  • 21. Data: 2019-10-20 17:41:10
    Temat: Re: OpenTherm
    Od: <Ghost>

    Użytkownik "abn140" napisał w wiadomości grup

    > sto lat temu na pms, i 'brandzlowanie' tez tam bylo. slowko "krol" swego
    > czasu...
    >ale lata takie ze za moment sto lat temu przestanie byc przenosnia....

    Zartuje, na grupach jestem od stu lat. Experdia doswiadczalem niemal
    organoleptycznie.
    Czasy gdy bylo tu zycie dawno minely.
    Jednowoz test_owanie ksenofobii grup ludzkich (nie tylko usenetowych), od
    zawsze daje ten sam wynik :-)

  • 22. Data: 2019-10-20 17:45:50
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2019-10-20 o 17:20, collie pisze:

    > Collie. Idź i napisz pińcet razy "collie". Ciemniaku.

    Nie zajarzyłeś dlaczego napisałem collie. Wobec tego przepraszam i już
    piszę poprawnie coli, bo bliżej ci do gówna niż do przyjaciela człowieka.

  • 23. Data: 2019-10-20 17:49:08
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2019-10-20 o 17:09, test pisze:
    > Naczy pląk.

    Skoro nie masz rozumu ani kultury to może choć masz resztki honoru i
    dotrzymasz obietnicy.

  • 24. Data: 2019-10-20 17:57:13
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 20.10.2019 o 17:45, Użyszkodnik pisze:

    > Nie zajarzyłeś dlaczego napisałem collie. Wobec tego przepraszam i już piszę
    > poprawnie coli, bo bliżej ci do gówna niż do przyjaciela człowieka.

    Proszę bardzo, w tej samej poetyce: wy...dalaj! Expierdzie.

  • 25. Data: 2019-10-20 18:13:45
    Od: <Ghost>

    Użytkownik "collie" napisał w wiadomości grup
    pl...

    Ale szambo.

    >Proszę bardzo, w tej samej poetyce: wy...dalaj! Expierdzie.

    O to, ze lokalny promotor firmy ACV nie jest expierdem, jestem spokojny. Tak
    jak o to, ze o automatyce i OpenTherm ma pojecie slabe, a raczej zadne.
    Czyli takie jak typowy instalator/serwisant :-)

  • 26. Data: 2019-10-21 08:33:49
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 20 października 2019 12:42:30 UTC+2 użytkownik test napisał:

    > I nadal brak konkretów. Ogólniki plus wyzwiska.

    Ewidentnie nie zależy Tobie na radach innych, być może bardziej rozeznanych w temacie
    osób.
    Masz jedno proste rozwiązanie: sterownik Termeta kosztuje zaledwie 3 stówy. Kup i
    potestuj. Najmniejszy kocioł Termeta zejdzie z mocą nie niżej jak 3kW. Jeśli więc nie
    ogrzewasz wiaty czy namiotu to w polskich warunkach małe masz szanse żeby dało się
    uniknąć on-off

  • 27. Data: 2019-10-21 15:11:10
    Od: <Ghost>

    oglegroups.com...

    napisał:

    >Ewidentnie nie zależy Tobie na radach innych, być może bardziej rozeznanych
    >w temacie osób.

    Zaczynam "byc moze" dostrzegac slady rozsadku.

> [...]
    >3kW. Jeśli więc nie ogrzewasz wiaty czy namiotu to w polskich warunkach
    >małe masz szanse żeby dało się uniknąć on-off

    Ciągle nie na temat - pytanie dotyczy kompatybilnosci
    Co do schodzenia z moca, to przeciez dla kazdego rozumnego oczywistym jest,
    ze w 100% on-off sie nie da uniknac, chocby zejsc i do 10W, chodzi o
    minimalizacje ich liczby, ale przede wszystkim prace w niskiej temperaturze
    (i to tez w 100% moze sie nie udac).
    Chcac byc dokladnym to srednio 3kw przecietny dom bez problemu pobierze. Ale
    jak pisalem, nie o tym pytanie.

  • 28. Data: 2019-10-21 15:37:44
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 21 października 2019 15:12:01 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Zaczynam "byc moze" dostrzegac slady rozsadku.
    Ghost powrócił
    Plonkownica się Tobie popsuła(bo mnie w ostatnich latach kilkakrotnie plonkowałeś)
    czy może już miałeś wszystkich splonkowane i sam z sobą gadać nudno było to uwolniłeś
    wszystkich?

  • 29. Data: 2019-10-21 15:51:55
    Od: <Ghost>

    oglegroups.com...

    napisał:

    >Ghost powrócił
    >Plonkownica się Tobie popsuła(bo mnie w ostatnich latach kilkakrotnie
    >plonkowałeś)

    Mozliwe, ale co najwyzej raz.

    >czy może już miałeś wszystkich splonkowane i sam z sobą gadać nudno było to
    >uwolniłeś wszystkich?

    I to wszystkie opcje? No, to juz wiem czemu splonkowalem.

  • 30. Data: 2019-10-21 19:14:15
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2019-10-21 o 15:37, Kris pisze:

> [...]
    czy może już miałeś wszystkich splonkowane i sam z sobą gadać nudno było to uwolniłeś

    E tam. Na przepustkę go puścili. Za kilka dni znów będzie spokój i
    będzie normalnie na grupach. Szkoda tylko, że już nie będzie się z kogo
    pośmiać :)