  • 21. Data: 2016-08-19 10:20:00
    Temat: Re: Ocieplenie fundamentu
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    dyskusyjnych:40194156-1aaa-43f0-bad9-10972f0fc46c@go
    oglegroups.com...

    W dniu czwartek, 18 sierpnia 2016 12:45:14 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    >Tak przypuszczalem

    btw
    http://hostingnews.pl/ovh-nowe-dc-warszawa/

    Już wkrótce będziesz emigrantem ekonomicznym, takim jak ci, których tak
    nienawidzisz, o ile cie angole na zmywak przyjmą :-)

  • 22. Data: 2016-08-19 10:24:05
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 19 sierpnia 2016 10:20:29 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > http://hostingnews.pl/ovh-nowe-dc-warszawa/
    >
    > Już wkrótce będziesz emigrantem ekonomicznym, takim jak ci, których tak
    > nienawidzisz, o ile cie angole na zmywak przyjmą :-)
    Ebay tez jak debiutował to chciał allegro zmieść;)

  • 23. Data: 2016-08-19 10:45:37
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2016-08-19 o 10:20, Ghost pisze:

> [...]
    >
    > Już wkrótce będziesz emigrantem ekonomicznym, takim jak ci, których tak
    > nienawidzisz, o ile cie angole na zmywak przyjmą :-)

    Adam przecież nie ma własnego DC - jest 'tylko' agregatorem usług, więc
    może dla niego lepiej, jak się konkurencja w tym obszarze pojawi.

    --
    Pete

  • 24. Data: 2016-08-19 10:53:31
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "Pete" napisał w wiadomości grup

> [...]

    >Adam przecież nie ma własnego DC - jest 'tylko' agregatorem usług, więc
    >może dla niego lepiej, jak się konkurencja w tym obszarze pojawi.

    Pożyjemy zobaczymy :-)

  • 25. Data: 2016-08-20 00:22:36
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

> [...]

    > Już wkrótce będziesz emigrantem ekonomicznym, takim jak ci, których tak
    > nienawidzisz, o ile cie angole na zmywak przyjmą :-)

    ROTFL :-)
    Widac znasz sie na tej branzy jak na wszystkim innym, czyli wcale :-)

    --
    Adam Sz.

  • 26. Data: 2016-08-20 00:24:53
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 19 sierpnia 2016 10:45:38 UTC+2 użytkownik Pete napisał:

    > Adam przecież nie ma własnego DC - jest 'tylko' agregatorem usług, więc
    > może dla niego lepiej, jak się konkurencja w tym obszarze pojawi.

    No dokladnie.. OVH moze byc konkurencja dla ATMANa i jedyne co ja na tym
    moge ugrac to zmniejszenie moich kosztow ;) 1&1 jest jeszcze wieksze,
    weszlo na rynek, hucznie reklamowali sie w TV i co? Musieli kupic home.pl,
    zeby zdobyc jakichs klientow :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 27. Data: 2016-08-20 00:46:20
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    >No dokladnie..

    Buhahhahahaha - to mówisz, ze na swojej pożal się boże stronce nie
    odwołujesz się do porównania cennikowego z home.pl, 1and1 itp?

  • 28. Data: 2016-08-20 00:48:36
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    >ROTFL :-)
    >Widac znasz sie na tej branzy jak na wszystkim innym, czyli wcale :-)

    Taaa, faktycznie branża jest tak złożona jak konstrukcja cepa, faktycznie
    trzeba niesamowitej wiedzy :-)

    Dużo ci zostało tego kredytu, ekshibicjonisto-narcyzie?

  • 29. Data: 2016-08-20 09:51:20
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu sobota, 20 sierpnia 2016 00:46:26 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Buhahhahahaha - to mówisz, ze na swojej pożal się boże stronce nie
    > odwołujesz się do porównania cennikowego z home.pl, 1and1 itp?

    I OVH ma byc konkurencja dla 1&1 i home.pl? :-)
    No mowie - z dupy masz informacje.
    17 lat dzialam w branzy i co rok ma "przyjsc ktos duzy" :-)
    Nie boj zaby - za 2 mln moge od reki firme sprzedac. Nazwa, Ogicom az sie
    prosza, 10% pojdzie na splate kredytu i zostanie na pare lat spokojnego
    myslenia, co dalej :-)
    EOT!

    --
    Adam Sz.

  • 30. Data: 2016-08-20 13:52:13
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    >I OVH ma byc konkurencja dla 1&1 i home.pl? :-)

    Owszem misiu, owszem. Ma.

    >Nie boj zaby - za 2 mln moge od reki firme sprzedac.

    Bajkopisarz robaczek :-)