  • 111. Data: 2017-10-03 07:13:32
    Temat: Re: Koszty robocizny - czy czasem już komuś nie odbija??
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2017-09-29 o 08:42, k...@w...pl pisze:

    > Księgowa się sfrajerowała, chyba że nie ma wyjścia lub po znajomości.

    Ty też się sfrajerowałeś, albo nie masz wyjścia skoro chcesz 400zł za to
    za co inni biorą od 500zł w górę.

  • 112. Data: 2017-10-03 09:38:11
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2017-10-02 o 00:01, Adam Sz. pisze:
> [...]
    jeden pracownik(do 50dokumentów miesięcznie)?

    > Nie jeden, a dwóch (w końcu miało ten dach robić trzech gości, nie?).
    > Nie ma różnicy, czy DG, czy pełna księgowość - w jednym i drugim chodzi
    > głównie o wklepanie faktur do programu. Obliczenie dochodowego, vatu,
    > zusów, wypłat.

    Może dla Ciebie to to samo, ale jak w cenie pełnej jest bilans
    i reszta wymaganej sprawozdawczosci, to już widać te kilkaset złotych w
    skali roku
    pomiędzy DG a spółką.
    Ceny, które podajesz, to jakieś nierynkowe są.

  • 113. Data: 2017-10-03 10:21:47
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    > Nie ma różnicy, czy DG, czy pełna księgowośćBłąd myślowy nie "czy"(w domyśle lub)
    Można mieć DG i pełną księgowość to zależy od obrotu.
    Reszta ok.

  • 114. Data: 2017-10-03 10:24:30
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    W dniu 03-10-2017 o 07:13, Uzytkownik pisze:

    > Ty też się sfrajerowałeś, albo nie masz wyjścia skoro chcesz 400zł za to
    > za co inni biorą od 500zł w górę.

    Nie, w Podlaskiem to i tak dobra stawka.
    1000-1500 za 50 dokumentów to Warszawa albo zdzierstwo.

  • 115. Data: 2017-10-03 10:27:22
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    > A ja mam zupełnie inne doświadczenia. Wszyscy są na ryczałcie, bo to dla
    > nich korzystniej, nie dla klienta.

    A od kiedy to Ryczałt (forma opodatkowania) jest korzystny dla
    podatnika? Przecież wtedy zawsze musi zapłacić podatek, a na zasadach
    ogólnych nie zawsze.

  • 116. Data: 2017-10-03 10:37:13
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2017-10-03 o 10:27, k...@w...pl pisze:

    > A od kiedy to Ryczałt (forma opodatkowania) jest korzystny dla
    > podatnika? Przecież wtedy zawsze musi zapłacić podatek, a na zasadach
    > ogĂłlnych nie zawsze.

    Od zawsze wtedy, kiedy są małe koszty.
    Kwestia odpowiedniej kalkulacji.
    Jak masz 400tys przychodu i 10tys kosztów rocznie, to
    wolisz zapłacić wg skali czy kilka procent ryczałtem?

  • 117. Data: 2017-10-03 21:34:46
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 3 Oct 2017 10:27:22 +0200, k...@w...pl napisał(a):

    > A od kiedy to Ryczałt (forma opodatkowania) jest korzystny dla
    > podatnika? Przecież wtedy zawsze musi zapłacić podatek, a na zasadach
    > ogólnych nie zawsze.

    Jeśli masz mało kosztów, to się to bardzo opłaca. A jeśli nie obracasz
    materiałem, to w sumie tylko narzędzia i części do nich musisz kupować
    (plus jakieś auto, telefon i księgowa).

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl