  • 21. Data: 2016-05-30 17:56:31
    Temat: Re: NTG? Telewizoir, projektor
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "Pete" napisał w wiadomości grup

    W dniu 2016-05-30 o 14:39, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Zenek Kapelinder" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    >Jak ma lampę 750W to nie żartuje.

    >Typowy projektor do KD ma lampę ok. 200W

    I żałosną jasność

  • 22. Data: 2016-05-30 18:16:40
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .05.2016 o 17:56 Ghost <n...@d...pl> pisze:

    > I żałosną jasność

    Ostatnio kupiłem taki:
    https://www.epson.pl/products/projectors/installatio
    n/eb-1980wu

    280W (lub 200 w trybie eco) - jak dla Ciebie ma on żałosną jasność dawaj
    linka do do tych lepszych.
    W słoneczny dzień na zwykłej białej ścianie w trybie eco przy 300" jest
    bdb widoczność.
    Projektor pewnie ostatnio widziałeś 5 lat temu.
    5 lat w multimediach to epoka.

    TG

  • 23. Data: 2016-05-30 18:20:54
    Od: quent <x...@x...com>

    On 30.05.2016 09:03, Kris wrote:
    > Samsung P50C430A taki do soboty miałem. Były tańce w salonie i ekranowi się pękło;)
    > Ile może kosztować wymiana matrycy w tym tv?
    > Ale tak rozmyślając nad nowym tv zastanawiam się czy projektora nie kupić.
    > Ma ktoś? , użytkuje? Da się z tego normalnie oglądać telewizje?
    > Jedyny kłopot u mnie że kable bym musiał przeciągnąć pod sufit ale żona o malowaniu
    salonu wspomina to i by się przy okazji zrobiło.
    > Kupić nowy tv, naprawić ten popsuty czy może kupić projektor?

    Jak ogładasz telewizje to projektor się nie nada.
    Chyba, że tylko w zasadzie kino, jak np. ja, wtedy brałbym projektor.
    Kablami się nie martw teraz obraz z hdmi transmituje się bezprzewodowo.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 24. Data: 2016-05-30 18:29:50
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu poniedziałek, 30 maja 2016 15:17:26 UTC+2 użytkownik nadir napisał:
    > [...]
    >
    > A może to znak od Boga żeby w ogóle zrezygnować z TV?
    > Ja od trzech lat nie posiadam żadnego TV w domu i da się żyć. Tablety i
    > komputery w zupełności wystarczają.

    przepowiadam ze w miare wpieudalania sie korporacji w odbierane tresci ludki bedą
    odchodzic równiez od komputerów.

    b.

  • 25. Data: 2016-05-30 18:41:27
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" napisał w wiadomości grup
    .

> [...]
    on/eb-1980wu

    >280W (lub 200 w trybie eco) - jak dla Ciebie ma on żałosną jasność dawaj

    Kogutka pytaj, on mówił 750W, powinien mieć lepiej, ale wg mnie nadal nie
    tyle by "nie da sie ogladac bo za jasny".

    >W słoneczny dzień na zwykłej białej ścianie w trybie eco przy 300" jest
    >bdb widoczność.

    No toś mnie ubawił: 300cali + 3400 lumenów + słoneczny dzień = bdb obraz,
    nojaciekręcę....

    >Projektor pewnie ostatnio widziałeś 5 lat temu.

    Bez "fachowcu" się nie liczy.

    >5 lat w multimediach to epoka.

    Jeśli chodzi o jasność, to twój projektor nie wykazuje specjalnego postępu.
    280W od zawsze daje jasność rzędu 4000lm, w każdym razie od czasu gdy ja
    użytkuje, a mam znacznie więcej doświadczenia z projektorami niż rzeczone 5
    lat.

    P.S. Jak minie ci efekt "Ostatnio kupiłem", może zaczniesz widzieć rzeczy i
    obrazki bardziej realnie.

  • 26. Data: 2016-05-30 19:06:00
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .05.2016 o 18:41 Ghost <n...@d...pl> pisze:

> [...]
    > projektorami niż rzeczone 5 lat.
    >
    > P.S. Jak minie ci efekt "Ostatnio kupiłem", może zaczniesz widzieć

    Pierdzielisz jak zwykle :-), dawno tu nie byłem, ale nic się nie zmieniło.
    Pokaż mi 5 lat temu projektor z lampą 280W o jasności 4,4klm (taką jak ten
    co podałem) w tym przedziale cenowym. Chyba, ze Twoje "od zawsze" znaczy
    od roku :-)

    Kupowałem/kupuję je do firmy - nic mi nie minie, liczą się parametry/cena,
    zwykła chłodna kalkulacja.
    Pierwsza osoba, która z niego skorzystała (poprzedni miał 2x350W)
    powiedziała WOW!
    Ja na pewno nie będę na nim nic oglądał :-)

    TG

  • 27. Data: 2016-05-30 20:13:51
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-05-30 12:09, twistedme wrote:
    > Natomiast dla mnie mogłoby nie być anteny, ważne, żeby był smart :)

    Odwrotnie. Ważne żeby *NIE* był. Nie dośc że te wszystkie
    SmartHUBy/whatever to kupa g... z punktu widzenia jakościowego to
    naprawdę szlag by mnie trafił gdy okazało się że cały telewizor się
    popsuł bo się zawiesiło jakieś coś software w smart i nikt nie wie jak
    to zdiagnozować wliczając serwis. Zamiast kupować smart kup zwykły i
    podepnij jakieś pudełko smart za 300zł. Bedzie i tak lepsze niż
    straszliwe wypociny kiepskich programistów na kiepskim sprzęcie.

  • 28. Data: 2016-05-30 20:16:12
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-05-30 13:14, jedenptak wrote:
    > Mam tylko uwagę do "sharp". Miałem "Sharp" (kineskop) - napis sharp
    > był tylko obudowie

    Mam w domu popsutego Sharpa. Mniejsza o model. W środku jest dokładnie
    taki sam jak sąsiedni Medion :) Nie tylko o elektronikę chodzi ale nawet
    o mocowania matrycy. De facto róznią się tylko plastikiem obudowy i tak
    samo dziadowskim softem.

  • 29. Data: 2016-05-30 20:17:34
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-05-30 18:16, Tomasz Gorbaczuk wrote:
    > W słoneczny dzień na zwykłej białej ścianie

    .. cieżko uzyskać czerń chyba że już wymyślili ujemne światło.

  • 30. Data: 2016-05-30 20:26:26
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .05.2016 o 20:17 Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> pisze:

    > .. cieżko uzyskać czerń chyba że już wymyślili ujemne światło.

    Porównywałem projektor do projektora (jak by się ktoś nie domyślił).
    Oczywiste chyba jest, że nawet najlepszy projektor rzucający obraz na
    ścianę ma się nijak do telewizora.
    Ghost stwierdził, że 200W w projektorze to straszna lipa. Dałem przykład
    współczesnego projektora, który w tych samych warunkach, na tej samej
    ścianie wypada zdecydowanie lepiej niż jego poprzednik z dwukrotnie
    mocniejszą lampą kupiony za ponad 2x więcej. Różnica jest tylko taka, że
    poprzednik jest z tamtej epoki - ma prawie 7lat.

    TG