  • 11. Data: 2010-09-12 15:36:47
    Temat: Re: LED ultrafiolet
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

    Żeby

    > Zauważ, że wyżej brakuje w mojej wypowiedzi znaku zapytania. To nie jest
    > zapytanie, tylko stwierdzenie faktu.
    Ale nic się nie stało. Wiele osób o tym nie wie. To może ktoś przeczyta i będzie
    wiedział dlaczego po jednym proszku jest bardziej białe niż po innym.

  • 12. Data: 2010-09-12 18:09:09
    Od: w2023 <w...@p...fm>

    On 12 Wrz, 17:36, "kogutek" <k...@v...pl> wrote:

    > Żeby

    > Ale nic się nie stało. Wiele osób o tym nie wie. To może ktoś przeczyta i będzie
    > wiedział dlaczego po jednym proszku jest bardziej białe niż po innym.
    Uzupełnię, że świecenie wybielaczy optycznych ma mocną dominantę
    niebieską, stąd kompensuje brzydkie, żółtawe zabarwienie wielokrotnie
    pranych rzeczy.
    W.

  • 13. Data: 2010-09-14 10:04:21
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl>

    Użytkownik Maniek4 napisał:

    > A no wlasnie o to mi chodzilo. Czy nie oslepne i czy nie zwariuje po
    > miesiacu.

    Nie zdążysz, wcześniej cię żona zabije. (zrobiłem kiedyś podobne,
    najładniejszym określeniem była trupiarnia)

    > Pozdro.. TK

    pzdr.
    rafał