  • 251. Data: 2019-01-21 18:54:42
    Temat: Re: Nie na temat WOŚP
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 17 Jan 2019 09:58:02 -0800 (PST), l...@g...com
    napisał(a):

    > Argument często powtarzany przez sektę Wielkiego Guru. To co daje WOŚP to mniej niż
    1 promil, tego co daje NFZ(czyli my wszyscy)
    > Wkład niezauważalny a tyle wokól tego szumu jakby służba zdrowia zależała od
    Wielkiego Guru.

    To teraz otwórz sobie PDF z budżetem NFZ i znajdź tam pozycję "zakup
    sprzętu medycznego / wyposażenia szpitali".

    Nie ma?

    Niemożliwe...

    Czyżby jednak większość porównujących budżety NFZ i WOŚP nie miała bladego
    pojęcia o finansowaniu szpitali? Wiesz w ogóle co finansuje NFZ?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 252. Data: 2019-01-21 19:38:41
    Od: l...@g...com

    Masz pozycję " Wyroby medyczne i ich naprawa"

  • 253. Data: 2019-01-21 19:46:39
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pete pisze:

    > Art. 42
    > 3. Każdego uważa się za niewinnego, dopóki jego wina nie
    > zostanie stwierdzona prawomocnym wyrokiem sądu.
    >
    > Chyba jasne jest, że wydanie aktu łaski potwierdza uznanie
    > winy ułaskawionego.
    >
    > Jaki z tego wniosek?

    Cały czas ten sam -- konstytucja na temat szczegółów dotyczących
    prawa łaski mówi bardzo niewiele, co jest dla mnie zrozumiałe.
    Jest tylko o tym, że prezydent nie musi w tym przypadku o nic
    pytać premiera (jak przy innych aktach prawnych), oraz że nijak
    nie da ułaskawić się skazanych przez Trybunał Stanu.

    Co do uznania, w pełni się z tym zgadzam. Nie tylko ja zresztą.
    Prezydent wydając akt łaski jednocześnie uprawomocnił wyrok.
    Dlatego Kamińskiego uważa się dzisiaj za ułaskawionego przestępcę,
    a nie za osobę niewinną -- co mógł orzec (odzyskany) sąd drugiej
    instancji.

    Z historii znam tylko jeden podobny przypadek. Dymitr Mendelejew
    był bigamistą, co w Rosji było przestępstwem. Gdy sądy chciały
    mu się za to dobrać do skóry, car rzekł: odczepcie się od niego,
    Mendelejewa w Rosji mam tylko jednego. I na tym koniec. Chociaż
    nie, nie koniec -- zaraz po tym car zrobił Mendelejewa ministrem.
    Do spraw wódki.

    --
    Jarek

  • 254. Data: 2019-01-22 00:02:48
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Co ciekawe, zanim założył pierwszą, dało się jeszcze z facetem
    > w miarę normalnie pogadać. Owszem, sprawiał wrażenie dziwaka,
    > ale jeszcze w dopuszczalnych granicach. A przede wszystkim, nie
    > starał się rozmówcy obrażać. Może faktycznie zły wpływ kolegów?

    No cóż? Tępota ludzka nie zna granic. Tak łatwo dają się manipulować
    tym, którzy boją się utraty stołków.

    Prawica, lewica - jeden ch.... szarpią się tylko o koryta. Ale potrafią
    zewrzeć szeregi tylko wtedy, gdy ktoś im te koryta chce zlikwidować.

  • 255. Data: 2019-01-22 00:10:42
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2019-01-18 o 22:32, KIKI pisze:

    > Dokładnie tak !
    > Po pierwsze to zwolnienia lekarskie do np 3 dni bezpłatne, ani
    > pracodawca ani zus nie płaci. Symulantów i uciekinierów na L4 pogonić.

    A jak choroba jest spowodowana np. wypadkiem w pacy lub wręcz zawiniona
    przez pracodawcę to też?

  • 256. Data: 2019-01-22 00:24:47
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2019-01-19 o 12:55, Budyń pisze:

    > jest takie myslenie ze jesli ktos robi cos złego, to nie wolno robić z nim czegos
    dobrego, bo to legitymizuje tamto zło.
    > Czy ta postawa jest poprawna to jest inna sprawa, ale pozwala zrozumieć ludzi
    którzy sie na owsiaka rzucają - uważają (znów nie wiadomo czy słusznie) ze jest
    jakims przekrętasem, wiec nie biorą udziału w jego imprezie, i zniechęcają innych.

    I w tym jest cały problem, że durnie oskarżają choć nikt nie ma dowodu i
    niczego nie udowodnił, a całą swoją wiedzę czerpią z beletrystyki
    jakiegoś debila co blogi prowadzi.

  • 257. Data: 2019-01-22 00:28:11
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2019-01-19 o 17:58, Budyń pisze:

    > opozycja totalna wraz z lemingozą ma w programie negowac dokladnie wszystko co
    popiera nawet niekoniecznie natarczywie pis. A to lexSzyszko, a to dziki, a to wośp -
    to kompletnie nie ma znaczania jaka jest sprawa byle deska walnąć w pis.
    > Ktos sie dzikami przejmował za platformy? Nikt mimo ze wybili więcej niż pis
    planowł.
    > Wiec jesli wośp dostał wsparcie od opozycji to wcale nie dlatego ze to porządna
    impreza - to nie ma najmniejszego znaczenia - wazne ze pis miał zastrzeżenia.

    Dziwisz się, że opozycja wykorzystuje takie sytuacje?

    Gdyby PiS tak nie tępił Owsiaka na każdym kroku to i opozycja nie
    miałaby okazji.

  • 258. Data: 2019-01-22 00:37:14
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2019-01-20 o 05:28, l...@g...com pisze:
    > Zespoły muzyczne też nie grają za darmo, przynajmniej niektóre, ewentualnie grają
    za "zwrot kosztów". W skali kraju to też niezłe sumy,
    > Widać tam czasem jakieś składy sprzed kilkunastu lat znane z jednego "przeboju".

    Co was tak bolą te pieniądze tych co dają?

    Czy ktoś Wam zabrania rzucać na tackę księdzu?

    Dlaczego rościcie sobie prawo do decydowania o czyichś pieniądzach oraz
    narzucacie swoje zasady innym?

  • 259. Data: 2019-01-22 06:52:01
    Od: l...@g...com

    Jak za prywatne to niech sobie sprowadzają i Rolling Stonesów. Problem w tym, że to
    idzie z budżetu gmin, miast. To jaka to dobroczynność?. No chyba, że dla tych
    "gwiazd"

  • 260. Data: 2019-01-22 09:20:41
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 21 Jan 2019 21:52:01 -0800 (PST), l...@g...com

    > Jak za prywatne to niech sobie sprowadzają i Rolling Stonesów. Problem w
    > tym, że to idzie z budżetu gmin, miast. To jaka to dobroczynność?. No
    > chyba, że dla tych "gwiazd"

    Ale czemu nie rozumiesz że to się dzieje CYKLICZNIE? Czemu nie rozumiesz że
    z tego korzystają LUDZIE którzy przychodza na dany występ a nie
    bezpośrednio WOŚP (a tak twierdzisz, nie tylko ty)? Co za różnica czy gminy
    zorganizują jakiś występ dla ludzi, czy dla ludzi gdzie będzie zbierać kasę
    WOŚP? Żadna, ale ignoranci wiedzą swoje.

    --
    Pozdor
    Myjk