  • 11. Data: 2021-10-19 12:52:07
    Temat: Re: Można samodzielnie PC będzie taniej
    Od: a a <m...@g...com>

    On Tuesday, 19 October 2021 at 11:59:28 UTC+2, Mateusz Viste wrote:
    > To jest ta "francuska, ciepła zima" o które ciągle piszesz:
    >
    > https://imgpile.com/images/UKji2C.jpg
    > https://imgpile.com/images/UKjsaS.jpg
    > https://imgpile.com/images/UKjf98.jpg
    >
    > To przed moim domem, 10 miesięcy temu. Centralna Francja.
    > Peltier i duża sprawność? Ktoś cię okłamał.
    >
    > Swoją drogą, w dalszym ciągu nie pochwaliłeś się linkiem do swoich
    > patentów.
    >
    > Mateusz
    Peltier ma taka sprawnośc jaką ma i nawet jak 1 to oszczędzam na buczącej sprężarce i
    to jest mój zysk z innowacji

    A te zdjęcia z Francji to jest taka gadka, że snieg spadł w Hiszpanii na poludniu
    ale tam od 100 lat nie mieli mrozu, ani śniegu nie widzieli

    Zaletą Peltiera jest skalowalność i spadające ceny, bo to półprzewodniki, czyli
    produkcja fabryczna, masowa
    ===

    TEC1-12706 Thermoelectric Peltier Cooler Cooling Heatsink Module 12 Volt 60 Watt
    TEC1-12706 Thermoelectric Peltier Cooler Cooling Heatsink Module 12 Volt 60 Watt
    Brand new
    ?4.00 to ?17.50
    Save up to 7% with Multi-buy
    eBay Premium Service
    + ?8.20 postage
    from United Kingdom
    TEC1-12706 Heatsink Thermoelectric Cooler Cooling Peltier Plate Module DC12V 60W
    TEC1-12706 Heatsink Thermoelectric Cooler Cooling Peltier Plate Module DC12V 60W
    Brand new
    ?2.57
    Free international postage
    from China
    194 sold

    ---

    Thermoelectric Peltier Cooler 288W 30A Blue + Silver DC12V Refrigeration
    Brand new
    ?53.32
    or Best Offer
    + ?3.49 postage
    from China
    Spo n so red
    --

    300W to już coś x 10 = 3kW a cena 530 funciaków

    czyli to dobra droga

    Hole 10mm 3A 5.78V 9.5W TES1-04903 Thermoelectric Cooler Peltier Heatsink
    Brand new
    ?14.98
    Free international postage
    from China
    3 watchers

    okrągły moduł

    a tu pozostałe oferty

    https://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_from=R40&_nkw=Pel
    tier&_sacat=0&_pgn=2

    Aliexpress wszedł do Polski to kupię bezp[ośrednio i bez czekania

  • 12. Data: 2021-10-19 13:19:04
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2021-10-19 o 03:52 -0700, a a napisał:
    > Peltier ma taka sprawnośc jaką ma i nawet jak 1 to oszczędzam na
    > buczącej sprężarce i to jest mój zysk z innowacji

    Przed chwilą pisałeś o "dużych sprawnościach"...

    > A te zdjęcia z Francji to jest taka gadka, że snieg spadł w Hiszpanii
    > na poludniu ale tam od 100 lat nie mieli mrozu, ani śniegu nie
    > widzieli

    Zdjęcia podwórka, na szybko znalezione z kilku ostatnich lat:

    2021: https://imgpile.com/i/UKji2C
    2020: https://imgpile.com/i/UMI8nL
    2019: https://imgpile.com/i/UMIXoj
    2018: https://imgpile.com/i/UMIHZo
    2017: https://imgpile.com/i/UMIqhC

    > Zaletą Peltiera jest skalowalność i spadające ceny, bo to
    > półprzewodniki, czyli produkcja fabryczna, masowa ===

    To ja przebijam: drut oporowy. Łatwa i skalowalna produkcja, niski
    koszt, duża sprawność (1), no i żadnego buczenia. Farelka przyszłością
    ogrzewania.

    Mateusz

    PS. W dalszym ciągu nie podałeś linka do swoich patentów.

  • 13. Data: 2021-10-19 20:01:09
    Od: a a <m...@g...com>

    On Tuesday, 19 October 2021 at 13:19:09 UTC+2, Mateusz Viste wrote:
> [...]
    > ogrzewania.
    >
    > Mateusz
    >
    > PS. W dalszym ciągu nie podałeś linka do swoich patentów.
    patenty to licencje i rynek korporacyjny a nie usenet

    To pokaż gdzie zainstalowałeś pompę ciepła monoblock

    i jaki to rejon Francji

  • 14. Data: 2021-10-19 20:10:29
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2021-10-19 o 11:01 -0700, a a napisał:
    > patenty to licencje i rynek korporacyjny a nie usenet

    Patenty są publiczne, na tym polega cała ich idea.

    > To pokaż gdzie zainstalowałeś pompę ciepła monoblock

    Spoko, ale najpierw link do patentów.

    Mateusz

  • 15. Data: 2021-10-19 21:00:59
    Od: a a <m...@g...com>

    On Tuesday, 19 October 2021 at 20:10:32 UTC+2, Mateusz Viste wrote:
    > Patenty są publiczne, na tym polega cała ich idea.
    > Spoko, ale najpierw link do patentów.
    >

    > Mateusz
    Prawo patentowe nie przewiduje kontaktowania się z obcymi

    Czy pompy ciepla monoblock nie ma

  • 16. Data: 2021-10-19 21:32:11
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 19/10/2021 21:00, a a wrote:
    > Prawo patentowe nie przewiduje kontaktowania się z obcymi

    Za duże odległości są głównym powodem no i mało nowoczesne prawo
    patemtowe, nie ogarniajace astrobiologii.

  • 17. Data: 2021-10-19 21:39:17
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2021-10-19 o 12:00 -0700, a a napisał:
    > Prawo patentowe nie przewiduje kontaktowania się z obcymi

    Jest wręcz przeciwnie: biuro patentowe publikuje każdy przyznany
    wniosek patentowy w publicznym rejestrze patentowym. Dokładnie po to
    właśnie, by "obcy" mogli zapoznać się z treścią przyznanych patentów.

    Skoro już chwalisz się patentami, to wypadałoby dać do nich linka. Albo
    chociaż stosowną sygnaturę EPO, a kto chętny to sobie resztę odnajdzie.

    Mateusz

  • 18. Data: 2021-10-19 22:07:00
    Od: a a <m...@g...com>

    On Tuesday, 19 October 2021 at 21:39:21 UTC+2, Mateusz Viste wrote:
> [...]
    >
    > Mateusz
    prawo patentowe nie przewiduje kontaktowania się z obcymi
    jedyna forma kontaktu oparta jest na NDA
    ale dotyczy korporacji a nie kontaktu z osobami fizycznymi, które mogą zajmowac się
    wywiadem gospodarczym i pracowac dla Azji, Chin czy innego rejonu świata

  • 19. Data: 2021-10-19 22:53:40
    Od: a a <m...@g...com>

    On Tuesday, 19 October 2021 at 22:07:01 UTC+2, a a wrote:

> [...]
    wywiadem gospodarczym i pracowac dla Azji, Chin czy innego rejonu świata
    yes yes yes
    Lodówka Peltier 120L do hotelu, idealna bo cicha
    Peltier 120L Hotel Glass Door Mini Bar Fridge, Mini Bar Fridge Noiseless, Mini Bar
    Fridge No Compressor
    FOB Price: US $79 / Piece

    https://kooite.en.made-in-china.com/product/FOaESPkJ
    gDhn/China-Peltier-120L-Hotel-Glass-Door-Mini-Bar-Fr
    idge-Mini-Bar-Fridge-Noiseless-Mini-Bar-Fridge-No-Co
    mpressor.html

  • 20. Data: 2021-10-31 14:31:35
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-10-19 o 22:53, a a pisze:

> [...]
    gDhn/China-Peltier-120L-Hotel-Glass-Door-Mini-Bar-Fr
    idge-Mini-Bar-Fridge-Noiseless-Mini-Bar-Fridge-No-Co

    ROTFL

    A czytałeś w zakładkach:

    Basic Info -> Refrigerant R600A

    Product Description -> Refrigerant R600a/R134a

    O co tu chodzi? Może o chłodziarkę absorpcyjną? Ale czynnik nie ten, bo
    w absorpcyjnych używano amoniak.

    Chłodziarki z ogniwami Peltiera mają najniższe sprawności. Kolejnymi
    chłodziarkami pod względem sprawności są chłodziarki absorpcyjne.
    Najbardziej sprawne są chłodziarki sprężarkowe.