  • 151. Data: 2016-12-15 15:20:24
    Temat: Re: Na polsracie nocnik
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

    > a od antka to co chcesz? tak z ciekawosci pytam. Opowiesci ze jest nienormalny to
    zwykla kalka z tvn-u. Poza historią z obowiązkowym apelem smolenskim, moze i troche
    komisją smolenską to wlasciwie nie ma nic do zarzucenia - a robote robi słuszną.

    możesz wskazać jedną rzecz, którą zrobił słuszną?

    > zwróc uwagę ze to przedstawienie udowodniło juz ze ma sens, ze poprzednie sledztwo
    było do dupy i nalezy je powtórzyc.

    a co takiego wykazało? Że parówki pękają?

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 152. Data: 2016-12-15 15:27:29
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To jeszcze wymysl skad sie wezmie kilkaset tysiecy tych lepszych pracownikow. Widzisz
    dzisiaj jakies rezerwy pracownikow? To moze Ukraincow zatrudnia? Raczej nie bo za
    kilka dni niemcy otwieraja dla nich granice. I Ukrainiec bedzie wolal za 8 ojro
    pracowac niz za 13 zlotych brutto. Poza tym dla niemcow ukrainiec blizszy. Do wojska
    mozna go zapisac i za pojscie na front niemiecko polski obiecac niemieckie
    obywatelstwo i to co w Polsce znajdzie. usa tak robi to dlaczego europejska potega na
    slomianych nogach miala by nie powielic dobrego wzorca.

  • 153. Data: 2016-12-15 16:03:42
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Sluszna pytasz. Powolanie gwardii narodowej. Jak pokazuja ostatnie konflikty z II
    Wojna Swiatowa wlacznie partzanci sa tani w utrzymaniu i niezwykle skuteczni. Armia
    Czerwona utrzymywala na tylach niemcow poltora miliona partyzantow. Partyzanci byli
    oczkiem w glowie Stalina. Niszczyli ok 3/4 niemieckich dostaw na front. W Polsce
    pomimo zlej doktryny prowadzenia walki tez odnosili powazne sukcesy.

  • 154. Data: 2016-12-15 17:43:47
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu czwartek, 15 grudnia 2016 15:21:51 UTC+1 użytkownik masti napisał:

    zwykla kalka z tvn-u. Poza historią z obowiązkowym apelem smolenskim, moze i troche
    komisją smolenską to wlasciwie nie ma nic do zarzucenia - a robote robi słuszną.

    > możesz wskazać jedną rzecz, którą zrobił słuszną?

    jedną? powołał obrone terytorialną

    sledztwo było do dupy i nalezy je powtórzyc.

    > a co takiego wykazało? Że parówki pękają?

    wykazało ze znów znaleziono zamienione ciała co jest kolejnym dowodem ze wszystkie
    informacje od ruskich trzeba sprawdzic bo są mało wiarygodne.

    b.

  • 155. Data: 2016-12-15 20:59:44
    Od: masti <g...@t...hell>

    Kris wrote:

    > SKOKi przyjmują depozyty i pożyczają te pieniądze więc zarabiają. Ok niektore
    przynoszą straty, jednak w tym roku wg KNF 22 SKOKi przyniosły zyski.
    > Pewnie nawet te które przynosiły starty należne składki do BFG wpłacały. No chyba
    ze nie wpłacały, nie znalazłem takiej informacji

    ancyjny-bez-srodkow-na-ratowanie-polskich-bankow>

    > Czytałeś co podlinkowałeś?
    > Przeczytaj jednak.
    > O taki fragment tam np jest:
    >  "...Obecna sytuacja finansowa BFG jest wynikiem zaniedbań poprzedniego rządu.
    Koalicja PO-PSL zwlekała ze zwiększeniem obowiązkowej składki uiszczanej przez banki
    na rzecz Funduszu. Pomimo zapewnień Donalda Tuska i Jacka Rostowskiego nie
    zabezpieczono odpowiedniej kwoty gwarantującej w minimalnym stopniu bezpieczeństwo
    polskich depozytów. Zawarta w projekcie nowej ustawy, propozycja zwiększenia jej
    spotkała się ze stanowczym sprzeciwem ZBP...."

    owszem. Ty za to przeczytałeś tylko to co Ci pasowało

    > "

    > Dawaj linka poczytamy.

    do czego linka? że SK był objęty BFG i wpłacał składki a SKOKi nie były
    objęte nadzorem i gwarancjami BFG? A na to, że Ziemia jest okrągła też
    potrzebujesz linka?

    > Jeśli BFG zabraknie środków na wypłatę to taka sytuacja może nastąpić. Ale póki co
    jeszcze podatnicy z podatków nie dołożyli

    tak, tak.

    > Nie. Udziały to udziały a depozyty to depozyty
    > Doczytaj może czy depozyty to to samo co udziały

    dawaj statut

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 156. Data: 2016-12-15 21:12:52
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

> [...]
    troche komisją smolenską to wlasciwie nie ma nic do zarzucenia - a robote robi

    buahaha. tę do której garną się tylko bezrobotni po kasę. A przy okazji
    mam miec 50% stanu osobowego armii zawodowej "przy okazji" zabierając
    jej kasę.

    sledztwo było do dupy i nalezy je powtórzyc.

    > wykazało ze znów znaleziono zamienione ciała co jest kolejnym dowodem ze wszystkie
    informacje od ruskich trzeba sprawdzic bo są mało wiarygodne.

    mówisz, że ruscy przeprowadzali pogrzeby w Polsce?
    I jaki to ma związek z tym, że samolot nie miał prawa wysatrtować z
    Warszawy?

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 157. Data: 2016-12-15 21:13:27
    Od: masti <g...@t...hell>

    Zenek Kapelinder wrote:

> [...]
    pomimo zlej doktryny prowadzenia walki tez odnosili powazne sukcesy.

    partyzanci radzieccy to nie była zadna partyzantka tylko regularne
    oddziały na tyłach wroga.

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 158. Data: 2016-12-15 21:41:37
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jacy bezrobotni. Oficjalne bezrobocie w Polsce to 8%. Jak wyjada Ukraincy to sie
    zrobi minus 2. Poza tym kto powiedzial ze bezrobotny nie moze byc dobrym zolnierzem.
    Czolgi, samoloty, okrety to bron ofesywna. Widzisz w okolicy jakies panstwo ktore
    skutecznie mozemy podbic, ja nie widze. Bron wspolczesnego partyzanta to dobra
    znajomosc terenu, wysokiej klasy bron osobista z naciskiem na celne karabiny o duzym
    zasiegu, reczne rakiety ziemia-ziemia i ziemia-powietrze, nowoczesne srodki
    lacznosci, reczne dziala bezodrzutowe z glowicami kasetonowymi. Czyli wszystko co sie
    zmiesci do przecietnego samochodu osobowwgo. Do tego nauczenie ze strzela sie do
    kobiet i dzieci agresora, to moze byc najtrudniejsze w szkoleniu. Wojny z niemcami
    taka armia sie nie wygra. Bo zeby wygrac to trzeba by dojsc do Berlina. Ale zrobi sie
    dla agresora wojne nieoplacalna. W przypadku agresji caly ciezki sprzet bedziemy
    mieli zniszczony maksymalnie w tydzien. To po co wydawac kase na jednorazowki?

  • 159. Data: 2016-12-15 22:08:53
    Od: masti <g...@t...hell>

    Zenek Kapelinder wrote:

    > Jacy bezrobotni.

    normalni. tacy co nie mają pracy.

    >Oficjalne bezrobocie w Polsce to 8%. Jak wyjada Ukraincy to sie zrobi
    >minus 2. Poza tym kto powiedzial ze bezrobotny nie moze byc dobrym
    >zolnierzem.

    sam twierdziłeś, że OT ma się opierać na zaangażowaniu. A nie na tym, żę
    idą do roboty, która pewnie będą traktować tak samo jak każdą inną.
    czyli olewać.

    >To po co wydawac kase na jednorazowki?

    jak na mięso armatnie to OTK jest droga

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 160. Data: 2016-12-15 22:25:44
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Zolnierze zawodowi tez ida dla kasy, tak samo jak policjanci czy strazacy. Na dodatek
    dla duzo wiekszej kasy. I jakos Cie to nie boli. Czy duze straty sa w partyzantce?
    Raczej nie, jakies musza byc. W Afganistanie czy teraz Panstwo Islamskie dzialania
    obronne oprte bylu, sa, na doktrynie wojny partyzanckiej. Na Arabow zrzucono wiecej
    ton bomb niz bylo,jest, partyzantow i dalej sa zdolni do prowadzenia walki. Wojna w
    Wietnamie opierala sie na modelu wojny partyzanckiej. Potezne USA musialo sie
    wycofac. Oczywiscie Wietnamczycy wojny nie wygrali, tak jak Arabowie z ZSRR w
    Afganistanie. Ale osiagneli cel jakim bylo wypchniecie wroga ze swojego terenu.