystycznie jest więcej mniej zamożnych
    ludzi to więcej wybiera mieszkania.

    --
    Adam Sz.

  • 80. Data: 2018-08-28 16:13:29
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .08.2018 o 08:42 Kris <k...@g...com> pisze:

    > -Od styczników i przekaźników
    > -od systemu rozpoznawania znaków w samochodach

    - od latających (jak skrzydło samolotu) dachów pokrytych dachówkami

    TG