  • 241. Data: 2019-01-21 14:56:31
    Temat: Re: Nie na temat WOŚP
    Od: quent <x...@x...com>

    On 18.01.2019 15:24, Myjk wrote:
    > Fri, 18 Jan 2019 14:53:47 +0100, quent

    > Nie muszę się przyznawać, gdybym musiał to głosowanie byłoby jawne.
    > Najważniejsze jest w tej sytuacji, że mogłem i nie zagłosowałem na obecnie
    > panujący syfilis. No i nie zagłosowałem na oszołoma typu Korwin, żeby była
    > jasność.

    Wszystko jasne więc bo zostają partie, które niczym się od PiS nie różnią.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 242. Data: 2019-01-21 14:58:54
    Od: quent <x...@x...com>

    On 20.01.2019 11:14, Kris wrote:

    > A gdzieś jest faktycznie czy tylko w teoriach jego zwoleników?

    > Dawaj przykład gdzie jest i działa to być może rozwiejesz obawy tych co pojęcia nie
    maja

    W RFN za ordoliberałów był.
    Podoba się przykład?

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 243. Data: 2019-01-21 15:08:03
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 21 Jan 2019 14:56:31 +0100, quent

    > Wszystko jasne więc bo zostają partie, które niczym się od PiS nie różnią.

    Tak też myślałem, że jedyna słuszna partia to korwiniątko.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 244. Data: 2019-01-21 15:22:08
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Mozesz tak na czuja bez podawania paragrafow ktore Twoje prawa i obowiazki zapisane w
    kostytucji lamia? Zebys za duzo sie nie fatygowal to najpierw Twoje a jak bedziesz
    mial kaprys to tych innych. Bez elaboratow oczywiscie, chyba ze bedziesz mial kaprys
    sie rozpisywac.

  • 245. Data: 2019-01-21 15:23:49
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Myjk napisał:

    > Tak też myślałem, że jedyna słuszna partia to korwiniątko.

    Jedyna słuszna?! Przecież ów mąż założył już z pięć partii -- z każdej go
    koledzy wyrzucali, a wtedy on zakładał sobie nową. Wytrwały jest, tego
    odmówić mu nie można.

    Jarek

    --
    Posłusznie melduję, że ten pan jest taki wytrwały jak niejaki Bouszek z Libni.
    Osiemnaście razy w ciągu jednego wieczora wyrzucili go u "Exnerów", a on po

  • 246. Data: 2019-01-21 15:30:49
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 21 Jan 2019 15:23:49 +0100, Jarosław Sokołowski

    > Jedyna słuszna?! Przecież ów mąż założył już z pięć partii -- z każdej go
    > koledzy wyrzucali, a wtedy on zakładał sobie nową. Wytrwały jest, tego
    > odmówić mu nie można.

    Bo się na nim nie poznali, warchoły.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 247. Data: 2019-01-21 16:22:25
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Myjk napisał:

    > Bo się na nim nie poznali, warchoły.

    Co ciekawe, zanim założył pierwszą, dało się jeszcze z facetem
    w miarę normalnie pogadać. Owszem, sprawiał wrażenie dziwaka,
    ale jeszcze w dopuszczalnych granicach. A przede wszystkim, nie
    starał się rozmówcy obrażać. Może faktycznie zły wpływ kolegów?

    --
    Jarek

  • 248. Data: 2019-01-21 17:48:43
    Od: Pete <n...@n...com>

    > To ostatnie nie jest literalnym łamaniem konstytucji --
    > nikomu by do głowy nie przyszło, by w tak wysokim akcie
    > objaśniać to, co ma tysiące lat tradycji w naszej kulturze.
    > Akt łaski monarchy czy innego władcy (lub przedstawiciela
    > władzy) zawsze z założenia odnosił się do przestępcy,
    > o którego winie nikt nie może mieć wątpliwości.

    Art. 42
    3. Każdego uważa się za niewinnego, dopóki jego wina nie zostanie
    stwierdzona prawomocnym wyrokiem sądu.

    Chyba jasne jest, że wydanie aktu łaski potwierdza uznanie winy
    ułaskawionego.

    Jaki z tego wniosek?

    --
    Pete

  • 249. Data: 2019-01-21 17:51:26
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Masz racje ze sie nie przejmujesz opiniami przypadkowych osob. Ja nie przejmuje sie
    rowniez opiniami nieprzypadkowych osob. Ale jesli zaczynasz jakis watek i napisales w
    nim o lamaniu Twoich praw to nie wypada sie wyslizgac populistycznymi tekstami
    totalnej jelopozycji. Zostales poproszony o pewne wyjasnienie i masz to w dupie.
    Zmusic Cie nikt do odpowiedzi nie moze. Ale nie zabronisz nikomu miec o Tobie jakies
    zdanie, niekoniecznie pozytywne. Oczywiscie mozesz napisac ze masz i na to wyjebane,
    jak by mlodzi powiedzieli.

  • 250. Data: 2019-01-21 18:01:12
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Akt laski jest w historii ludzkosci od zawsze. Zawsze wladcy mieli mozliwosc
    uwolnienia jesli mieli taki kaprys. Oczywiscie dzisiaj zostalo to ubrane w jakies
    przepisy. Uwazam ze prezydent panstwa ma prawo zakonczyc kazda sprawe karna w
    dowolnym momencie, nawet na etapie zbierania dowodow. Jakos nie wspominasz jak jeden
    z prezydentow, ktorego nazwiska nie wypada wymieniac, ulaskawil za kase kryminaliste.
    Kluczowe jest ze nie z dobrej woli albo watpliwosci co do slusznosci orzeczonej kary
    a za kase.