  • 1. Data: 2009-10-09 11:08:34
    Temat: Zamki biometrycne
    Od: "..::Adam::.." <e...@o...pl>

    Witajcie,
    interesuje sie zakupem takiego zamka do drzwi wejściowych.
    Chodzi mi głównie o to, aby dzieci nie łaziły z kluczami. Do dłuższych
    wyjazdów oczywiście jakiś dodatkowy tradycyjny zamek.
    Czy ktoś z Was używa takich rozwiązań?
    Jakie plusy i minusy? Czy warto w ogóle sie w to pakować?
    Pozdrawiam
    Adam

  • 2. Data: 2009-10-09 13:19:23
    Temat: Re: Zamki biometrycne
    Od: Kazik <k...@l...localnet>

    ..::Adam::.. pisze:
> [...]
    > Czy ktoś z Was używa takich rozwiązań?
    > Jakie plusy i minusy? Czy warto w ogóle sie w to pakować?

    Klucz jak zgubisz to wymieniasz, jak obawiasz sie ze ktos go ukradl, to
    wraz z calym zamkiem. Odcisku biometrycznego nie wymienisz - pomysl jak
    latwo zdobyc Twoj odcisk palca.

  • 3. Data: 2009-10-09 13:23:28
    Od: "Michał Gut" <m...@w...pl>

    > wraz z calym zamkiem. Odcisku biometrycznego nie wymienisz - pomysl jak
    > latwo zdobyc Twoj odcisk palca.

    amen

    juz lepiej klawiaturka, kod w razie czego mozna w kazdej chwili zmienic.

    pamietaj tylko eby to bylo solidnezeby ci ktos nie wydlubal klawiaturki i
    niewyciagnal kabli od elektromagnesu i nie podpial do baterii 12v:)
    to musi byc bardiej przemyslana konstrukcja:)

  • 4. Data: 2009-10-09 17:05:44
    Od: "MK" <x...@o...eu>

    najlepiej pogadaj z kims kto cos takiego montuje ...
    U mnie w pracy funkcjonuje wejscie na kod + odcisk i sprawuje sie swietnie.
    Zwroc tylko uwage na to jak sie urzadzenie zachowa kiedy zabraknie pradu i
    czy nie bedzie problemow z odbiorem budynku. U nas bylo przerabiane (ze
    wzgledu na przepisy ppozarowe) tak aby w momencie zaniku pradu drzwi dalej
    nie mozna otworzyc z zewnatrz ale mozna od wewnatrz i sie np. ewakuowac ;)

  • 5. Data: 2009-10-11 19:27:21
    Od: "wolim" <n...@t...pisz>

    Ja z zamka biometryczngo nie korzystałem, ale korzystałem z czytnika linii
    papilarnych, rejestrującego czas pracy... Powiem tylko tyle, ze zdjalem ten
    czytnik po kilku miesiacach, bo na 100 pracownikow, 30 codziennie mialo
    problem z odczytem... Pomysl, co zrobisz, jak sie oparzysz lub skaleczysz w
    palec? Tak naprawde wystarczy tylko, ze jednego dnia troche fizycznie
    popracujesz i juz czytnik nie rozpozna palca...

  • 6. Data: 2009-10-14 13:32:28
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl>

    > U mnie w pracy funkcjonuje wejscie na kod + odcisk i sprawuje sie
    > swietnie.

    Gdzie ty pracujesz :)) W CBA? :))

    MS