  • 1. Data: 2009-04-14 15:47:35
    Temat: Werbena na balkon
    Od: StClaus <s...@a...pl>

    Witam,

    Ktoś mi polecił werbenę, kupiłem, lecz widzę ze konieczne było jej
    zasianie do inspektu już marcu. Czy mogę ją wysiać bezpośrednio do
    skrzynek balkonowych teraz/ później? Czy jednak jeszcze teraz wysiać do
    doniczek stojących w domu i później przesadzić na balkon?

    Dzięki za porady,

    stclaus

  • 2. Data: 2009-04-14 18:02:37
    Temat: Re: Werbena na balkon
    Od: "MM" <m...@w...pl>

    Użytkownik "StClaus" <s...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > skrzynek balkonowych teraz/ później? Czy jednak jeszcze teraz wysiać do
    > doniczek stojących w domu i później przesadzić na balkon?

    Już do skrzynek.

  • 3. Data: 2009-04-14 20:41:57
    Od: StClaus <s...@a...pl>

    MM pisze: