  • 11. Data: 2017-07-31 15:37:33
    Temat: Re: NTG O google maps tym razem
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 7/31/2017 2:47 PM, Kris wrote:
    > Skąd wiesz że tam te korki faktycznie były?

    Większe korki na wiekszych trasach sa pokazywane w GM zgodnie z
    komunikatami na CB. Objazdy, bywa, że podobnie. Oba narzedzia niezbędne
    w podrózy.

  • 12. Data: 2017-07-31 15:45:24
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 31 lipca 2017 15:37:59 UTC+2 użytkownik Sebastian Biały napisał:

    > Większe korki na wiekszych trasach sa pokazywane w GM zgodnie z
    > komunikatami na CB. Objazdy, bywa, że podobnie. Oba narzedzia niezbędne
    > w podrózy.
    Droga wojewódzka
    Dojazd do znanej miejscowości turystycznej
    6 km odcinek, korek na 2 godziny (od kilku miesięcy trwa tam przebudowa drogi) a
    gogle pokazuje korek 10min zaledwie.
    Dodatkowo możliwość objazdu korka lokalnymi, całkiem przyzwoitej jakości drogami i
    gogle tego nie sugeruje.
    Droga powrotna podobnie- korek jest a gogle uparcie tam kieruje zamiast inna trasę
    zaledwie kilka km dłuższą

  • 13. Data: 2017-07-31 15:59:12
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 31 lipca 2017 14:50:27 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Znaczy ma złe algorytmy
    > Bo skoro pokazuje korek na 10min(faktycznie 2godz) a jest preościutki objazd kilka
    km dłuższy to powinna tą trasę zasugerować. Anie zaproponowała nic
    > No i komunikaty w stylu: "za 250metrów skręć w lewo" gdzie żadnego skrzyżowania nie
    ma tylko lekki łuk drogi to już kompletny idiotyzm.

    A na pewno miales w ogole neta wlaczonego i zasieg? :-)
    Jezdze tylko i wylacznie na GM i nigdy jeszcze nie zabladzilem ani nie
    wprowadzila mnie w blad :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 14. Data: 2017-07-31 16:00:09
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 31 lipca 2017 15:30:37 UTC+2 użytkownik Krystek napisał:

    > Ja tam wolę coś, co działa na mapach OpenStreetMap i w dodatku bez
    > konieczności łączenia się z Internetem (przydatne za granicą), np.

    Od 15 czerwca zniknęły dodatkowe opłaty za roaming w UE. Naprawdę świetna
    opcja bo jedziesz z GM jak w kraju :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 15. Data: 2017-07-31 16:01:41
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 31 lipca 2017 15:14:08 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Przechlapane masz w tym Wodzisłąwiu
    > Żeby jajka w wodzie zamoczyć 1000km na Chorwację musisz cisnąć;) A Bałtyckie plaże
    takie pikne;)

    Nie wiem co ma wspolnego z tym moje miasto?
    Ja mam na miejscu gory. I 8h nad morze baltyckie i 8h nad adriatyk,
    Ty masz chyba gorzej bo w gory masz 8h ale nad adriatyk juz 16 :D

    A Baltyk coz - jest fajny i piekny ale jak jest pogoda. Ktorej nigdy
    nie ma :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 16. Data: 2017-07-31 16:10:31
    Od: adam <a...@a...pl>

    W dniu 2017-07-31 o 15:30, Krystek pisze:

    > Ja tam wolę coś, co działa na mapach OpenStreetMap i w dodatku bez
    > konieczności łączenia się z Internetem (przydatne za granicą), np.

> [...]

    MapFactora używam też, uważam że jest bardzo dobra, szybko chodzi.
    MapsMe - niestety chyba okres świetności minął, nie jest już taka
    szybka. Niedawno chwalili się, że tez omija korki, ale nie próbowałem.
    Jest jeszcze wiele fajnych opartych na OSM, sa mniej lub bardziej
    przyjazne dla użytkownika. Spośród nich lubię jeszcze OSMand, bo ma
    nakładki ze szlakami, poziomicami i inne przydatne w turystyce poza
    drogami jezdnymi.

  • 17. Data: 2017-07-31 16:11:06
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 31 lipca 2017 16:01:42 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > A Baltyk coz - jest fajny i piekny ale jak jest pogoda. Ktorej nigdy

    E tam
    Zawsze kiedy zechcę poleżeć latem na bałtyckiej plaży jest piękna pogoda;)

  • 18. Data: 2017-07-31 16:35:10
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2017-07-31 16:10, adam pisze:

> [...]
    > przyjazne dla użytkownika. Spośród nich lubię jeszcze OSMand, bo ma
    > nakładki ze szlakami, poziomicami i inne przydatne w turystyce poza

    Pod Androida lubię jeszcze aplikację mapową Locus Map -
    <http://www.locusmap.eu/> (MapFactor działa też na Windows 10 Mobile).
    Używam jej do geocachingu, ale ma o wiele więcej funkcji. I warto kupić
    wersję komercyjną, chociaż jak na moje potrzeby to i ta darmowa sprawdza
    się wyśmienicie. Licencja kosztuje ze 30 zł w Google Play.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 19. Data: 2017-07-31 16:52:48
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2017-07-31 o 14:32, adam pisze:
    > W dniu 2017-07-31 o 11:46, Kris pisze:
    >
    > Też jestem zdania, że GM to beznadzieja. Używam tylko przed wyjazdem do
    > opracowania trasy i porównania wariantów, bo szybko działa.
    >
    > Wiem, że to niekoszerne, bo płatne - ale polecę do tych celów Automapę
    > na urządzenia mobilne. Potrafi się pomylić, ale nie ma tragedii, i
    > naprawdę dobrze omija zatory, robi to lepiej niż GM, porównywałem.
    > Dane bierze tak jak GM, czyli od innych użytkowników, ale pewno ma
    > lepsze algorytmy plus może jakieś inteligentne wsparcie.

    Automapę bardzo lubiłem, jak była pod urządzenia z Windowsem. Nie wiem
    jak teraz wygląda pod Androidem, ale pierwsze wersje, które pod ten
    system używałem były kiepskie. Co więcej robiłem sobie wtedy testy, że
    wyznaczałem trasę równocześnie na nawigacji z Windowsem i AM oraz na
    telefonie z androidem i AM. Ta na Windowsie wyznaczała fajną trasę jak
    zwykle, ta na Androidzie wymyślała cuda...

    Plusem GM mimo wszystko myślę jest to, że ma jednak najwięcej
    użytkowników + każdy telefon z Androidem, który nie ma wyłączonej
    lokalizacji tak naprawdę jest też źródłem danych traffic. A w tego typu
    systemach najważniejsza jest właśnie jak największa próba statystyczna.

    Pzdr
    --
    /__/_* /

  • 20. Data: 2017-07-31 16:57:52
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    I zapewne uwazasz ze ci co zrobili lucusmap i wszystkie inne aplikacje darmowe i
    platne sami opracowywali mapy? Oni wszyscy bazuja na GM. I zadna aplikacja bazujaca
    na wzorcu nie moze byc od wzorca lepsza. Moze miec wiecej bajerow ale istotne
    informacje ma takie same jak wzorzec. Z wyjatkiem kilku poteznych firm na swiecie
    nikt nie ma dostatecznie duzo kasy zeby zrobic mape wojewodztwa a co dopiero europy
    albo swiata.