  • 11. Data: 2014-02-04 11:46:36
    Temat: Re: Kto ma duży garaż w domu albo dwa?
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2014-02-04 10:19, Budyń wrote:
    > a źródło problemu gdzie
    > jest?

    Źródło leży w tym, że państwo zajmuje się ogromną ilością rzeczy,
    którymi nie powinno się zajmować.
    Robi to skrajnie nieefektywnie i drogo.
    Ciągle chce więcej no i rośnie dług.

    Postulat - państwo minimum ze wszystkimi tego konsekwencjami.

    --
    Pozdrawiam,
    ElipsaDesign: www.elipsa.info

  • 12. Data: 2014-02-04 11:50:15
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    W dniu 2014-02-04 11:46, quent pisze:

> [...]
    > Robi to skrajnie nieefektywnie i drogo.
    > Ciągle chce więcej no i rośnie dług.
    >
    > Postulat - państwo minimum ze wszystkimi tego konsekwencjami.

    Nowojorski profesor E S (Steve) Savas sformułował "Prawo Savasa"
    ustalające, że jeśli jakakolwiek usługa publiczna (-państwowa) zostanie
    przywrócona do formy dobrowolnej umowy (-sektora prywatnego),
    oszczędzamy 20-40% środków.

  • 13. Data: 2014-02-04 12:11:55
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    > Źródło leży w tym, że państwo zajmuje się ogromną ilością rzeczy, którymi
    > nie powinno się zajmować.

    nie, to nadal jest skutek a nie przyczyna. Szukaj pierwotnej przyczyny....

    b.

  • 14. Data: 2014-02-04 12:38:16
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2014-02-04 11:50, twistedme wrote:

> [...]
    > ustalające, że jeśli jakakolwiek usługa publiczna (-państwowa) zostanie
    > przywrócona do formy dobrowolnej umowy (-sektora prywatnego),

    Tak, słyszałem :-)
    Ale co tam Nowy Jork - to widać gołym wiejskim okiem! ;-)

  • 15. Data: 2014-02-04 12:40:18
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2014-02-04 12:11, Budyń wrote:
    > Użytkownik "quent" <x...@x...com> napisał w wiadomości
    >
    > nie, to nadal jest skutek a nie przyczyna. Szukaj pierwotnej przyczyny....

    Przyczyny czego konkretnie? Jakiego *konkretnie* problemu?

  • 16. Data: 2014-02-04 13:15:19
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    mysle ze to po prostu glupota ludzka. ludzie sie nie znaja. i wyniki sa
    widoczne.
    przeciwnie do politykow.
    ci doskonale wiedza co mowic i jak, zeby znowu dostac sie do zloba. a potem
    sie tworzy nowy udzial panstwa i zadania panstwa i sie to obsadza swoimi. z
    dlugu lub podatkow.
    itpitd
    dlugo by mozna tylko po co...
    ale jest swiatelko. ludzie powoli madrzeja....
    ja nie doczekam zmian w rozumowaniu ekonomicznym i pognania socjalistow z
    bandytami keynesistami do roboty, ale moje wnuki powinny to juz zrobic....
    w demokracji glupota ma wladze jesli jest jej wiekszosc i jest
    zdyscyplinowana - czyli jak u nas.

  • 17. Data: 2014-02-04 13:28:10
    Temat: Re: Kto ma du?y gara? w domu albo dwa?
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2014-02-04 13:15, abn140 wrote:
    > ale jest swiatelko. ludzie powoli madrzeja....

    Obawiam się, że nie zmądrzeją w aż takim stopniu.
    Prędzej sytuacja (dług zwyczajnie) będzie na tyle zła, że władzę
    przejmie jakiś generał.

  • 18. Data: 2014-02-04 13:45:35
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2014-02-04 13:15, abn140 wrote:
    > dlugu lub podatkow.

    Ciekawe nt. długu
    http://youtu.be/VD4X2LkSksM

  • 19. Data: 2014-02-04 14:05:59
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez .wp.pl>

    Użytkownik "uzytkownik" <a...@s...pl> napisał w wiadomości

    > W mojej gminie już sobie z tym poradzili. Za garaże płaci się tyle samo co
    > za pomieszczenia gospodarcze, a żeby było jeszcze ciekawiej to liczą
    > prawie najwyższy na jaki pozwala okradać państwo tj. prawie 5zł/m2

    Tak ale pod warunkiem ze jest to odrebny budynek - piwnice w domu tez sa
    pomieszczeniami gospodarczymi a placisz jak za mieszkalne bo w bryle
    budynku.
    Stad moje stwierdzenie ze dojdzie mi jeszcze jedno pomieszczenie
    gospodarcze...

  • 20. Data: 2014-02-04 14:21:03
    Od: Heraklit <r...@f...pl>

    Był sobie taki dzień: 4 luty (wtorek), gdy o godzinie 13:15 *abn140*
    naskrobał(a):

    > bandytami keynesistami do roboty,
    A pewnie chciałbyś wprowadzenia teorii Miltona Friedmana i jego
    "chłopców"?

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2014-02-04 14:18:54