  • 11. Data: 2016-05-30 13:11:32
    Temat: NTG? Telewizoir, projektor
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Mam niewielkie doswiadczenie z niska polka wysokobudzetowego. Jestem zakochany w
    takim projektorze. W sloneczny dzien obraz o szerokosci 2,5 metra marny i to przy
    dedykowanym ekranie. Ale jak jest ciemno to praktycznie nie ustepuje obrazowi
    kinowemu jesli sie nie bierze do porownania obrazu z kina imax. Wada takiego dobrego
    projektora w warunkach domowych jest pobor pradu. Ten co mialem w domu ciagnie 750W w
    trybie obnizonej mocy lampy. Inna sprawa ze przy normalnej mocy dwu metrowego obrazu
    nie da sie ogladac bo za jasny. Wedlug mnie idea posiadania projektora jest super
    hiper zajebista. Ale nie moze to byc tani i o slabym zrodle swiatla projektor.

  • 12. Data: 2016-05-30 13:14:47
    Temat: Re: NTG? Telewizoir, projektor
    Od: jedenptak <n...@d...pl>

    Dnia 2016-05-30, o godz. 02:47:55
    Kris <k...@g...com> napisał(a):

    > http://www.euro.com.pl/telewizory-led-lcd-plazmowe/s
    harp-lc-55sfe7332e.bhtml#opis
    > Takie coś mi wyszukiwarka wypluła.
    > Ma to jakieś wady?

    Mam tylko uwagę do "sharp". Miałem "Sharp" (kineskop) - napis sharp
    był tylko obudowie i na procku od menu, na 99% reszty Thomson. Działał
    krótko. Dla mnie to wykupiona marka pod którą przemyca się nie wiadomo
    co.

  • 13. Data: 2016-05-30 14:09:17
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2016-05-30 o 09:03, Kris pisze:
    > Samsung P50C430A taki do soboty miałem. Były tańce w salonie i ekranowi się pękło;)
    > Ile może kosztować wymiana matrycy w tym tv?
    > Ale tak rozmyślając nad nowym tv zastanawiam się czy projektora nie kupić.
    > Ma ktoś? , użytkuje? Da się z tego normalnie oglądać telewizje?
    > Jedyny kłopot u mnie że kable bym musiał przeciągnąć pod sufit ale żona o malowaniu
    salonu wspomina to i by się przy okazji zrobiło.
    > Kupić nowy tv, naprawić ten popsuty czy może kupić projektor?

    Projektor odpuść. Trwałość lampy bardzo krótka, a koszt nowej wysoki.
    Co do naprawy, to musisz pytać w serwisach, gdzie zajmują się takimi
    "przeszczepami" z używanych TV, bo wymiana matrycy na nową może się
    okazać droższa, niż cały nowy telewizor.
    Jacek

  • 14. Data: 2016-05-30 14:39:59
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    >750W w trybie obnizonej mocy lampy. Inna sprawa ze przy normalnej mocy dwu
    >metrowego obrazu nie da sie ogladac bo za jasny

    Kogutek znów sobie żartuje

  • 15. Data: 2016-05-30 15:17:22
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2016-05-30 o 09:03, Kris pisze:
    > Samsung P50C430A taki do soboty miałem. Były tańce w salonie i ekranowi się pękło;)
    [...]
    > Kupić nowy tv, naprawić ten popsuty czy może kupić projektor?

    A może to znak od Boga żeby w ogóle zrezygnować z TV?
    Ja od trzech lat nie posiadam żadnego TV w domu i da się żyć. Tablety i
    komputery w zupełności wystarczają.

  • 16. Data: 2016-05-30 15:22:24
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 30 May 2016 15:17:22 +0200, nadir

    > A może to znak od Boga żeby w ogóle zrezygnować z TV?

    Tam zaraz od boga...
    Może gość był z bojówki i tefałen chciał wyeliminować.

    > Ja od trzech lat nie posiadam żadnego TV w domu i da się żyć.
    > Tablety i komputery w zupełności wystarczają.

    Ale duży ekran jest fajny.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 17. Data: 2016-05-30 15:40:48
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 30 maja 2016 15:17:26 UTC+2 użytkownik nadir napisał:

    > A może to znak od Boga żeby w ogóle zrezygnować z TV?
    Bez TV(w sensie tveny, kurwizja) damy rade
    > Ja od trzech lat nie posiadam żadnego TV w domu i da się żyć. Tablety i
    > komputery w zupełności wystarczają.
    W BF4 grywam a żonka często filmy ogląda(z netu ale na tv puszczane) dlatego ekran w
    salonie przydatny jest;)

  • 18. Data: 2016-05-30 15:57:57
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2016-05-30 o 14:39, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Zenek Kapelinder" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Kogutek znów sobie żartuje

    Jak ma lampę 750W to nie żartuje.

    Typowy projektor do KD ma lampę ok. 200W

    --
    Pete

  • 19. Data: 2016-05-30 16:04:42
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2016-05-30 o 10:16, Adam Sz. pisze:

    > Pytanie czy Kris chce wydac 3 x tyle co na dobry TV na dobry projektor?:)
    > Bo tani bedzie mial taniego LEDa, ktory padnie pewnie szybciej niz porzadna
    > lampa ;)
    > pozdr.

    Eee tam, taki np. Epson TW5300 kosztuje 2,7tys i nie jest złym projektorem.

    --
    Pete

  • 20. Data: 2016-05-30 17:35:50
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 30 maja 2016 16:04:55 UTC+2 użytkownik Pete napisał:

    > Eee tam, taki np. Epson TW5300 kosztuje 2,7tys i nie jest złym projektorem.

    Masz racje - straaaaaaaaaasznie ceny projektorow spadly - ostatni raz
    moze z rok, moze dwa lata temu ogladalem to byly 2 x wyzsze niz obecnie :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.