  • 11. Data: 2016-08-18 07:47:44
    Temat: Re: Ocieplenie fundamentu
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 18 sierpnia 2016 07:00:50 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:

    > Bajkopisarz

    Ze co niby?

    --
    Adam Sz.

  • 12. Data: 2016-08-18 07:55:05
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu czwartek, 18 sierpnia 2016 07:47:46 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Ze co niby?

    ze nieco przesadziłes z tym smarowaniem styropianu :)

    b.

  • 13. Data: 2016-08-18 07:59:41
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    > Bajkopisarz

    Rapowka + dysperbit na scianach:

    http://szyna.civ.pl/gallery2/main.php?g2_itemId=1132
    http://szyna.civ.pl/gallery2/main.php?g2_itemId=1134
    http://szyna.civ.pl/gallery2/main.php?g2_itemId=1298

    Zarapowana jedna sciana i nakladanie dysperbitu w polowie (od frontu
    sie z tym pierdzielilem i dlugo czekalem az sciany wyschna):

    http://szyna.civ.pl/gallery2/main.php?g2_itemId=1130

    A tu masz jedna sciane bez styropianu - zarapowana i pomalowana
    dysperbitem, a frontowa - ze styropianem i nawet widac czesciowo
    zrobiona siatke z klejem i pomalowana dysperbitem:

    http://szyna.civ.pl/gallery2/main.php?g2_itemId=1198

    Dysperbit na styropianie / kleju:

    http://szyna.civ.pl/gallery2/main.php?g2_itemId=1410

    A teraz odszczekaj.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 14. Data: 2016-08-18 08:01:42
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 18 sierpnia 2016 07:55:06 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:

    > ze nieco przesadziłes z tym smarowaniem styropianu :)

    Nie wiem, czy przesadzilem (przynajmniej mam sucha piwnice ;) ale
    "bajkopisarz" to taka ladna nazwa klamcy. Nie jestem klamca i nie lubie
    jak sie mnie tak nazywa. Pokazalem zdjecia i udowodnilem jak bylo - niech
    teraz odszczekuje nazwanie mnie klamca.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 15. Data: 2016-08-18 08:09:12
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 18 sierpnia 2016 07:55:06 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:

    > ze nieco przesadziłes z tym smarowaniem styropianu :)

    Kupilem wtedy bodaj 15 wiader dysperbitu za 1/3 ceny.
    Smarowalem wszystko w zajebistych ilosciach. Np. fundament mam zrobiony tak:

    lawa fundamentowa
    malowanie lawy fundamentowej 2 x dysperbit
    folia fundamentowa
    1 warstwa bloczka betonowego:

    http://szyna.civ.pl/gallery2/main.php?g2_itemId=512

    Cala warstwa bloczka wysmarowana dysperbitem 2 x:

    http://szyna.civ.pl/gallery2/main.php?g2_itemId=597

    Na to 2 x folia fundamentowa i dopiero murujemy sciane:

    http://szyna.civ.pl/gallery2/main.php?g2_itemId=589

    Drenaz zrobiony na rowno z lawami.

    Przesadzilem, czy nie - tanio bylo to smarowalem ile wlezie ale moze
    dzieki temu ja mam sucho jak pieprz, a sasiad regularnie wypompowuje
    wode z piwnicy pompka :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 16. Data: 2016-08-18 12:45:10
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    >A teraz odszczekaj.

    Ależ z ciebie słodki model ekshibicjonistyczno-narcystyczny :-)

  • 17. Data: 2016-08-18 15:12:59
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 18 sierpnia 2016 12:45:14 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Ależ z ciebie słodki model ekshibicjonistyczno-narcystyczny :-)

    Tak przypuszczalem, ze jak bedzie cos o szczekaniu to sie odezwie
    grupowy piesek.

    --
    Adam Sz.

  • 18. Data: 2016-08-18 23:08:35
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Natomiast zastanawia mnie to "tylko 10cm XPS" - czy XPS ma być
    > cieplejszy, czy chodzi o wilgoć od podłogi (chudziaka)?

    Cytuję architekta "Ponieważ na fundamencie (pionowo przyp.) jest już
    15cm, to w środku nie będzie przemarzać i starczy 10cm".

    Trochę pogadaliśmy i ostatecznie zamówiłem 15cm wodostyru izolbetu, a na
    podłogę dam EPS jakiś podłogowy ale co najmniej 15cm. Dodatkowe 5cm ma
    się wziąć z chudego który z 10cm zostanie przycięty do 5cm.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 19. Data: 2016-08-18 23:11:36
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Na specjalnych lacznikach wypuszczonych z muru. Ja coprawda nie mam ale
    > ja robilem okna w 2009r ale na dzis to juz moim zdaniem *powinien* byc
    > standard montaz okien w ociepleniu :) Ale spoko - pewnie jeszcze z 10 lat
    > minie zanim nasi ciemnogrodcy budowniczy do tego dojrzeja :-)
    > pozdr.

    Napisz coś więcej proszę, bo już od kilku osób usłyszałem taką sugestię.
    Ale facet np. w Drutex powiedział "... ja to sprzedaję, ale prywatnie
    odradzam.".

    Jakie zalety, wady? Myszy spod styropianu nie będą włazić?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 20. Data: 2016-08-18 23:13:07