  • 31. Data: 2019-01-15 21:44:51
    Temat: Re: Nie na temat WOŚP
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2019-01-15 o 18:12, Budyń pisze:

    > po to jest interwencja panstwa aby mógł nadawac niekomercyjnie jakis
    > kanal spoleczny

    Pod warunkiem, że będzie podporządkowany jedynie słusznym poglądom i
    jedynie słusznej partii :)

  • 32. Data: 2019-01-15 23:11:59
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu wtorek, 15 stycznia 2019 21:44:51 UTC+1 użytkownik Uzytkownik napisał:

    > Pod warunkiem, że będzie podporządkowany jedynie słusznym poglądom i
    > jedynie słusznej partii :)

    no jakby nie patrzec to trwam dostala koncesje raczej wbrew ówczesnym rządzącym

    b.

  • 33. Data: 2019-01-16 18:03:03
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 13.01.2019 19:12, Kris wrote:
    > Za chwilę wiadomości w TVP
    > Zauważą że orkiestra gra?
    >
    > W Teleexpresie nie zauważyli ponoć(nie oglądałem więc nie potwierdzone info)
    > Dwa lata temu nie zauważyli, rok temu kilku sekundową relacje zapodali z wymazanym
    serduchem

    A ja za wośp nie jestem i nie daję. Mówi się, że koszty imprezy
    przewyższają to co zbiorą do puszek, a tylko to z puszek trafia do wośp.
    Reszta trafia do firm Owsiaków.
    Koszty ponoszą gminy i instytucje państwowe. Nie ma to najmniejszego senu.

  • 34. Data: 2019-01-16 18:18:16
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 16.01.2019 o 18:03, KIKI pisze:

    > A ja za wośp nie jestem i nie daję. Mówi się,

    Gdzie się "mówi" W kościele, na mszy? Poczytaj też rzetelne sprawozdania
    i raporty firmy robiącej co roku w Fundacji audyt.

    https://www.wosp.org.pl/fundacja/wazne

    > że koszty imprezy
    > przewyższają to co zbiorą do puszek, a tylko to z puszek trafia do wośp.
    > Reszta trafia do firm Owsiaków.

    Skoro masz takie informacje to przedstawiają one stan niezgodny z
    prawem. Wiesz, że masz prawny obowiązek zgłosić to organom ścigania bo w
    innym przypadku możesz być pociągnięty do odpowiedzialności karnej?

    > Koszty ponoszą gminy i instytucje państwowe. Nie ma to najmniejszego senu.

    Częściowo może tak, ale w znacznym stopniu tak nie jest.

    --
    Czarek

  • 35. Data: 2019-01-16 18:20:45
    Od: "Twardy" <x...@x...onet.pl>

    KIKI wrote:

> [...]
    > wośp. Reszta trafia do firm Owsiaków.
    > Koszty ponoszą gminy i instytucje państwowe. Nie ma to najmniejszego

    Jesli juz tak pier... podaj link, a czy mam wiezyc na Twoich chorych
    urojeniach - jedna pani drugiej pani a ja stalem w srodku i podsluchalem

    --
    Pozdr.
    T.

  • 36. Data: 2019-01-16 18:37:46
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .01.2019 o 18:03 KIKI <h...@u...dl> pisze:

    > A ja za wośp nie jestem i nie daję. Mówi się, że koszty imprezy
    > przewyższają to co zbiorą do puszek, a tylko to z puszek trafia do wośp.
    > Reszta trafia do firm Owsiaków.

    Przecież są dostępne sprawozdania finansowe z których jasno wynika, że
    WOŚP ma bardzo małe koszty własne (bardzo duży % z datków idzie na pomoc
    szpitalom). Myślisz, że wszystkie to sprawozdania są fałszowane? - moja
    sąsiadka tak uważa, ale Ciebie miałem za rozgarniętego...

    TG

  • 37. Data: 2019-01-16 18:43:50
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu środa, 16 stycznia 2019 18:03:05 UTC+1 użytkownik KIKI napisał:

    wymazanym serduche

    odnosnie serducha:
    https://www.salon24.pl/u/janusz-godyn/748436,kto-kla
    mie-w-sprawie-wymazanego-serduszka-wospu

> [...]
    > Reszta trafia do firm Owsiaków.
    > Koszty ponoszą gminy i instytucje państwowe. Nie ma to najmniejszego senu.

    a ja daję - nie znajdziesz ani jednej charytatywnej firmy gdzie nie trafisz na jakies
    zaniedbanie czy przekręt. Łatwo usproawiedliwic nie dawanie.
    Nie chcesz na owsiaka? Daj na caritas.

    b.

  • 38. Data: 2019-01-16 20:14:42
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 16 Jan 2019 18:03:03 +0100, KIKI

    > A ja za wośp nie jestem i nie daję.

    Ja nie dawałem*. Owsiaka nie lubię jeszcze z czasów "kręcioły" (w sumie to
    chyba bardziej udział Młynarskiej Go w moich oczach pogrążył), natomiast
    szacunek do człowieka i Jego pracy mam. Robotę robi nieziemską wg mnie,
    której wielu malkontentów vel hejterów może tylko pozazdrościć i żeby mieli
    żyć tyle co kot dachowy, to mu do pięt nie dorosną. Zakompleksione mameje.

    *) Ale w końcu w tym roku dałem.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 39. Data: 2019-01-16 21:52:02
    Od: l...@g...com

    Ludzie mają różne hobby.

  • 40. Data: 2019-01-17 02:56:34
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 16.01.2019 18:37, Tomasz Gorbaczuk wrote:

    https://www.youtube.com/watch?v=vNKqYecaU2s