  • 171. Data: 2016-12-16 00:14:15
    Temat: Re: Na polsracie nocnik
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ja wiem. Kazdy kto ma wspolczynnik inteligencji wiekszy od 80 ogarnia googlowy
    czytnik.

  • 172. Data: 2016-12-16 01:46:50
    Temat: Na polsracie nocnik
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ktos mowil ze w radiu slyszal wiecej. Cel podstawowy to czyste powietrze. Prad po ok
    20 groszy za kilowatogodzine. Przymusu nie bedzie. Tylko do gospodarstw domowych.
    Samemu wyklada sie kase i po kontroli ze jest zgodnie z zaleceniami zwrot kasy i
    wlaczenie pradu. Przewidywane uruchomienie przyszly sezon grzewczy. Spora czesc kasy
    z ujni. Mnie by pasowalo zeby mozna bylo pompe ciepla zamontowac. W godzinach poza
    szczytem przy niezbyt niskich temperaturach grzanie pompa ciepla i pompowanie piecow
    akumulacyjnych. W godzinach szczytu piece oddaja cieplo.

  • 173. Data: 2016-12-16 06:35:43
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    > To jeszcze wymysl skad sie wezmie kilkaset tysiecy tych lepszych pracownikow.
    Widzisz dzisiaj jakies rezerwy pracownikow?

    stąd, że płaca tych, co zarabiali 13 czy 15zł/h niekoniecznie wzrośnie.
    A za te pieniądze nie robili emeryci, a młodzi, często silni ludzie.

    Łukasz

  • 174. Data: 2016-12-16 08:14:30
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu czwartek, 15 grudnia 2016 23:09:37 UTC+1 użytkownik masti napisał:

    > a bo PO!

    > no tak. Jakby tam był PRLowski prokurator Piotrowicz toby na pewno
    > pokazał. A czemu macierewicz uciekł na obiad zamiast pojechać do
    > Smoleńska?

    rodziny czy cos ww ten desen. I wiesz, ten prokurator za to wyleciał z roboty.

    > Ziobro nie jest sędzią na szczęście

    inne lotnisko to sie mówi. Ale start?

    > czyli nie masz pojęcia o oganizacji lotu ale się wypowiadasz? nie dziwi
    > mnie

    w którym miejscu sie wypowiedzialem o organizacji lotu?
    Brak ci argumentów w temacie to wyciągasz jakis obiad antka (co zresztą i tak nie ma
    kompletnie znaczenia dla i przyczyn i sledztwa)

    b.

  • 175. Data: 2016-12-16 08:23:24
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu piątek, 16 grudnia 2016 00:14:17 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Ja wiem. Kazdy kto ma wspolczynnik inteligencji wiekszy od 80 ogarnia googlowy
    czytnik.

    na dowolnym urządzeniu masz internetową przeglądarkę. Wpisz tam
    "https://groups.google.com/forum/#!forum/pl.misc.bud
    owanie"
    i bez używania wspolczynnika dasz rade prawidlowo zacytowac.

    b.

  • 176. Data: 2016-12-16 16:48:00
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 16 grudnia 2016 08:23:25 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:

    > na dowolnym urządzeniu masz internetową przeglądarkę. Wpisz tam
    "https://groups.google.com/forum/#!forum/pl.misc.bud
    owanie"
    > i bez używania wspolczynnika dasz rade prawidlowo zacytowac.

    Z chrome na urządzeniach z androidem chyba nie cytuje

  • 177. Data: 2016-12-16 17:29:06
    Od: "Grzegorz" <n...@f...too>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    Wlaczyl bys od czasu do czasu telewizor i obejrzal wiadomosci. Z pol roku
    temu wicepremier Morawiecki mowil ze pracuja nad wprowadzeniem nowego
    podatku dla prowadzacych dzialalnosc gospodarcza. Ma wynosic 25% dochodu i w
    tych dwudziestu pieciu procentach ma byc to co sie popularnie nazywa zusem,
    czyli skladka emerytalna zdrowotna itd. Do ok szesciu tysiecy dochodu zus ma
    byc placony od realnego dochodu a nie jakiejs wyimaginowanej kwoty. Powyzej
    szesciu tysiecy dochodu zus ma byc placony na dotychczasowych zasadach. W
    2018 chca to wprowadzic. Zatkalo ruskie kakao?

    Super!
    Sposób na darmowe ubezpieczenie społeczne.
    I . . .
    . . . . i jeszcze wyższe podatki.

    Zapewniam Ciebie, że można latami prowadzić firmę i nie mieć dochodu.

  • 178. Data: 2016-12-16 17:38:29
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Mozna, ale przy dobrze dzialajcej skarbowce nie ma sie samochodu, mieszkania. Nie
    zeby zabierali. Wystarczy skutecznie spytac jak ktos ma to skad ma.

  • 179. Data: 2016-12-16 18:06:03
    Od: "Grzegorz" <n...@f...too>

    Użytkownik "Piotrek" <p...@p...na.berdyczow.info> napisał w wiadomości

    > Do tego się odnosiłem.
    >
    > Jeśli 90% wypłat KRUS (liczba z artykułu) pochodzi z dotacji budżetowej to
    > ja bym tego nie nazwał radzeniem sobie całkiem nieźle. Ale pewnie się nie
    > znam.
    >
    > Piotrek

    W systemie ubezpieczeniowym KRUS są dwa fundusze:
    Składkowu, z którego utrzymuje się cały KRUS.
    Fundusz Emerytalno-rentowy z którego wypłaca się jak nazwa wskazuje.

    Na F. Składkowy składająś się wszyscy ubezpieczeni.
    Państwo do niego nie dopłaca ani grosza.
    Z tego funduszu wypłaca się m. in. zasiłki chorobowe
    i odszkodowania wypadkowe.
    Państwo dopłaca do FER, procentowo dużo ale relatywnie mało.
    To te 90% wskazuje Piotrek.
    Są to dopłaty i tak mniejsze niż do ZUS.
    Dopłaty na 1 ubezpieczonego w KRUS są mniejsze niż w ZUS.

    Nie rozumiem porównania:
    rolnik - KRUS
    DG - ZUS

    Jakoś nikt nie napisał, że budżet jest ograbiany przez systemy
    ubezpieczeniowe resortowe, które nie uczestniczą w systemie
    solidarności społecznej tylko solidarności resortowej,
    i wreszcie, nikt nie napisał o "elicie", która wysforowała się
    jeszcze dalej i nie płaci składek wcale a apanaże (pardon!)
    - uposażenie) pobiera po kres swoich dni.

    Przykład:
    Renty specjalne np dla Kresowiaków płaci system powszechny
    czyli ZUS.
    Inne systemy (resortowe) nie mają takich rozwiązań

    wk

  • 180. Data: 2016-12-16 18:18:05
    Od: "Grzegorz" <n...@f...too>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    > Mozna, ale przy dobrze dzialajcej skarbowce nie ma sie samochodu,
    > mieszkania. Nie zeby zabierali. Wystarczy skutecznie spytac jak ktos ma to
    > skad ma.

    Co to znaczy skutecznie?

    I kto to ma robić? Dodatkowa armia urzędników?
    To ci urzędnicy mają walczyć z wyłudzeniami VAT czy sprawdzać
    "firmy", których sens istnienia to darmowe ubezpieczenie?

    Znajoma, Polka ze wschodu , zoperowała sobie zaćmę w Czechach.
    Prywatnie.
    A mogłaby założyć "firmę bez dochodu".