  • 1. Data: 2009-10-09 17:46:44
    Temat: Łóżko składane na ścianę - gdzie kupić?
    Od: Rich <r...@p...onet.pl>

    Witam!
    Już mam dosyć ciasnoty w naszej małej sypialni w mieszkaniu. Łóżko
    zajmuje większość miejsca. Łóżka 200 x 140 ... Szukam rozwiązania które
    pozwoli mi swobodnie zamykać je na ścianę. Słowem, szukam łóżka z
    możliwością stawiania do pionu, na ścianę. Wiedzie gdzie coś takiego
    kupić? Coś takiego jak to :
    http://modernlokum.blogspot.com/2009/04/ozko-skadane
    -inaczej.html

  • 2. Data: 2009-10-09 21:12:12
    Temat: Re: Łóżko składane na ścianę - gdzie kupić?
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Rich wrote:
> [...]
    > które pozwoli mi swobodnie zamykać je na ścianę. Słowem, szukam łóżka
    > z możliwością stawiania do pionu, na ścianę. Wiedzie gdzie coś takiego

    jakieś firmy zajmujące sie wyposażeniem zakładów penitencjarnych?

  • 3. Data: 2009-10-10 07:16:48
    Od: szwagier <k...@p...fm>

    Rich pisze:
> [...]
    > pozwoli mi swobodnie zamykać je na ścianę. Słowem, szukam łóżka z
    > możliwością stawiania do pionu, na ścianę. Wiedzie gdzie coś takiego

    Poszukaj jeszcze lozka podwieszane :)

    http://www.wnetrza.webzine.pl/lozka-podnoszone/

    szwagier

  • 4. Data: 2009-10-10 07:22:54
    Od: szwagier <k...@p...fm>

    Rich pisze:
> [...]
    > pozwoli mi swobodnie zamykać je na ścianę. Słowem, szukam łóżka z
    > możliwością stawiania do pionu, na ścianę. Wiedzie gdzie coś takiego

    http://lozkowszafie.pl/

    http://lozkachowane.pl/

    szwagier

  • 5. Data: 2009-10-10 10:43:57