  • 1. Data: 2010-04-21 08:19:58
    Temat: Łazienka - hydroizolacja
    Od: "Przemek" <e...@v...pl>

    Czy ktoś mial cos do czynienia z hydroizolacjami w płynie z firm Mapei,
    Kreisel, Atlas itp. i mogły się podzielić doświadczeniami w jakosci w/w w
    izolacji przeciwwilgociowej w kabinie prysznicowej w lazience? Co wybrac
    żeby było dobre?

    pozdr
    przemek

  • 2. Data: 2010-04-21 08:47:39
    Temat: Re: Łazienka - hydroizolacja
    Od: czupakabra <s...@g...pl>

    On 21 Kwi, 10:19, "Przemek" <e...@v...pl> wrote:
> [...]
    > izolacji przeciwwilgociowej w kabinie prysznicowej w lazience? Co wybrac

    Znając "jakość" unigruntu Atlasa - wybrałbym Mapei wydaje mi się że
    mają AT na system hydroziolacji w łazience właśnie z folia w płynie -
    jeżeli tak to tym bardziej mapei.

    pozdrawiam
    Sebastian

  • 3. Data: 2010-04-21 09:07:44
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "Przemek" <e...@v...pl> wrote:
> [...]
    > izolacji przeciwwilgociowej w kabinie prysznicowej w lazience? Co wybrac

    Wg mnie mapei jest przereklamowane. Nie mam zastrzeżeń do jakości (bo nie
    używałem) lecz do ceny.
    Remmers jest jakieś 30-40% tańszy. No i chyba mają nieco większy wybór
    produktów.

    --
    Bartek

  • 4. Data: 2010-04-21 09:18:32
    Od: "Zbyszek" <z...@p...onet.pl>

    Użytkownik "czupakabra" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    d.googlegroups.com...
> [...]
    > izolacji przeciwwilgociowej w kabinie prysznicowej w lazience? Co wybrac
    deitermann, i nie zapomnij o tasmie na styku sciany z posadzka
    zbyszek

  • 5. Data: 2010-04-21 12:34:09
    Od: "Przemek" <e...@v...pl>

    Użytkownik "Zbyszek" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >

    > Znając "jakość" unigruntu Atlasa - wybrałbym Mapei wydaje mi się że
    > mają AT na system hydroziolacji w łazience właśnie z folia w płynie -

    Atlas tez ma AT.
    Wlasnie podłoże juz zagruntowalem Unigruntem 2x. Co jest w nim kiepskiego?

    pozdr
    p.

  • 6. Data: 2010-04-22 11:13:12
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl>

    Użytkownik Przemek napisał:
> [...]
    > izolacji przeciwwilgociowej w kabinie prysznicowej w lazience? Co wybrac

    Siema
    Ja używam Koestlera - jest za....bisty. A jak ktoś jest pojechany, może
    położyć np płytki bez hydroizolacji na NB Elastic szary (zamiast kleju)
    i wtedy pieczesz 2 pieczenie przy jednym ogniu. Tylko koszty :)

    pzdr.
    rafał

  • 7. Data: 2010-05-04 18:22:41
    Od: Marek <m...@g...com>

    On 22 Kwi, 13:13, rrr <r...@o...rrr.pl> wrote:
> [...]
    > położyć np płytki bez hydroizolacji na NB Elastic szary (zamiast kleju)
    > i wtedy pieczesz 2 pieczenie przy jednym ogniu. Tylko koszty :)

    Potwierdzam !!!!