  • 11. Data: 2013-10-03 10:18:17
    Temat: Re: Ocieplanie ścian, materiały
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 3 października 2013 09:51:37 UTC+2 użytkownik m...@g...com
    napisał:

    > AKE, nie Atlas.
    Być może są żółte AKE. Ja sie nie spotkałem z taką firmą.
    Moja jednak była albo Atlasa albo Webera nie pamiętam juz.
    Raczej Atlasa bo wszystko atlasa brałem, siatka klej baranek SNMal i farbe
    silikonową.
    http://www.atlas.com.pl/pl/produkty/grupa/148/121/15
    2/609/SIATKA_ZBROJ%C4%84CA

  • 12. Data: 2013-10-03 10:21:16
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 3 października 2013 10:18:17 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
    > http://www.atlas.com.pl/pl/produkty/grupa/148/121/15
    2/609/SIATKA_ZBROJ%C4%84CA

    Kurcza teraz czytam:
    http://www.atlas.com.pl/pl/produkty/grupa/148/121/15
    2/609/SIATKA_ZBROJ%C4%84CA

    "Główne parametry? AKE 145 ? 145SSA-1363 "
    Faktycznie AKE 145 cokolwiek to znaczy;)

  • 13. Data: 2013-10-07 00:33:05
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > "Główne parametry? AKE 145 ? 145SSA-1363 "
    > Faktycznie AKE 145 cokolwiek to znaczy;)

    Zanabyłem Tytana, G-165, wydawała się najlepsza z dostępnych gdziekolwiek.

    Zaciekawiło mnie coś innego. Klej do siatki (powiedzmy że tani) oscyluje
    w okolicach 17-20PLN za worek, a tymczasem dostałem ofertę na Webera za
    ponad 40PLN. To ma jakiś sens?
    Nie doczytałem, żeby ten klej był tak zajebiście dobry i tym samym wart
    praktycznie dwukrotnej kwoty. Czegoś nie wiem?

    Z pianą też jest wesoło. Taka sama piana potrafi kosztować od 27PLN w
    Casto, do 37PLN w hurtowni! Średnia (prawie wszędzie) cena to 30-31PLN
    za puszkę. Cały czas mnie budowlanka zadziwia ;)

    Miłego.
    Irek.N.

  • 14. Data: 2013-10-07 08:28:11
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    Użytkownik "Irek N." <j...@t...tajny.jest> napisał w wiadomości
    >Cały czas mnie budowlanka zadziwia ;)

    to mnie akurat nie dziwi - wykonawca ma umówiną kasa na robociznę a
    materiały bierze na właściciela , ten mu za to płaci extra. No to bierze w
    lokalnej hurtowni jakie są a ze nie są najtańsze to nie jego zmartwienie.

    b.

  • 15. Data: 2013-10-07 13:41:10
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 7 października 2013 08:28:11 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:

    > to mnie akurat nie dziwi - wykonawca ma umówiną kasa na robociznę a
    > materiały bierze na właściciela , ten mu za to płaci extra. No to bierze w
    > lokalnej hurtowni jakie są a ze nie są najtańsze to nie jego zmartwienie.

    Mysle ze ten mechanizm dziala zupelnie inaczej. Jest tak, bo szarak ktory
    robi sam sobie remont i potrzebuje dwoch workow kleju - kupi je w pierwszej
    lepszej, najblizszej hurtowni / sklepie. Nie obchodzi wiec go ze ten klej
    kosztuje 30 pln, podczas gdy duzy dostawca po rabatach ma go za 15 pln.

    Jednak duzy dostawca jest z ta hurtownia dogadany i jak to on robi remont
    u szaraka to kupuje ten klej za 15 pln, na WZ pokazuje szarakowi 25 pln i
    wszyscy sa zadowoleni - hurtownik (bo ma stalego duzego odbiorce),
    wykonawca (bo zarabia 10 pln na kleju) i pozornie klient (cieszy sie jak
    glupi ze mu dostawca zalatwil 5 pln rabatu na worku kleju, podczas gdy
    jakby sam ponegocjowal to mialby min. 10 pln rabatu ;)

    Z moich doswiadczen - tak dziala 90% hurtowni budowlanych i instalacyjnych,
    sprawdzone na kilkunastu w mojej okolicy :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 16. Data: 2013-10-08 07:57:59
    Od: Marek <m...@g...pl>

    > ale ze co? ze kleic sie da na te pianke?

    Oczywiscie, ze sie da. Ja akurat kleilem na dedykowany klej, ale mam
    wrazenie ze to to samo co mianka.
    Kolkow nie dawalem - wysokosc 5m.

    Ostatniej zimy musialem skrzynke na prad na szybko wymurowac. Zamiast
    zaprawy pokleilem suporki na pianke - stoi8 i ma sie dobrze.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z