  • 21. Data: 2019-01-15 10:23:51
    Temat: Re: Nie na temat WOŚP
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu wtorek, 15 stycznia 2019 08:20:37 UTC+1 użytkownik quent napisał:

    > Sprywatyzować i po problemie.

    tvn jest prywatny i uważasz ze nie ma w jego przekazie żadnego problemu? że jak są
    ważne wydarzenia to je pokażą? Jesli są na korzyść władzy to robią dokładnie to co
    tvpis o wośpie.
    Smiem twierdzić ze tvpis jest odpowiedzią na tvn - jesli tvn napierdziela to i druga
    strona chce mieć taki narzad.

    > Aha... i zlikwidować koncesje!!

    po to zeby najbogatsze firmy cały tort zajęły. Będzie GoogleTV, AmazonTV a leszcze
    niech oglądają youtuba, aaaa, to też gugle. No to niech spadają...

    b.

  • 22. Data: 2019-01-15 10:37:50
    Od: quent <x...@x...com>

    On 15.01.2019 10:23, Budyń wrote:
    > tvn jest prywatny i uważasz ze nie ma w jego przekazie żadnego problemu?

    Jest problem ale po to właśnie powinno się znieść koncesje aby była
    konkurencja duża, jak w necie - oglądasz co chcesz.
    Tzn. płacisz za to co chcesz oglądać i to jest *jedyna* słuszna droga.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 23. Data: 2019-01-15 10:41:07
    Od: quent <x...@x...com>

    On 15.01.2019 10:23, Budyń wrote:
    > po to zeby najbogatsze firmy cały tort zajęły. Będzie GoogleTV, AmazonTV a leszcze
    niech oglądają youtuba, aaaa, to też gugle. No to niech spadają...

    Na googlach oglądasz co chcesz - nawet swoją TV, w czym wiec problem?

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 24. Data: 2019-01-15 10:43:14
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 15 stycznia 2019 10:37:51 UTC+1 użytkownik quent napisał:

    > Jest problem ale po to właśnie powinno się znieść koncesje aby była
    > konkurencja duża, jak w necie - oglądasz co chcesz.
    > Tzn. płacisz za to co chcesz oglądać i to jest *jedyna* słuszna droga.

    Przy aktualnym rozkładzie kapitału na świecie wprowadzenie "wolnego rynku" szybko
    doprowadziłoby do tego o czym Budyń wyżej pisze
    Skoro 1% populacji ma tyle samo kasy co pozostałe 99% to całkowicie wolny rynek nie
    ma szans zadziałać prawidłowo

  • 25. Data: 2019-01-15 10:49:14
    Od: quent <x...@x...com>

    On 15.01.2019 10:43, Kris wrote:

> [...]
    doprowadziłoby do tego o czym Budyń wyżej pisze
    > Skoro 1% populacji ma tyle samo kasy co pozostałe 99% to całkowicie wolny rynek nie

    Musisz zdać sobie sprawę, że to właśnie ten 1% najbardziej obawia się
    wprowadzenia wolnego rynku.
    Jest jak jest *właśnie dlatego*, że prawo pisze się pod bogatych lobbystów.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 26. Data: 2019-01-15 10:51:21
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu wtorek, 15 stycznia 2019 10:43:16 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

> [...]
    doprowadziłoby do tego o czym Budyń wyżej pisze
    > Skoro 1% populacji ma tyle samo kasy co pozostałe 99% to całkowicie wolny rynek nie

    otóż to - co do ideii to całym sercem jestem za poglądami quenta - co do wykonania
    zostałem na starosc (wczesną :) jakims etatystą

    b.

  • 27. Data: 2019-01-15 16:02:20
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2019-01-15 o 10:23, Budyń pisze:
> [...]
    tvpis o wośpie.
    > Smiem twierdzić ze tvpis jest odpowiedzią na tvn - jesli tvn napierdziela to i

    Że niby co? Że nie transmitują procesji przez cały dzień tylko jest
    wzmianka w wiadomościach?

    Poza tym oglądasz TVN i Polsat czy jak każdy zwolennik PiS zakładasz z
    góry, że nie musisz oglądać, żeby wiedzieć, że "TVN i Polsat to
    szmatławce, które powstały tylko po to, żeby gnębić PiS"? (cytat moich
    kolegów, zwolenników PiS).

    Powiem Ci tylko tyle, że nawet PO nie odpierdalało takich cyrków w
    publicznej TV jak teraz robi PiS.

    > po to zeby najbogatsze firmy cały tort zajęły. Będzie GoogleTV, AmazonTV a leszcze
    niech oglądają youtuba, aaaa, to też gugle. No to niech spadają...

    > b.

    Ale właśnie koncesje są dla tych wielkich, których stać na swoich
    lobbystów w Brukseli i na opłacanie urzędników. To właśnie pod nich się
    tworzy przepisy i zasady oraz koncesje. Wszystko po to, aby mniejszy nie
    miał szans zaistnieć.

  • 28. Data: 2019-01-15 18:12:35
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu wtorek, 15 stycznia 2019 16:02:28 UTC+1 użytkownik Uzytkownik napisał:

> [...]
    > góry, że nie musisz oglądać, żeby wiedzieć, że "TVN i Polsat to
    > szmatławce, które powstały tylko po to, żeby gnębić PiS"? (cytat moich

    oglądam pierwsze 10minut polsatu, przełączam na tvn a potem na tvpis.

    > Powiem Ci tylko tyle, że nawet PO nie odpierdalało takich cyrków w
    > publicznej TV jak teraz robi PiS.

    zapewne tak - nie musiało. Wszystkie trzy telewizje były pro-salonowe.

> [...]
    > lobbystów w Brukseli i na opłacanie urzędników. To właśnie pod nich się
    > tworzy przepisy i zasady oraz koncesje. Wszystko po to, aby mniejszy nie

    po to jest interwencja panstwa aby mógł nadawac niekomercyjnie jakis kanal spoleczny

    b.

  • 29. Data: 2019-01-15 18:33:38
    Od: l...@g...com

    Z tą trójpolówką mam podobnie, tylko Polsat trochę za krótko. Przy Polsacie łapię
    pion, przy TVN nasiąkam nienawiścią do PISu a przy TVP nienawiścią do POKO.

  • 30. Data: 2019-01-15 20:40:28
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2019-01-15 18:12, Budyń wrote:
    > oglądam pierwsze 10minut polsatu, przełączam na tvn a potem na tvpis.
    Popatrz pan, ja oglądam identycznym systemem. :-D