  • 1. Data: 2010-04-20 21:38:47
    Temat: Włacznik schodowy.
    Od: "Konkon" <d...@k...chip.pl>

    Witam.
    Przyznaje na wstępie ze jestem lamerem.
    Na korytarzu w domu przy remoncie elektryk zrobił mi dwa właczniki schodowe.
    Czy by zapalic swiatło musi być zawsze konkretna pozycja drugiego włacznika
    ?
    Czasem gdy wychodzę na korytarz ja chce zapalic światło a tu nic.
    Czy tak ma byc czy cos jest zle ?

  • 2. Data: 2010-04-20 21:41:50
    Temat: Re: Włacznik schodowy.
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    Użytkownik "Konkon" <d...@k...chip.pl> napisał w wiadomości

    > Czy by zapalic swiatło musi być zawsze konkretna pozycja drugiego
    > włacznika ?
    > Czasem gdy wychodzę na korytarz ja chce zapalic światło a tu nic.
    > Czy tak ma byc czy cos jest zle ?

    Nie, one powinny działać całkowicie niezależnie, masz źle spiętą instalacje.

    J.

  • 3. Data: 2010-04-20 21:55:19
    Od: "Konkon" <d...@k...chip.pl>

    Użytkownik "Jarek P." <j...@g...com> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Konkon" <d...@k...chip.pl> napisał w wiadomości

    > Nie, one powinny działać całkowicie niezależnie, masz źle spiętą
    > instalacje.
    >
    > J.

    Czyli nie ważne jaką mają pozycje względem siebie ?
    Jesli wchodze do ciemnego korytarza i chce zapalic swiatło to musi zadziałac
    ?

  • 4. Data: 2010-04-20 22:11:23
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    > Użytkownik "Jarek P." <j...@g...com> napisał w wiadomości

    > Czyli nie ważne jaką mają pozycje względem siebie ?
    > Jesli wchodze do ciemnego korytarza i chce zapalic swiatło to musi
    > zadziałac ?

    Tak. Działają niezależnie. Jeżeli jest zapalnoe światło to każdym
    wyłącznikiem je zgasisz a potem każdym zapalisz. Niezależnie od pozycji w
    której jest jeden lub drugi.
    --
    Jackare

  • 5. Data: 2010-04-20 22:57:23
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Użytkownik "Konkon" <d...@k...chip.pl> napisał w wiadomości
    > Czy by zapalic swiatło musi być zawsze konkretna pozycja drugiego
    > włacznika ?

    Nie, pod warunkiem, że dał wiecej kabli, niż do standardu.

    > Czasem gdy wychodzę na korytarz ja chce zapalic światło a tu nic.
    > Czy tak ma byc czy cos jest zle ?

    Źle przykręcony przewód / nie styka blaszka w oprawce ?

    Pzdr

    JKK

  • 6. Data: 2010-04-21 05:33:43
    Od: "Krzysztof L" <l...@o...pl>

    > Na korytarzu w domu przy remoncie elektryk zrobił mi dwa właczniki
    > schodowe.

    Są to przełączniki, na włącznikach nie uda się tego zrobić.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2010-04-21 05:34:50
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Krzysztof L" <l...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Są to przełączniki, na włącznikach nie uda się tego zrobić.

    Jak nie da jak da:
    http://www.allegro.pl/search.php?sg=0&string=w%C5%82
    %C4%85cznik+schodowy
    ;))