  • 1. Data: 2009-04-14 17:32:24
    Temat: Nóż do mulczowania - jest sens?
    Od: "Borato" <s...@o...pl>

    Witam.
    Słyszałem od znajomego,że po wymianie w kosiarce spalinowej zwykłego noża na
    specjalny do mulczowania nie musi już zbierac trawy.
    Czy to rzeczywiśnie działa? I czy jest jakaś maksymalna wysokość źdźbła?
    Borato

  • 2. Data: 2009-04-15 17:25:18
    Temat: Re: Nóż do mulczowania - jest sens?
    Od: Zyga <s...@p...onet.pl>

    Borato wrote:
> [...]
    > specjalny do mulczowania nie musi już zbierac trawy.
    > Czy to rzeczywiśnie działa? I czy jest jakaś maksymalna wysokość źdźbła?

    A czemu ma nie dzialac? Jeno wertykulatora trzeba od czasu do czasu.
    Czesciej niz bez mulczowania.

    --
    pozdrawiam - Zygmunt

  • 3. Data: 2009-04-16 00:17:11
    Temat: Re: N?(C) do mulczowania - jest sens?
    Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com>

    Borato wrote:
> [...]
    > specjalny do mulczowania nie musi już zbierac trawy.
    > Czy to rzeczywiśnie działa? I czy jest jakaś maksymalna wysokość źdźbła?

    Najważniejsze przy mulczowaniu (jakie piękne polskie słowo! :-) ) jest
    nie jaki jest nóż, ale czy skoszona trawa natychmiast wylatuje spod
    kosiarki czy nie. Dlatego podstawowa sprawa to mieć zatyczkę, która
    nie pozwoli jej od razu wylecieć i spowoduje, że będzie cięta
    wielokrotnie.

    Pozdrowienia,
    Michał

    --