  • 1. Data: 2011-06-25 20:51:57
    Temat: czajnik elektryczny z regulacja temperatury
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Ave!

    Ponieważ właśnie "znienacka" odmówił mi współpracy czajnik
    (http://www.euro.com.pl/czajniki/philips-hd4686-90.b
    html, tylko starszy
    model) stanąłem przed koniecznością nabycia nowego.

    Z powyższego byłbym zasadniczo zadowolony (szybko gotuje, ma regulację i
    podtrzymanie temperatury, bardzo dobry system ochrony przed kamieniem i
    śmieciami w nalewanej wodzie - filtr _i_ metalowa "gąbka", dość łatwa do
    czyszczenia, dająca kamieniowi alternatywne miejsce do osadzania) gdyby
    nie to, że po jakimś czasie zaczął nieco przeciekać.

    Z ofert w EURO wpadł mi jeszcze w oko Krups BW4108, ale mnie zniechęciły
    kłamstwa producenta - piszą, że wykonany ze stali nierdzewnej, podczas
    gdy jest to "plastik-fantastik" w podobnej technice, jak powyższy Philips.

    Na stronie mają też Tefal VitesseS i Bosch TWK8611, ale żadnego z nich
    nie miałem okazji obejrzeć.

    Ma ktoś jakieś pomysły/sugestie?

    Zależy mi _koniecznie_ na możliwości ustawienia temperatury
    (przynajmniej wrzenie oraz 70/80C), podtrzymania nie potrzebuję, system
    przeciw osadom mineralnym jak w Philipsie lub lepszy byłby bardzo
    wskazany no i zależałoby mi na tym, żeby nie przeciekał (co by chyba
    wskazywało na czajniki jednorodne, a nie częściowo plastikowe).

  • 2. Data: 2011-06-25 20:55:28
    Temat: Re: czajnik elektryczny z regulacja temperatury
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    PS: jeszcze takie coś mnie zainteresowało:
    http://www.zelmer.pl/sprzet_kuchenny/czajniki/czajni
    k_17z020/art391,czajnik-17z020.html

  • 3. Data: 2011-06-26 19:11:34
    Temat: Odp: czajnik elektryczny z regulacja temperatury
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:4e064a6e$...@n...home.net.pl...
> [...]
    > na tym, żeby nie przeciekał (co by chyba wskazywało na czajniki jednorodne, a

    w temacie nie pomoge, ale tak na marginesie:

    mi czesto czajniki ciekly bo uzywane sa sporo, najczesciej dzialo sie to na
    uszczelce pomiedzy dnem\grzalka a korpusem

    wystarczy rozebrac i zlozyc ponownie na silikonie *akwarystycznym*, trzyma
    pozniej latami

  • 4. Data: 2011-06-26 19:55:20
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 26.06.2011 21:11, m4rkiz pisze:

    > mi czesto czajniki ciekly bo uzywane sa sporo, najczesciej dzialo sie to na
    > uszczelce pomiedzy dnem\grzalka a korpusem

    Ano właśnie...

    > wystarczy rozebrac i zlozyc ponownie na silikonie *akwarystycznym*, trzyma
    > pozniej latami

    Pomysł dobry, ale jak swego czasu próbowałem rozebrać tego Philipsa, to
    za chiny ludowe nie mogłem znaleźć wszystkich śrubek czy innych mocowań ;)

  • 5. Data: 2011-06-26 23:49:33
    Od: "Dziobak" <d...@h...pl>

    wiadomości news:4e078ea8$1@news.home.net.pl...

    > Ano właśnie...

    > Pomysł dobry, ale jak swego czasu próbowałem rozebrać tego Philipsa, to za
    > chiny ludowe nie mogłem znaleźć wszystkich śrubek czy innych mocowań ;)

    Pomysł bardzo dobry , dzięki takim pomysłom serwis zarabia; wystarczy
    wymienic uszczelkę.
    A od wszelakich "zelmerów" z "z" w środku nazwy jak najdalej prosze , Chiny
    i częsci nie ma i nie będzie , a tu nie ciekna na uszczelce tylko ciekną
    korpusy.
    Ale jak masz kasę to wydawaj - jesteś idealnym konsumentem.

    pozdrawiam

    Dziobak

  • 6. Data: 2011-06-27 08:50:30
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Zależy mi _koniecznie_ na możliwości ustawienia temperatury
    > (przynajmniej wrzenie oraz 70/80C)

    No pacz pan...
    A mi coś w głowie świta z siódmej klasy szkoły podstawowej z lekcji
    fizyki, że woda przy standardowym ciśnieniu wrze przy temperaturze 100
    stC... Czyżby się coś zmieniło przez te dwadzieścia pięć - trzydzieści
    lat...?

    Co też jeszcze te ludzie nie wymyślo... :-) ???

    pozdr
    Robert G

  • 7. Data: 2011-06-27 09:15:13
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.06.2011 10:50, robercik-us pisze:

> [...]
    > fizyki, że woda przy standardowym ciśnieniu wrze przy temperaturze 100
    > stC... Czyżby się coś zmieniło przez te dwadzieścia pięć - trzydzieści

    Dla idiotów/pijanych - potrzebuję przynajmniej dwóch ustawień czajnika:
    1. zagotowanie wody
    2. podgrzanie jej do temperatury 70-80C.

    Teraz zrozumiałeś?

  • 8. Data: 2011-06-27 11:08:32
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik Andrzej Ława napisał:
    > Dla idiotów/pijanych

    Dzięki za wywnętrzenie się jaki poziom kultury prezentujesz...

  • 9. Data: 2011-06-27 13:43:36
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.06.2011 13:08, robercik-us pisze:

    > Dzięki za wywnętrzenie się jaki poziom kultury prezentujesz...

    ...napisał "kulturalny", który chciał się do rzekomej czyjejś pomyłki
    złośliwie przyp*.*lić i teraz się dąsa.

  • 10. Data: 2011-06-27 13:59:41
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik Andrzej Ława napisał:
    > teraz się dąsa.

    Nazywaj sobie to jak tam chcesz, ale wymyślanie komuś od
    idiotów/pijanych raczej do kulturalnych zachowań nie należy.

    Ja po prostu nie wiem, że takie czajniki są, co to i temp wrzenia się
    ustawia, zatem pytam od tego są grupy dyskusyjne, a czegoś nie wiedzieć
    to nie żadna tam wtopa..., ale widocznie źle trafiłem :-P