  • 1. Data: 2021-10-03 15:44:54
    Temat: Malowanie kuchni
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Los mnie pokarał czy jakaś karma dosięgła bo muszę pomalować kuchnię. Na
    biało oczywiście. Emulsji akrylowych jest od cholery rodzajów w
    różniastych cenach. Poradzicie co kupić żeby nie kupić jakiegoś marnego
    wyrobu którym np. trzeba ścianę 5x malować albo śmierdzi 3 lata?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 2. Data: 2021-10-03 15:55:02
    Temat: Re: Malowanie kuchni
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .10.2021 o 15:44 Jacek Maciejewski <j...@g...pl> pisze:

> [...]
    > różniastych cenach. Poradzicie co kupić żeby nie kupić jakiegoś marnego
    > wyrobu którym np. trzeba ścianę 5x malować albo śmierdzi 3 lata?

    Ja wszędzie używam farby Magnat, ceramiczna. Odporna na szorowanie, kryją
    już za 1x (max 2 razy) i nie zmieniają kolorów, ściana pod obrazkiem ma
    taki sam odcień po 5 latach.

    TG

  • 3. Data: 2021-10-03 21:11:21
    Od: Piotr Rogoza <i...@g...com>

    W dniu Sun, 03 Oct 2021 15:55:02 +0200, uzytkownik Tomasz Gorbaczuk
    napisal:
    > Ja wszędzie używam farby Magnat, ceramiczna. Odporna na szorowanie,
    > kryją już za 1x (max 2 razy) i nie zmieniają kolorów, ściana pod
    > obrazkiem ma taki sam odcień po 5 latach.
    Doświadczenie mam z Flugger. Ściana nad płytą ciągle czeka na kafelki.
    Sama farba ciągle taka sama, można myć a była pryskana olejem, różnymi
    innymi składnikami sosów i zup oraz burakami. Zawsze zmywana "magiczną"
    gąbką lub czasem zwykłą szmatką.

    --
    piecia aka dracorp
    pisz na: imie.r.public at gmail dot com