  • 11. Data: 2017-05-22 20:23:10
    Temat: Re: Odchwaszczenie trawnika
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    news:e43e74a3-1966-4e59-85e7-ffeac60100fe@googlegrou
    ps.com...
    > :
    >> Hejka. Nie wspominając o babce.

    > A jak się jej pozbyć z trawnika?

    Hejka. Babki i mniszki żona podcina w ziemi długim nożem i wyciaga za
    łeb paluszkami. A stokrotki niech sobie rosna. Dziwną awersję żona moja żywi
    do białej koniczynki ale jak na razie na pomstowaniu się kończy.
    Pozdrawiam naturalnie Ja...cki

  • 12. Data: 2017-05-22 21:41:41
    Od: ws5 <w...@g...com>

    On Monday, May 22, 2017 at 8:23:19 PM UTC+2, Dirko wrote:

    > Hejka. Babki i mniszki żona podcina w ziemi długim nożem i wyciaga za
    > łeb paluszkami.

    mozna jeszcze uzyc np. Fiskars Extractor 139960 (wyrywacz chwastow)

  • 13. Data: 2017-05-23 00:05:56
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Dirko napisał:

    > Hejka. Babki i mniszki żona podcina w ziemi długim nożem i wyciaga
    > za łeb paluszkami.

    To sią nazywa aktywne zwalczanie konkrencji! Ech, te baby...

    > A stokrotki niech sobie rosna. Dziwną awersję żona moja żywi do
    > białej koniczynki ale jak na razie na pomstowaniu się kończy.

    No proszę, a ja dopiero co koniczynkę siałem. Z aprobatą żony.
    Różową wprawdzie, nie białą, ale nam w zasadzie wszystko jedno.
    Mam wrażenie, że lepiej sobie daję radę w cieniu pod drzewami
    od trawska.

    Jarek

    --
    Nóż do góry podnosi a